Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 807
http://kfeeg.epwjn.servertrust.com/v/vspfiles/blog/uploaded_images/IMG_2264-795131.JPG

Vært så heldig å fått tak i litt god kvalitets opium fra kabul og har en slik som dette, å lurer på om den funker bra til opium om jeg holder den loddrett? Eller vil jeg få lite ut av det?
Optimum operating temperature is 190°C / 375°F, which the IOLITE reaches in 30 seconds.
Vis hele sitatet...
Ville aller helst røyke dette på tradisjonelt vis men valgte og ikke gjøre dette. Lyspære vaporizer er kanskje også et godt alternativ?

Veldig generelt sett, ca hvor mange ganger/hvor mye kan man røyke føre man begynner å merke cravings og abstinenser? Har ikke mer en 1g ca å regner med å dele det med et par venner, så ser for meg at det kanskje blir 2-3 kvelder.
Burde det gå greit?

Også et lite tilleggsspørsmål til slutt:
Er det noen som har erfaringer med kratom extract(uei fks) kontra opium her? Likheter?
Sist endret av canttouchthis; 4. mars 2015 kl. 01:37.