Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3684
Heei alle freaks!
Jeg har satt et par smeller nå, men fikk ikke den formen jeg pleier.. Er en liten stund siden jeg tokk det sist også.. men ca 5 min etter smellen, ble jeg brått kvalm, sånn at jeg måtte spy.. Tror ikke det er overjustering heller. Men kan det Være noe med amfen? Og hva kan man gjøre når man blir kvalm og uvel?

Takker på forhånd
Skyter du helt ren amfetaminsulfat, eller er det skitten gatespeed det går i?
Trådstarter
29 1
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Skyter du helt ren amfetaminsulfat, eller er det skitten gatespeed det går i?
Vis hele sitatet...
Helt ren er den nok ikke, sjeldent du får det. Men har fiksa av en jeg har kjent lenge. Ble ikke sånn sist jeg tokk det heller, og det er samma typen.
Ja, så det er gatespeed du injiserer direkte inn i blodsystemet ditt. Da må du faktisk regne med at nesten hva som helst kan skje. Det er ingen kvalitetskontroll på de greiene der, uansett hvem du får det av. Det er som regel mange ledd mellom produsent og sluttbruker, og hvilket som helst av disse kan ha kuttet varene med helt tilfeldige hvite pulvere. Det er ikke sikkert de har noe mer forståelse for farmakologi enn deg, og de har sannsynligvis heller ikke noe mer respekt for kroppen til brukerne enn det brukerne har selv. Du injiserer totalt ukjente stoffer direkte inn i blodårene dine, og må dermed regne med at så og si hva som helst kan skje. Noe svar på hva det er finnes dessverre ikke her.
Valgfri brukertittel
KingofSpades's Avatar
52 8
Det er vanlig å bli småkvalm rett etter ett skudd med amfetamin, de fleste som har holdt på lenge sier at det er bare et tegn på at speeden er god (eller skuddet var bra, hehe). Selv har jeg aldri faktisk SPYDD av det, men kjenner flere som har, og som regel hadde de tatt litt for mye i skuddet. Prøv bare med mindre smeller, så går det nok fint
I begynnelsen da jeg begynte å speede, ble jeg ofte kvalm kort tid etter jeg satt en smell,
hvis det var veldig god kvalitet eller jeg tok litt for mye, så tenker først at det er helt normalt.

Men da skulle du jo egentlig fått den formen du pleier ved siden av kvalmen.
Hvis du ikke fikk noe god form, bare blei kvalm,
kan amfen være bøffet ut med noe du kanskje reagerer på.

Du kan prøve å få i deg litt mat før du setter deg en smell da, det kan muligens hjelpe mot kvalmen,
og selvfølgelig pass på så du ikke overdoserer eller får i deg utbøffet drit.
Trådstarter
29 1
Takk for litt finere svar lenger ned her har skutt en god stund, men var bare et engangs tilfelle at jeg ble kvalm.. rart
Det kan være vanlig å kaste opp rett etterpå. Jeg opplevde det ofte selv. Spesielt om du trykte litt fort på pumpa. Trykk saktere neste gang.
Kankje du ikke har fått godformen enda for du er kvalm?
Drikk litt Cola, ikke light. Farris kan også hjelpe. Og en banan, den er lett å få i seg.
Håper det ordner seg :-)
Sist endret av Huttetutta; 1. mars 2015 kl. 11:07.