Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  66 16753
Jeg har en historie og fortelle dere.

Det var en gang en gutt, denne gutten var meg. Gutten hadde alltid hat en spesiell fascinasjon av det paranormale, spirituelle, alternative. Han hadde en mor som var begavet innen healing, interessert i feng shui, og paa tale fot med aande verden. Den slags prat var naturlig i gutten sin hverdag. han laerte fra en tilligg alder og anerkjenne at det var en verden forbi hva han kunne se.

Jeg sto paa verandaen til Saskia, Jeg stirret ut over den lyse lykkelig dagen, beundret skyene himmelen med sin prakt. All sin magi.
Jeg tok fram plastikk posen, og fylte den bevist opp med gass. Jeg pustet ut, loket oeynene ett sekund, ba en boen, og inhalerte. Etter det foerste dype trekket hoerte jeg den alt for gjenkjennelige lyde " whom whom whom whom" jeg fortsatte og puste "inn, ut, inn ut, inn". Jeg fjernet plastikk posen og holdt gassen inne. "POFF!" Der kommer di igjen, tenkte jeg og smilte.
Disse vesenene som vibrerte av lys og farger suste rundt meg, nesten som flaggermus. Jeg sa god dag, "God dag!" sa di og stoppet omtrent en meter foran meg, di smilte og lyste av glede. Det overasket meg alltid hvor glade de var. Alltid ren betingelse loes kjaerliget var og faa av disse vesenene. Di sang og maste, "se paa meg!' Jeg lyser mest" Jeg loket oeynene og pustet inn og fokuserte paa universets energi. Gutten sa " Nei derre, Jeg lyser mest" Lys kom fra vaer celle i kroppen min, jeg var omringet av en intense lys boble. Akkurat som mamma hadde laert meg, Vesenene saa paa meg med beundring. "ooooooy" mens de betraktet min skinnende aura med store oeyne.


I omtrent ett aar misbrukte jeg dospray, Jeg har til dags dato gjort (Fleinsopp, Salvia divinorum, Dextrometorphan) Men jeg har ikke experimentert med N-N-DMT eller LSD. Jeg har lest lignende erfaringer som jeg har hatt. Men jeg finner det helt utrolig at disse vesenene var i full kontakt med meg over saa lang tid. Vesenene jeg har kommunisert med i gass verden er skremmende lik hva personer som Terence Mckenna har snakket om. Noe jeg ble klar over i ettertid. Jeg har kommunisert med engler, aliens, aander, alver, og ja til og med planter. Det har ogsaa vaert episoder hvor jeg stoetet paa smaa djevler og demoner. Jeg har faat se himmelen, men ogsaa helvete. Men en lett boen till universet visket vesenene med feil intensjoner ut av mitt univers umiddelbart.

Dett er viktig og si at jeg tror 100 prosent at min kontakt med disse vesenene var og er ekte. ( Selv om misbruken var 2-3 aar siden har jeg fortsatt kontakt)


(sorry for eventuelt skrivefeil og ikke ae oe aa, har bod i utlandet i mange aar naa) :P

Bilde Link under
http://tinypic.com/view.php?pic=28u3345&s=5
Sist endret av Glade; 24. april 2012 kl. 20:37.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Så du har pådratt deg varig hjerneskade etter å ha nektet hjernen din oksygen. Høres ut som et bra trekk.
FEED ME
Glade's Avatar
Trådstarter
Idiotisk trekk min venn
Sitat av Glade Vis innlegg
Idiotisk trekk min venn
Vis hele sitatet...
Å misbruke dospray. Jeg er helt enig.

Jeg ville kontaktet lege og fortalt om tilstanden din. Han kan formidle kontakt videre i helsevesnet.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Satt faktisk og søkte på glade mens jeg satt med en liten tube Tec7 Superlim istad... glad google fikk meg til og tenke hvaaaa faaaeen.. akkuratt som denne tråden viser.. Farlig saker, dropper heller skolen for og snorte heroin i mårra enn og få ett fint slør med krystaller over hjernen.

..Husker det som skulle bli min siste dag som rusmisbruker.. på den tiden var det egentlig nesten bare røykings, men hvertfall så hadde jeg noe grei weed som hadde ligget og godjort seg over et par uker og vi var 4-5stk som delte en J og vi var heeelt stuka resten av dagen og kvelden.. endte med at vi kom innpå Glade prat, og dro på butikken for og kjøpe. Fylte spar posene med glade spray, vell og merke er jeg veldig glad jeg ikke gjennomførte as... selvom det så nok så fett ut, han ene fikk vi gira op til og ta noen ganske heavy trekk og du kunne se pupillene hans forsvinne inn i skallen på han, blikket hans ble heelt tomt og han bare forsvant ute i sitt eget univers, før han fikk barnslig latterkule og så ut som en jævla unge som så flaggermuser og stjerner for første gang hahahaha... egentlig ikke noe morsomt selvom det var det der og da.

Absolutt noe helvets farlig saker, jeg kommer aldri til og inhalere noe glade eller sniffe noe lim eller bensin what so ever håper jeg og håper andre holder seg unna og for sin egen helse lol, tror tråd starter har gjort ett GODT eksempel med historien sin
FEED ME
Glade's Avatar
Trådstarter
Angrer litt paa et jeg skrev denne rapporten. Tror folk misforsto litt, jeg proever ikke og promotere Inhalent abuse. Just wanted to see if someone else could relate, thats all :/

Det med lege hjelp ser jeg meg uenig i. Er frisk og sunn den dag i dag. Studerer paa universitetet og driver ikke med noe bullshit
ArbeidsledigProletar
Sitat av Glade Vis innlegg
Angrer litt paa et jeg skrev denne rapporten. Tror folk misforsto litt, jeg proever ikke og promotere Inhalent abuse. Just wanted to see if someone else could relate, thats all :/

Det med lege hjelp ser jeg meg uenig i. Er frisk og sunn den dag i dag. Studerer paa universitetet og driver ikke med noe bullshit
Vis hele sitatet...
Du har ikke prata med aliens, det var en hallusinasjon/psykose.
FEED ME
Glade's Avatar
Trådstarter
Haha muligens en psykose ja. Eller at organet ble kvalt for oxygen, forberedte seg paa doeden og begynte og spre ut uffatlige doeser med DMT
Det kan godt være at dette du opplevde kan være ekte, men det er også en stor mulighet for at det bare er det du har fått hørt og opplevd som har spillt inn på hallissene. Jeg tror mye på spiritisme og det overnaturlige, så fra mitt synspunkt så kan det være en mulighet.

Syntes ikke folk skal gi h*n noen preken på å dumt det er å innhalere gass osv, det er ikke det han ber om.
TS har nok hjerne til å tenke selv.
Sitat av Glade Vis innlegg
Haha muligens en psykose ja. Eller at organet ble kvalt for oxygen, forberedte seg paa doeden og begynte og spre ut uffatlige doeser med DMT
Vis hele sitatet...
DMT-produksjon i hjernen er i stor grad avkreftet. Dette er diskutert flere ganger på forumet.
Sist endret av Vargas; 24. april 2012 kl. 21:37.
FEED ME
Glade's Avatar
Trådstarter
Takk sykotisk

Hva er det som kan skape saa kraftige hallusinasjoner?? surstoff mangel? har aldri hoert om noen som har hallusinert etter og ha bli reddet fra og drukne. Og det er jo saa og si samme prinsipp.
Det er viktig og faa frem at den tiden jeg drev med dette, saa satt jeg ikke vaer dag og puste og pesa i en plast pose 20 minutter av gangen. To tre trekk var nokk.
Jeg er fult klar over at det kan vaere psykose relatert. Men innerst inne tror jeg ikke det.

JEG SNAKKET MED VESENER.
Jeg har moet i vertfall et dusin mennesker som har misbrukt dospray paa samme maate. Men aldri kjent noen som har hallusinert fra det!
Sitat av sykotisk Vis innlegg
Det kan godt være at dette du opplevde kan være ekte, men det er også en stor mulighet for at det bare er det du har fått hørt og opplevd som har spillt inn på hallissene. Jeg tror mye på spiritisme og det overnaturlige, så fra mitt synspunkt så kan det være en mulighet.

Syntes ikke folk skal gi h*n noen preken på å dumt det er å innhalere gass osv, det er ikke det han ber om.
TS har nok hjerne til å tenke selv.
Vis hele sitatet...
Jeg derimot vet at spiritisme og det overnaturlige ikke finnes og mener jo da naturligvis at en som hallusinerer har et problem som må tas opp med en lege. Det handler ikke om å gi han en preken om hvor tankeløst det er å sniffe, det er jo noe alle vet, men om å hjelpe en stakkar som har ødelagt for seg selv. Særlig ille syns jeg jo det er at han tolker sine hallusinasjoner som noe overnaturlig.
Sitat av nso Vis innlegg
Så du har pådratt deg varig hjerneskade etter å ha nektet hjernen din oksygen. Høres ut som et bra trekk.
Vis hele sitatet...
Gud så hyggelige du var her da :P Stakkars gutten ^^
FEED ME
Glade's Avatar
Trådstarter
Haha min venn, jeg har ikke oedlagt noen ting. Jeg har skapt glede lys og forstaaelse for meg selv. Jeg er lykkelig, glad og det er paa ingen maate synd paa meg. Denne perioden skjedde som sagt for flere aar siden, og er fortsatt et produktivt medlem av samfunnet.

Ok halalgeir, DU VET BEST. Ingen mysterier her i verden. Ingenting mystisk eller overnaturlig og spekulere om.
haha, please
Sist endret av Glade; 24. april 2012 kl. 22:00.
Jeg syns denne tråden trenger en advarsel om at dette er potensielt dødelig.
Flere ganger har dette spredt seg i ungdomsmiljøer og endt med dødsfall.

Det er litt for dum måte å miste tenåringer på, nesten som å rote dem bort.
Dere som i hele tatt har tenkt tanken med å sniffe løsemidler kan lese tråden "Twisted Shroom" opprettet: http://freak.no/forum/showthread.php?t=109188
Sist endret av feitsomfaen; 24. april 2012 kl. 22:11.
off, sniffin av glade.....

Det er ikke ofte jeg sier dette til noen på forumet, men fyfaen for en idiot du er. Jeg kjenner folk som driver på med dette og du skulle tro de ikke hadde mer enn en peanøtt i skallen.

Godt du har sluttet nå i hvert fall da !
Sist endret av happy violence; 24. april 2012 kl. 22:16.
FEED ME
Glade's Avatar
Trådstarter
Twisted shroom's rapport er tragisk. Forskjellen her er at jeg ikke plages av disse opplevelsen jeg har hatt. Jeg er definitivt plaget av tanken paa brain damage Men man kan ikke sitte og grue seg over ting man har gjort i fortiden. Ta vare paa de gode minnene, og learn from your mistakes.

Som sagt, jeg har kontakt fortsatt, ikke bare med andre dimensjonale vesener, men med meg selv! Jeg har en solid ideologi om hvordan mitt univers er sammensatt. og ingenting kan riste det.
Hvilke gasser er det i slik dospray? Lystgass ++div?
Sitat av Glade Vis innlegg
Twisted shroom's rapport er tragisk. Forskjellen her er at jeg ikke plages av disse opplevelsen jeg har hatt. Jeg er definitivt plaget av tanken paa brain damage Men man kan ikke sitte og grue seg over ting man har gjort i fortiden. Ta vare paa de gode minnene, og learn from your mistakes.

Som sagt, jeg har kontakt fortsatt, ikke bare med andre dimensjonale vesener, men med meg selv! Jeg har en solid ideologi om hvordan mitt univers er sammensatt. og ingenting kan riste det.
Vis hele sitatet...
Dogmatiske vrangforestillinger?
Sitat av Glade Vis innlegg
Twisted shroom's rapport er tragisk. Forskjellen her er at jeg ikke plages av disse opplevelsen jeg har hatt. Jeg er definitivt plaget av tanken paa brain damage Men man kan ikke sitte og grue seg over ting man har gjort i fortiden. Ta vare paa de gode minnene, og learn from your mistakes.

Som sagt, jeg har kontakt fortsatt, ikke bare med andre dimensjonale vesener, men med meg selv! Jeg har en solid ideologi om hvordan mitt univers er sammensatt. og ingenting kan riste det.
Vis hele sitatet...
Jeg tror nok virkeligheten kan ryste din ideologi i fillebiter :P
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
At du har kommunisert med "vesener" forstår du vel selv at bare er å prate med deg selv?
Det er din egen hjerne som produserer disse tingene (ved hallusinasjoner osv.), og hva en de sier eller viser deg er din egen hjerne som bare illustrerer seg selv. Om de snakker om ting "du ikke kunne ha visst" etc. ligger det en hel haug med informasjon i underbevisstheten som kan formidles via. f. eks hallusinasjoner.

"Ideologien" din er bare din egen subjektive oppfatning av hvordan ting henger sammen, det har vi jo alle.
Sist endret av lex123; 24. april 2012 kl. 22:58.
Hobby Filosof
Sitat av lex123 Vis innlegg
"Ideologien" din er bare din egen subjektive oppfatning av hvordan ting henger sammen, det har vi jo alle.
Vis hele sitatet...
Men det er ikke alle som klarer og knytte seg opp mot den/ eller komunisere, Og om dette 'gjøres' riktig så kan du evt. tenke klartenkt igjenom alle handlinger du gjør og derretter gjerne øke livkvaliteten din betraktelig, så om noen forstår vilken vei jeg vil her istedet for og bare avslå alt eg har og si for det er snakk om Glade ..
- Tar selv utganskunkt i Cannabis og Bensin her då, om noen føler for og 'kjefte' på meg ta det på PM istedet for i tråden oki
Sist endret av WhyNot!; 24. april 2012 kl. 23:28.
Uff, får vondt inni meg når jeg hører om slike tilfeller. Jeg skal ikke kritisere deg, for det virker ikke som du kommer til å ta det til deg, eller ta det som noe konstruktivt. Har en kamerat som holdt på med løsemidler på ungdomsskolen, og det var ikke uvanlig med fullverdige hallusinasjoner som objekter som morphet til å bli raketter, maskiner og skapninger med personlighet, liv og muligheten for å kommunisere.

Selv om det helt sikkert er nærmest umulig å ikke stole på dine egne sanseinntrykk, kan det også være vanskelig å stole såpass mye på andre, når de forteller deg at det du opplevde ikke er ekte. Hvis jeg skal argumentere litt for det du mener kan jeg jo si at alles virkelighet er relativ til den som oppfatter den, og at det er en helt subjektiv oppfatning.

For alt du vet kan du være det eneste "mennesket" i universet, og bevisstheten din kan bare være et simulert eksperiment utført av aliens. Grunnen til at du ikke tror på det er jo nettopp fordi det er ingen som har fortalt deg det i livet, og det er ingenting som indikerer det. Du stoler på inputen du får fra omgivelsene dine, og du ser at det ikke har forandret seg.

Når du derimot opplever at din virkelighet blir drastisk endret, ville jeg mene at du burde stille spørsmål til det, og prøve å finne noe som tilsier hvorfor. Nå er du kanskje "disponert" for å være åpensinnet for alternativ tenkning og livsstil (no offence her) gjennom hvordan du er blitt oppdratt, men jeg synes du burde prøve å legge sammen 2 og 2 og undre deg over hvorfor du plutselig har fått såpass direkte kontakt med entiteter synonymt med når du begynte å inhalere løsemidler. Jeg håper du greier å legge tillit til feedbacken du eventuelt får fra folk som kan bedømme situasjonen profesjonelt.

Jeg håper du i fremtiden greier å stole såpass på omgivelsene og personene rundt deg som vet om dette, til at du eventuelt kan akseptere skadene du har påført deg selv. Det er ikke lett, men på den måten vil du fortsatt kunne utvikle deg i "riktig" retning, sett fra utsiden.

Men hey! Hvis du har det bra med deg selv, blåser i hva andre mener og har det bra med deg selv, så for all del. Jeg prøver bare å si at det kan bli problematisk i fremtiden hvis du skal påstå det du tror på til folk og fe.

Det jeg lurer på er at hvis du er så sikker på at du faktisk har hatt kontakt med entiteter, hvorfor opprettet du denne tråden? Har jeg rett i at det er en liten del av deg som frykter at det kan komme av andre ting?

Lykke til skal du uansett ha!
Hva snakket du om med de vesene? Hypp på å fortelle hva du opplevde?
Blir like overasket vær gang folk forteller om at har brukt Fleinsopp, Salvia osv osv .Dette er stoffer de på forhånd vet at vil bringe de inn i en "annen" verden og at du kan møte på rosa elefanter å snakkende blomster.

Før du prøvde dette så var du vel klar over at de rosa elefantene du kanskje kunne møte på ikke finnes på savannen i afrika i virkelighheten ? og at blomster faktisk ikke prater ?

Du viste vel at opplevelsene du kom til å få på disse stoffene ville virke "ekte ?

Hvorfor i all verden kan du ikke prøve å ta inn over deg at stoffene stod til forventningene og gav deg noen skikkelige turer ? Det er vel litt mer sannsynlig en at det finnes alver,troll skravlende planter å dansende spaggetti å gud vet hva du har møtt på

Hvis du er i sving med høyskole utdanning så skulle man jo tro du har evnen til å tenke litt rasjonelt ?
men men, anyway lykke til
Sitat av Halalgeir Vis innlegg
Jeg derimot vet at spiritisme og det overnaturlige ikke finnes og mener jo da naturligvis at en som hallusinerer har et problem som må tas opp med en lege. Det handler ikke om å gi han en preken om hvor tankeløst det er å sniffe, det er jo noe alle vet, men om å hjelpe en stakkar som har ødelagt for seg selv. Særlig ille syns jeg jo det er at han tolker sine hallusinasjoner som noe overnaturlig.
Vis hele sitatet...
Det å hallusinere er helt greit. DMT produseres allerede i kroppen din fra før av. Ved å røyke DMT vil du kun fremstille/realisere drømmene dine som du har hver eneste natt når du legger deg. Du husker ikke det du har drømt, men ved å røyke DMT så går du gjennom en psykotisk prosess kalt "selvrealisering" hvor disse drømmene blir fremstilt via hallusinasjoner.
Sitat av Kongen Vis innlegg
Hvilke gasser er det i slik dospray? Lystgass ++div?
Vis hele sitatet...
Butan, altså lightergass. Det Forhindrer oksygenopptak til hjernen.

Lystgass (relativt harmløst) må ikke forveksles med løsemidler som butan, bensin osv.
Kanskje du skulle ha tatt en prat med M@rth@? Hu ser ut til a vare pa same bane. Og med masse erfaring (-:
Sist endret av Gimmee; 25. april 2012 kl. 17:10.
sorry kompis, men jeg tror det er større sjangs for att hjernen din ikke takler giften du propper den med enn att butangass har magisk energi som gir deg kontakt med "den andre siden".
FEED ME
Glade's Avatar
Trådstarter
Sitat av Muskatp$ych0 Vis innlegg
objekter som morphet til å bli raketter, maskiner og skapninger med personlighet, liv. hvis du er så sikker på at du faktisk har hatt kontakt med entiteter, hvorfor opprettet du denne tråden?
Vis hele sitatet...
Dette er noe jeg vill faa gjort klart. Jeg saa aldri objekter som morphet, eller hverdagslige ting som forandret fasong.
Naar jeg har hallusinert av mer tradisjonelle psykedeliske middler foer og I ettertid. Har jeg ALLTID vaert klar over at jeg bare hallusinerer. Som nor man ser et speilbilde av seg selv og ansiktet morpher, ting puster, osv.

Men, av gass var “hallusinasjonene” alltid av vesener laget av lys, rent hvit lys, med all verdens farger. Disse vesenene var som sagt alt fra aander (Nesten som bobler fylt av lys og farger som paa bildet I posten), og “luringer” (smaa lav frekvente vesener, som ofte proevde og lure og skremme).
Mens jeg saa disse vesenene var virkelighet fortsatt som den skulle. Ingenting forandret seg bortsett fra at jeg kunne se disse vesenene.

Jeg er ogsaa helt klar over hvor vanvittig disse påstandene jeg kommer med kan hoeres ut. Hoved grunnen for at jeg posta denne historien, var for og hoere om noen andre har opplevet lignede, og for og utrykke en periode i livet mitt, jeg til den dag i dag forundrer meg over.

Sitat av eRixn Vis innlegg
Hva snakket du om med de vesenene? Hypp på å fortelle hva du opplevde?
Vis hele sitatet...
Jeg har gjort sniffing I skogen, og da saa jeg smaa alver ogsaa laget av lys, som loep rundt beina mine. De dro I bokse benet mitt og og pekte mot en liten aapning I skogen. Jeg gikk ditt, og saa et bjoerke tre som hadde ramlet over en stor gress tue. Alvene, var veldig frustrert og jeg forsto med ettervert at di ville jeg skulle flytte bjoerka fra tuen. Med ett dette var gjort, jubla de av glede. Og begynte og danse oppa, og synge oppe paa tua.
Hva dette betyr? Jeg tror at tua var et lite samlings punkt disse vesenene hadde som ble forstyrret av tree't.

Vesenene har ofte forklart meg at mennesket er utrolig I den kontekst at vi kan fysisk manipulere vaar virkelighet.

Det er utrolig vanskelig og forklare hvordan disse vesenene kommuniserer. Det var veldig lite lyd. Og jeg husker jeg ofte saa til dem at jeg ikke kunne hoere dem godt nok. Det var nesten som et ekko. Di forsto meg helt klart, og jeg forsto dem, men det var ikke gjennom lyd.
Ofte var det kommunikasjon gjennom foelelser, symbolikk, og bilder.


Sorry viss jeg uttrykker meg litt sterkt :/ Jeg mener ikke og hoeres ut som en maniac, det er klart dette er/var skadelig og dumt. Men jeg ofret faktisk en dell av meg selv, og risikerte doeden for og kunne se og kommunisere med denne verden. Jeg viste hvor dumt det var, men risken var verdt det for meg der og da. Saa utrolig var de tingene jeg saa.
Det første jeg tenker er at uansett hvor fantastiske disse vesnene du snakker med måtte være, så er det ikke verdt å ødelegge kroppen sin over det.

La oss nå si at du virkelig FÅR kontakt med disse skapningene, at alt er reelt og at gassen/surstoffmangelen bare har gjort deg i stand til å oppnå dette nivået av "bevissthet". Er det fortsatt verdt det når kroppen din snart kommer til å slutte å fungere, når hjernen din er ødelagt? For det er det som kommer til å skje.

Slik jeg har forstått det er løsemidler russisk rulett med hjernen din. Den kan bli ødelagt på første forsøk og du kan ha no jævlig med flaks en god stund. Men en dag går det galt.

Du er nok bare blitt ødelagt av misbruket ditt, men om du får noe ut av denne overnaturlige kontakten er jo det flott. Om du synes det er verdt å ødelegge resten av livet ditt for det får være opp til deg.
FEED ME
Glade's Avatar
Trådstarter
Som sagt, disse hendelsen er fra 2009/2010. Og i dag merker jeg ikke noe skade, paa overflaten i allefall. Men det foeles jo ikke akkurat bra og se at den foerste kommentaren snakker om varig hjerne skade og har 50 kvalitets poeng...

Jeg tror jeg hadde helt vanvittig flaks at jeg ikke skadet meg mer en jeg gjorde. (DET KAN DREPPE SAA JEG VILL IKKE AT NOEN I VERDEN SKAL GJOERE DETTE SAMME SOM JEG!) men folk har, og kommer til og gjoere det igjen uansett. er det virkelig saa tabu og snakke om det her paa freak?

Har dere sett "mean harm done by drugs" grafen? ta en titt http://www.tripproject.ca/trip/?q=node/79 Sier ikke det er bra for deg, men man kan vell i alle fall ta nytte av erfaringene sine.

Jeg vill ha meninger, lignende opplevelser, spoersmaal, diskusjon osv. Ikke 20 kommentarer om hvor dum jeg er.
Da kommer vi ingen vei.
Sist endret av Glade; 25. april 2012 kl. 19:56.
ArbeidsledigProletar
Sitat av Glade Vis innlegg
Sorry viss jeg uttrykker meg litt sterkt :/ Jeg mener ikke og hoeres ut som en maniac, det er klart dette er/var skadelig og dumt. Men jeg ofret faktisk en dell av meg selv, og risikerte doeden for og kunne se og kommunisere med denne verden. Jeg viste hvor dumt det var, men risken var verdt det for meg der og da. Saa utrolig var de tingene jeg saa.
Vis hele sitatet...
Men greia er at du har ikke kommunisert med noe som helst, du har bare kvalt hjernen din og det har skapt vrangforestillinger, som du tydeligvis sliter med enda.
Sier ikke at det ikke er mer mellom himmel og jord enn det vi ser jeg sier bare at du ikke er den første til å se/høre/føle ting som ikke er der på løsemidler og at de aldri har fått noe reelt ut av det.
FEED ME
Glade's Avatar
Trådstarter
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Sier ikke at det ikke er mer mellom himmel og jord enn det vi ser jeg sier bare at du ikke er den første til å se/høre/føle ting som ikke er der på løsemidler og at de aldri har fått noe reelt ut av det.
Vis hele sitatet...
Hvem er du til og si hva jeg sliter med? og hva som er ekte og ikke, er du gud? er du meg? nei, du er deg. Og jeg tviler paa at du er no lege eller psykiater heller.

Matrix: "What is real? How do you define real? If your talking about what you can see, smell touch, feel. then real is simply electrical signals interpreted by your brain."

Jeg fikk alltid noe veldig reelt ut av det. Viss jeg ville sett farger, hadde jeg aapnet en boks med fargestifter.
Gud er inne i oss alle, spiller du wow, leser vg, og ser paa tv meste parten av dagen, finner du nok ikke deg selv. og det er jo det livet handler om er det ikke?
Finne ut hva du allerede er
Sist endret av Glade; 25. april 2012 kl. 20:30.
Sitat av Glade Vis innlegg
Hvem er du til og si hva jeg sliter med? og hva som er ekte og ikke, er du gud? er du meg? nei, du er deg. Og jeg tviler paa at du er no lege eller psykiater heller.

Matrix: "What is real? How do you define real? If your talking about what you can see, smell touch, feel. then real is simply electrical signals interpreted by your brain."

Jeg fikk alltid noe veldig reelt ut av det. Viss jeg ville sett farger, hadde jeg aapnet en boks med fargestifter.
Gud er inne i oss alle, spiller du wow, leser vg, og ser paa tv meste parten av dagen, finner du nok ikke deg selv. og det er jo det livet handler om er det ikke?
Finne ut hva du allerede er
Vis hele sitatet...

Ser du på filmen "The Matrix" som fakta?

Så gud eksisterer? Dette må være noe helt nytt. Hvor kan jeg finne informasjon om dette?

Og det med at "gud" er inne i oss alle er bare tull. Er ingen gud som holder til i min kropp (mitt hode) hvertfall.

Hva livet handler om tror jeg ikke det finnes noen fasit på.
Spørs hva man er, hva man vil, hva man ønsker og en god porson med tilfeldigheter.

Til slutt vil jeg spørre om du ser på det du sier som fakta?

Hvis du gjør det så bør du skaffe hjelp.
Du har sniffet dospray ganske ofte og snakker med ting de fleste på denne kloden ikke har et fnugg av bevis på at eksisterer. Hvis du ikke skjønner dette så har ikke det noe og si for meg, men for deg så kan det i verste fall ende med døden.
TS: Vi tenker veldig likt mht hva som er ekte og hvordan man skal definere ekte. Men om du ikke er opptatt av å forsvare denne leken med løsemidler, så må du presisere det og være tydeligere på hva du vil diskutere. På den ene siden fraråder du folk å gjøre det du gjorde, mens på den andre forsvarer du misbruket med at "det føles ekte, hvem er du til å si hva som er ekte/uekte eller bra/dårlig".
FEED ME
Glade's Avatar
Trådstarter
Sitat av ViciousDelicios Vis innlegg
Ser du på filmen "The Matrix" som fakta?

Så gud eksisterer? Dette må være noe helt nytt. Hvor kan jeg finne informasjon om dette?

Og det med at "gud" er inne i oss alle er bare tull. Er ingen gud som holder til i min kropp (mitt hode) hvertfall.

Hva livet handler om tror jeg ikke det finnes noen fasit på.
Spørs hva man er, hva man vil, hva man ønsker og en god porson med tilfeldigheter.

Til slutt vil jeg spørre om du ser på det du sier som fakta?
Vis hele sitatet...
haha, selfoelgelig ser jeg ikke paa matrix som fakta!! Det er en film! Men kvoten inngir et interessant poeng

Gud's eksistens er ikke noe nytt. Dette er sant nok et veldig vanskelig tema og diskutere. ettersom vaer person har sine egne tanker om hva gud egentlig er eller ikke er. Vi har alle en bevissthet, det er klart. Og alle er forskjellige, men samtidig er vi ogsaa alle like, vi er mennesker.

Noen mennesker ser paa verden i et litt annet perspektiv en allmennheten. og saan har det alltid vaert.
For noen kan en syre trip vaere en mer ekte relgioes experience en og lese bibelen 6 ganger.

Jeg kan si at hele livet mitt har jeg laert og vaere open minded, og lage minne egene tanker om hva en hoyere bevissthet, og verden handler om. Og det syntes jeg alle burde gjoere.

Jeg baserer ikke mine tanker om gud og universet fra disse erfaringene med loese middler. Dette ville vaert helt feil. Og jeg forventer ikke at dere skal see paa dette i samme oeyne som meg, det er umulig.

Fakta blir et helt galt ord og bruke. For meg var disse erfaringen betydningsfulle, ettersom det forandret min bevissthet.
Naa, bevisstheten kan bli forandret paa alle slags maater. En person kan dra paa ferie til Afrika for saa og returner til hjemlandet med et helt annet bevissthet og perspektiv om vaerden.

For meg er det fakta at jeg saa det jeg saa. Og det opp til meg og velge hvordan jeg skal oppfatte dette.
Men jeg byr ogsaa dere paa og vaere med paa denne procesen med mange flere artige historier, og deskripsjoner om denne dimensjonen som aapnet seg foran oeynene mine.
Sist endret av Glade; 26. april 2012 kl. 13:31.
Sitat av Ole2005 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Er dette deg? http://en.wikipedia.org/wiki/Hercule_Poirot

Sikkert fler enn bare TS som opplever stemmer og hallusinasjoner

Hadde forresten vært kult å høre fler historier, TS
Sist endret av Double0Steven; 26. april 2012 kl. 18:50.
Høres ut som du har noen syke vrangforestillinger... og jeg tror den glade'en har mer med det å gjøre en noe overnaturlig. Du har jo tydlighvis fått inn med morsmelka at disse paranormale tingene er ekte, derfor hadde du sikkert det i bakhodet de gangene du brukte glade, derav halusinasjoner om det. Easy.
Sitat av Glade Vis innlegg
Twisted shroom's rapport er tragisk. Forskjellen her er at jeg ikke plages av disse opplevelsen jeg har hatt. Jeg er definitivt plaget av tanken paa brain damage Men man kan ikke sitte og grue seg over ting man har gjort i fortiden. Ta vare paa de gode minnene, og learn from your mistakes.

Som sagt, jeg har kontakt fortsatt, ikke bare med andre dimensjonale vesener, men med meg selv! Jeg har en solid ideologi om hvordan mitt univers er sammensatt. og ingenting kan riste det.
Vis hele sitatet...
Ikke for å spekulere for mye, men det at du stadig vekk blander inn Engelske ord og uttrykk tyder vel på at du glemmer ord, altså muligens svekket hukommelse som er en vanlig bivirkning av sniffing. Er du ikke litt vel skråsikker på at misbruket ikke har skadet deg? Ettersom du misbrukte det over en lang tidsperiode og derav høres det ganske usannsynlig ut at det ikke har hatt noen fysiske skadevirkninger, dette er tross alt noe av det farligste du kan ruse deg på.
Sitat av Glade Vis innlegg
Jeg har en solid ideologi om hvordan mitt univers er sammensatt. og ingenting kan riste det.
Vis hele sitatet...
akkurat det tror jeg det er en anna kar her i Norge som har om dagen en tilregnelig kar som gjør det han mener er rettferdig, kanskje han har sniffa litt formye kunstgjødsel?
FEED ME
Glade's Avatar
Trådstarter
Hehe, nei. Det er nok mer fordi at jeg har bod i utlandet de siste 7 aarene at jeg blander engelske og norske ord :P
Ikke alle som har hatt filosofi her, skjønner jeg. Hvis gutten har sin egen definisjon av hva som er virkelig, så good for him. Jeg kommer ikke til å dømme han, og ihvertfall ikke når jeg ikke kan avfeie det han sier som fakta.

Nei, jeg oppfordrer ikke til å sniffe løsemidler, men på mange måter skjønner jeg meg på Glade.
Sitat av trckLOL Vis innlegg
Ikke alle som har hatt filosofi her, skjønner jeg. Hvis gutten har sin egen definisjon av hva som er virkelig, så good for him. Jeg kommer ikke til å dømme han, og ihvertfall ikke når jeg ikke kan avfeie det han sier som fakta.

Nei, jeg oppfordrer ikke til å sniffe løsemidler, men på mange måter skjønner jeg meg på Glade.
Vis hele sitatet...
Når det er tydelig at trådstarter har pådratt seg massive psykiske problemer som følger av sniffing blir det rimelig useriøst å rasjonalisere psykosen som filosofi.
Hobby Filosof
Sitat av trckLOL Vis innlegg
Ikke alle som har hatt filosofi her, skjønner jeg. Hvis gutten har sin egen definisjon av hva som er virkelig, så good for him. Jeg kommer ikke til å dømme han, og ihvertfall ikke når jeg ikke kan avfeie det han sier som fakta.

Nei, jeg oppfordrer ikke til å sniffe løsemidler, men på mange måter skjønner jeg meg på Glade.
Vis hele sitatet...
Amen brodar

Dere som ikke har filosifert over noe - dere vet ikke hva han har fått i utbytte tross risikoen - dere klarer ikke forestille dere hva dette har gidd Glade, jeg ruser meg på grunn av at jeg liker og filosifere over ting, det gir meg noe som jeg ikke klarer og oppnå ellers - vanskelig og sette ord på, må nesten snakke med 'deg/som leser' dette når jeg filosiferer
(Regner med at mangen som røyker vil forstå noe av dette)

Fetter: Hvordan er dette tydelig? Fordi han prøver og fortelle hva rusen har gidd ham i utbytte? På hvilket grunnlag påstår du dette?
Sist endret av WhyNot!; 27. april 2012 kl. 10:39.
Sitat av WhyNot! Vis innlegg
Fetter: Hvordan er dette tydelig? Fordi han prøver og fortelle hva rusen har gidd ham i utbytte? På hvilket grunnlag påstår du dette?
Vis hele sitatet...
Men herregud, trådstarter har nektet hjernen sin oksygen og fått hallusinasjoner av skaden det påførte. Slutt å snakk om det som om det var en spirituell oppvåkning.

Det er også utrolig arrogant hvordan du trckLOL avblåser oss som ikke ser noe positivt i dette ved å påstå at vi ikke har innblikk i filosofi.
Sist endret av fetter; 27. april 2012 kl. 10:53.
Jeg skal ikke benekte at du snakket med vesener, jeg skal heller ikke benekte at et flygende spagetti monster skapte universet.
Men jeg trur det du opplevde bare var hallusinasjoner.
Vil heller ikke anbefale folk og drive med sniffing av løsemidler, dette er meget skadelig.
Det virker som om diskusjonen har låst seg og er på repeat.. Altså :Trådstarters hallusinasjoner og kontakt med ånde-vesener er vrangforestillinger gjennom hjernens mangel på oksygen. Samt at dospray er skadelig.


Trådstarter er vel ca like psykotisk og full av vrangforestillinger som prinsesse Martha Louise.

Til TS: Om disse vesenene virkelig var ekte eller ikke - har det så mye å si?

Jeg har personlig erfaring med DMT og kommunikasjon med diverse entiteter. Opplevelsen føles åndelig, "mer virkelig enn virkeligheten", telepatisk, og som en kommunikasjon med noe større en selv. Selve opplevelsen i seg selv kan føles svært meningsfull, samt påvirke livet i positiv retning.

Nå vil jeg tro at DMT dimensjonen og "dospray-dimensjonen" er ganske forskjellige. På DMT blir jeg dradd helt bort fra denne verden, ting morpher og bølger - og jeg kan ikke gå rundt i skauen og flytte på trær mens jeg snakker med små alver f.eks.

For meg personlig har det lite å si om DMT-entetitetene virkelig befinner seg i en annen dimensjon - og at DMT åpner opp for en kommunikasjon på kryss av disse dimensjonene - om DMT-entetitetene er som McKenna tror - forfedrenes ånder - eller om DMT-entetitene utelukkene er et skuespill og en manifestasjon av min egen underbevisthet. Opplevelsen føles likevel meningsfull. Om entetitene er en del av mitt "superego" eller "over-selv", arketyper som manifesterer seg osv (for å bruke psykologiske uttrykk) er det minst like spennende enn om man virkelig kommuniserer med entetiteter man vanligvis ikke kan se.

Kult om TS utdyper enda mere. På hva slags måte føler du at disse opplevelsene har preget deg som menneske? Driver du med noen åndelig praksis nå?
Sist endret av Bearass; 27. april 2012 kl. 14:46.