Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 5618
har eet vennepar som skal bruke krystaller for første gang, di har begge prøvd knips før av god kvalitet og er vell kjent på området.

det jeg lurer på er, hvordan bør man dosere krystaller kontra "knips"?

burde man enda gå får 1-2mg pr kg ?
1-2 mg per kg er også en grei regel når det kommer til Mdma krystaller.
MDMA is life
Trådstarter
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
1-2 mg per kg er også en grei regel når det kommer til Mdma krystaller.
Vis hele sitatet...
er det noe forskjell på om man er "mann eller dame" ?

han har generelt sett extrem tolleranse for alt av shit...

men hvor er faregrensene da folk kan bli litt ivrige og ikke alle klarer og "dosere" like smart
Sitat av infamous x Vis innlegg
er det noe forskjell på om man er "mann eller dame" ?

han har generelt sett extrem tolleranse for alt av shit...

men hvor er faregrensene da folk kan bli litt ivrige og ikke alle klarer og "dosere" like smart
Vis hele sitatet...
Nja, han dør nok ikke av å ta mer en han burde, så lenge det er innenfor rimelighetens grenser. Det eneste som vil skje når man tar ganske store doser er at man når et punkt der man ikke blir mer påvirket. Du har rett og slett ikke igjen mer serotonin å bruke.
I don't know, how strong MDMA you have here. From my experience, the best results I achieved by taking 200 mg and after an hour the next 200. Of course, a lot depends of the tolerance, but the weight is probably not until this matter.

Sorry, for the use of English, but I do not know Norwegian enough (yet)
Sitat av infamous x Vis innlegg
er det noe forskjell på om man er "mann eller dame" ?

han har generelt sett extrem tolleranse for alt av shit...

men hvor er faregrensene da folk kan bli litt ivrige og ikke alle klarer og "dosere" like smart
Vis hele sitatet...

Skal ikke ha noe å si om du er dame eller mann
Skal mye MDMA til før det blir farlig, har selv vært oppe i 0.8-0.9g uten noen nevneverdige bieffekter eller fysisk ubehag.

Det er selvfølgelig helt bortkastet å ta så mye MDMA, hadde holdt meg til 2mg per kg, og eventuelt plusset på 80-100 mg vist dere ikke oppnår ønsket effekt.
MDMA is life
Trådstarter
Hvordan er d å mixe magic shrooms å mdma??

Hvordan dosere isåfall? Eyeswideshut har du noen gode tips??
Sitat av infamous x Vis innlegg
Hvordan er d å mixe magic shrooms å mdma??

Hvordan dosere isåfall? Eyeswideshut har du noen gode tips??
Vis hele sitatet...
Du kan google hippie flip så kommer det opp endel info om det har selv prøvd mixen en gang på en skogsfest. Fungerte veldig bra synes jeg, man fikk den trippy parten fra soppen og det var helt klart soppen som var dominerende. Men hadde i tillegg godfølelsen og energien fra emma. Var mer sosial en jeg vanligvis blir på sopp og dansing(musikk) var rimelig awsome ! alt i alt en god måte ture på i en slik setting
Jeg spiste først 2 gram sopp, så når jeg begynte og merke soppen tok jeg en 150mg dropper. Rekkefølgen og dosen funka bra for meg. Fungerer sikkert fint og spise mer sopp også, men jeg kjørte det rimelig safet siden jeg var på et "rave"

Siden eventet varte rimelig lenge fylte jeg på med en til 150 dropp noen timer senere. Var etterhvert på vei ned på soppen mens påfyllet kicka Var interesangt hvordan effekten fra soppen gradvis forsvant mens emmaen tok over.Tilslutt var jeg bare vanlig tura på emma. Så om man er i en setting hvor festen holder på lenge er det ikke noe problem og fylle på med mer emma selv om soppen gir seg etterhvert
Farene for nedtur/bivirkninger av MDMA stiger selvfølgelig for hvert dropp man tar, men dette er vell de fleste klar over
Sist endret av ReeferBear; 27. februar 2015 kl. 17:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
om dere er erfaren med knips ville jeg også anbefalt å prøve candyflip. det er lsd og mdma:P
Emma funker fjell som smøring i den psykedeliske verden! Har selv ikke prøvd med sopp men med syre så er det digg. Min erfaring er som Reeferbear sier, få i deg soppen/syra og så vent til du nærmer deg toppen og så kjører man på med emma. Personlig foretrekker jeg litt mindre doser med emma når jeg blander.
I tried crystals with both - mushrooms and papers. The first combination imho is more funny, less trippy (it depends of dose) - despite mine high tolerance to M, 100 mg worked really solidly. I remember little changes of perception and necessity of contact with other people on party, what is interesting, because im mostly introvertic type.
MDMA is life
Trådstarter
Ok, fant ut at jeg er supersensetiv når jeg tar krystaller på tom mage, våken 30t.
Etter 3-4t med røyking og flere justeringer, endte jeg opp med å se at det rant noe som ligner på hvit smelta ost/veldig seig sæd?(wtf??) renne ut av tryne han sitt, og ei veninne endte opp i et gammeldags fengsel der stål stolpene gikk skrått gjennom fjeset fra nesa og nedover mens ho så på meg. Lyder etc.. Sprøø kveld. Jeg tok kansje 0.3-0.4
Mens kompisen min tok 1g og fikk ikke hallis. Men han fikk dagen etter med mindre dose og null søvn. Så konklusjon vil du få en kraftigere tur ta det uten mye søvn
Blandet dere med sopp eller bare mdma?
MDMA is life
Trådstarter
MDMA og god weed

Kompisen min ble gul på tunga, hvorfor det?? Prøvd å google men finner ingen relevante svar
Det er ikke vanlig å bli holdt våken lenge etter endt MDMA-rus, selv ikke etter høye doser. Da er det som regel mikset med noe annet. Om du ble holdt våken 30 timer etter inntak var det garantert ikke ren MDMA.
Jeg har selv hatt krystaller kjøpt som MDMA, som viste seg å inneholde MDMA + meth (morsom kombinasjon, men med flere bivirkninger enn ren MDMA). Det er de eneste krystallene som har holdt meg våken en stund etter endt rus.

Har dere testet produktet deres?
MDMA is life
Trådstarter
Altså de tok krystaller 20:30-21:00 og jeg ca 22:00 og jeg sovna i 4-5-6 tia på morran, jeg var overjustert! Da var de enda våkne.

Jeg hadde vært våken i 30 timer når jeg droppa krystallene og jeg ble justert 2ganger etter det + røyking og jeg tura sikkert 5 ganger hardere enn de. De hadde ca 2 og jeg 1g hver. Min pose så urørt ut på lørdagen, deres var tomme.

Aldri hatt problemer med å sovne 5-10t etter første dose mdma

Men hvorfor ble kompisen min gul på tunga? Og hvor mye har søvn å si på rusen du får?
Sist endret av Dodecha; 4. mars 2015 kl. 22:20. Grunn: Oversatt til Norsk
MDMA is life
Trådstarter
Sitat av randomize Vis innlegg
Jeg har selv hatt krystaller kjøpt som MDMA, som viste seg å inneholde MDMA + meth (morsom kombinasjon, men med flere bivirkninger enn ren MDMA). Det er de eneste krystallene som har holdt meg våken en stund etter endt rus.

Har dere testet produktet deres?
Vis hele sitatet...
Å hvor lang tid tok det før du sovna?

Som sagt jeg sovna jeg 8-9t etter første drop
hvis det er bra holder det vel med 0.12g pr person
Eventuelt 0.15g for å få heftigere effekt, eller 0.2g for å bli skikkelig blæsta

Med MDMA er det noe som heter "Mindre er mer" fordi en høyere dose ikke nødvendigvis er så mye bedre. Det kan være verre. Beste er å finne sweet spoten. Min var ca 0.12-0.15
Det er mye uansvarlig bruk av MDMA i mine øyne. Jeg har aldri skjønt grunnen til å sa supermann doser av MDMA, og få skremmende bi-effekter, når man kan ta "hyggeligere" dose, evt. justere en gang iløpet av natten, og ungå mye av de mer negative effektene og hangover.
Sitat av Picard Vis innlegg
Det er mye uansvarlig bruk av MDMA i mine øyne. Jeg har aldri skjønt grunnen til å sa supermann doser av MDMA, og få skremmende bi-effekter, når man kan ta "hyggeligere" dose, evt. justere en gang iløpet av natten, og ungå mye av de mer negative effektene og hangover.
Vis hele sitatet...
Helt enig. Det holder med èn justering, og til og med det er ikke bra egentlig.
Det skal holde med .12 eller .15 på en vanlig person, opp til 0.2 hvis man er en svær kar. Jeg fikk tak i bra MDMA krystaller og rolla helt latterlig bra på 0.12

hvis man finner sweet-spoten så får man den beste effekten..
hvis man er oppi 0.4g + i doser, får man ikke nødvendigvis kjip nedtur (gjorde ikke jeg hvertfall) men man får mye mer hallis/visuals/scatterbrain
og tygging i kjeve og smatting. Og dagen etterpå er man mye slappere.. og selvfølgelig mer "drained" enn hvis man tok èn dose... og det bygger opp toleransen mye fortere..

mange ulemper med å ta for mye ja
Sist endret av Dagdriver; 13. mars 2015 kl. 03:28.
MDMA is life
Trådstarter
Hvorfor kan ta kompisen min som er ex narkoman som han så fint kaller det. Takle det så mye bedre enn vi andre i gjengen? Og han er 20-30kg lettere en meg