Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 2471
Hei..

Det har seg slik at jeg er blakk, og lønna kommer på fredag. Ergo, om bankene går i streik i morgen, vil jeg være blakk i en god stund.. Hvor lenge kan vi forvente at en evt. streik vil vare?

Det vil jo være uforsvarlig å stenge bankene i for lang tid. Kan ikke tenke meg at dette blir å vare mer enn ett par dager, men er det mulig at dette kan pågå i flere uker? Vil ikke landet få store problemer om en evt. streik varer for lenge?
Tviler på at dette kommer til å vare lenge, med tanke på konsekvense rundt en bankstreik....
http://www.dn.no/privatokonomi/article2156790.ece

Sist gang gikk det veldig kjapt før streiken ble avblåst, men denne gangen kan det tydeligvis ta noe lengre tid.

Av personlig og helt ubegrunnet spekulasjon tipper jeg streiken (om den blir noe av) er over lenge før fredag.
Det blir nok ikke noe streik, men om det blir så varer den ikke lenge. Hele landet kommer jo til å stoppe.
Sist gang var det vell 11 dager streiken varte, så det kan ta litt tid ja... uheldig for de som får penger hver 14 dag, for det er jo imorgen!
Om det blir streik spår stortåa mi tvungen lønnsnemnd før onsdag...
Blir nok tvungen lønnsnemnd innen kort tid..
For min del kunne streiken vart i en måned, så vi ser hvor skjør vi egentlig er, hadde vel blitt katastrofe, men så igjen, så liker jeg katastrofer.

Tipper at det ikke blir streik allikevel
Sitat av Krokkeh Vis innlegg
Sist gang var det vell 11 dager streiken varte, så det kan ta litt tid ja... uheldig for de som får penger hver 14 dag, for det er jo imorgen!
Vis hele sitatet...
Sitat av DN.no
Sist ansatte i norske banker var på vei ut i streik, i 2006, stanset regjeringen streiken med tvungen lønnsnemnd allerede før de ansatte rakk å streike ett eneste minutt. En av begrunnelsene var at en bankstreik kunne ramme utbetalingene av trygd.
Vis hele sitatet...
http://www.dn.no/privatokonomi/article2156790.ece
For å si det sånn; Tviler på at hele landet dør undererneæring.
Er ikke den dritt å være bekymret for, tenk på konsekvensene det vil ha om bankene streiker i 2 uker.
Denne streiken kommer til å bli avblåst før vi vet ordet av det!

Over og ut!
Jeg tror at konsekvensene dette vil medføre, vil være nok til at streiken ikke vil vare så lenge...
Anyways! I am prepared...Let it COME!
Det kom frem nå at regjeringen mest sannsynlig griper inn hvis det ikke er i orden før helgen.
haha chll nå som man er i utlandet så slipper man bankstreik
Jeg har ikke tatt ut en eneste krone i dag, og kommer til å sove bekymringsfritt i natt. Mediehysteri.
Sitat av Kain Vis innlegg
Hele Alta er ribbet får penger... var rundt omkring får og ta ut noen få kr, men alt var tomt
men får fuck's sake! ikke la streiken vare rundt 1 uke
Vis hele sitatet...
Hehe, va på statoil bkop isted, skulle ta ut penger, men fikk selvfølgelig ikke

Sover nok bekymringsfritt i natt jeg å
lurer på hvor mange gangstre som kommer til å benytte seg av at folk har mye penger hjemme om dagen... selv tok jeg ikke ut noe , det kommer ikke til å bli streik..
Streiken er avblåst!
http://www.dagbladet.no/2011/06/07/n...ndet/16823517/

Ble utrolig glad nå, hadde faktisk ikke fått med meg at det skulle bli mulig bankstreik før på dagen i dag, og da kunne jeg bare glemme å få tatt ut penger noen sted.
Reiser til London i morgen også, så jeg vurderte faktisk å få kommet meg til sverige å få tatt ut penger siden jeg var i Oslo.
Sitat av Yoshii Vis innlegg
Hehe, va på statoil bkop isted, skulle ta ut penger, men fikk selvfølgelig ikke

Sover nok bekymringsfritt i natt jeg å
Vis hele sitatet...
Minibanken på city, der hvor altaposten/tvnord holder til, der var den skjulte stakarn
Hva var det jeg MannY å fisk23 sa? hehehe

Sover nok bekymringsfritt i natt jeg å <-- Haha, nådde ikke å legge meg engang, mediehysteri ja MannY, helt enig. Peace.
Ja, dere er flinke yoshii...
ble nok ikke noen streik. Dro kortet på Kiwi i dag kl 07:55
Sitat av F4celess Vis innlegg
ble nok ikke noen streik. Dro kortet på Kiwi i dag kl 07:55
Vis hele sitatet...
Streiken skulle ha startet 0800, så du hadde vært 5 fem får tidlig ut..
Sitat av Krokkeh Vis innlegg
Ja, dere er flinke yoshii...
Vis hele sitatet...
Jeeeepp, du va vel en av dem som hadde panikk kan jeg tenke meg
Sist endret av Yoshii; 7. juni 2011 kl. 13:26.