Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 720
Noen vennlige sjeler her som kan sende meg Config filen som kan brukes på dette Modemet???

546i har med 4 porter, og skal være meget bra, men jeg vet ikke om de kjører i ren bridge, og hva som er innstillingene på feks VPI etc etc..

Noen som har et godt svar ??
Konfig? Den er da bare å resette tilbake til factory default, og legge inn brukernavn og passord til din ISP. Så spiller den fiolin med din nettleverandør.
Men har du brukt Wizard'n eller f.eks Telenor's "automatiske" oppsett, så kan den bli til dels ustabil.
Trådstarter
2 0
Bruker Tele2 PPOE ?

Trodde de brukte ren Bridge eller noe sånnt jeg, prøvd med reset av modemet også, men vil ikke koble seg og, er ikke sikker på hva som brukes i VPI og VCI oppsettet..
Tele2 bruker ikke PPOE, du blir nok nødt til å bridge den, tror det står på www.online.no hvordan du gjør det.
Og det er vel ikke 546i den heter, men 546T.
Sist endret av BigFigWasp; 7. mai 2007 kl. 21:23.