Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 338
Jeg lurer rett og slett på om det finnes en plug-in for å filtrere ut alkoholvarer fra diverse nettbutikker? Jeg skal nå avruses, og ønsker følgelig å forbli edru etter det. Så for å helgardere her, tenkte jeg å handle mat via det store internettet en stund, til jeg har såpass kontroll at det å se øl ikke gjør at jeg sprekker.

Dermed kunne jeg ønska meg en plug-in som kunne la være å vise meg sånt på oda.no f.eks. Jeg aner ikke om det finnes, og klarte ikke søke spesifikt nok til å finne det jeg ønsker meg heller. Så jeg hadde vært særs takknemlig om noen hadde noen lure forslag her!
God idé, burde være noe som silte vekk innhold ut fra stikkord som øl, cider, alkohol osv! Ser at øl faktisk er det som dukker opp helt øverst når man trykker seg inn i kategorien "Drikke" på både oda.no og nettbutikken til Meny. Det er litt fucka ass.

Er det et alternativ å ikke bestille noe væske/drikke i det hele tatt og bare drikke vann eller kjøpe saft på bensinstasjonen der de ikke selger alkoholvarer? Eller heller bestille mat fra en av matkasse-sidene?
Har vurdert det, problemet er at jeg har cøliaki, så matkasse-opplegget er ikke optimalt her. De har så vidt jeg veit enda ikke kommet med en hvor jeg får bare varer jeg tåler å spise.
Noterer i margen det med bensinstasjon, det er dyrt, men det er også alkoholikertilværelsen
Er en addon til google chrome EmoGuard Keyword blocker, tar å bildene kan velge og byttest ut med emoji eller bare blankt, bare prøvdt litt men virker lovende, eneste er at man må adde keywords selv så en del å legge til men bedre enn å bli fristet LINK til chrome å safari, og til tlf
Fuck Mr. Plod!
Sitat av celtseus Vis innlegg
God idé, burde være noe som silte vekk innhold ut fra stikkord som øl, cider, alkohol osv! Ser at øl faktisk er det som dukker opp helt øverst når man trykker seg inn i kategorien "Drikke" på både oda.no og nettbutikken til Meny. Det er litt fucka ass.

Er det et alternativ å ikke bestille noe væske/drikke i det hele tatt og bare drikke vann eller kjøpe saft på bensinstasjonen der de ikke selger alkoholvarer? Eller heller bestille mat fra en av matkasse-sidene?
Vis hele sitatet...
selvfølgelig måtte du spoile den ene tingen han hadde ungått å finne ut av
Sitat av Nøddy Vis innlegg
selvfølgelig måtte du spoile den ene tingen han hadde ungått å finne ut av
Vis hele sitatet...
Jeg er en kvinne, din fjoms! Makan!

Sitat av mrracerhacker Vis innlegg
Er en addon til google chrome EmoGuard Keyword blocker, tar å bildene kan velge og byttest ut med emoji eller bare blankt, bare prøvdt litt men virker lovende, eneste er at man må adde keywords selv så en del å legge til men bedre enn å bli fristet LINK til chrome å safari, og til tlf
Vis hele sitatet...
Tusen takk for responsen her! Det er gull! Det er også ganske morsomt at den heter "emoguard", da slipper jeg å bli emo av å sprekke xD
Jeg skal heller ta meg tida til å adde keywords i stor stil, det er det verdt!
Sist endret av Deceptive; 14. mars 2024 kl. 03:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.