Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  696 63483
Heilt canooon
Synest oppdrag 1.7.1 (The captain is here) er litt overskilla, og jeg er lvl 8. Må ta alle de andre oppdragene mange ganger for å kunne lvlup for å det oppdraget.

[EDiT] Som mange andre auksjoner, hva med en Kjøp nå-knapp?
Sist endret av Rindae; 4. mars 2011 kl. 12:09.
Sitat av Rindae Vis innlegg
Synest oppdrag 1.7.1 (The captain is here) er litt overskilla, og jeg er lvl 8. Må ta alle de andre oppdragene mange ganger for å kunne lvlup for å det oppdraget.

[EDiT] Som mange andre auksjoner, hva med en Kjøp nå-knapp?
Vis hele sitatet...
Enig, den er ikke lett, er selv i lvl 8.
Liker ikke at nesten alle missions gir bare en generic 512kbit/s eller en 10GB SSD. BTW så heter det Solid-State Drive ikke disk. Det er jo hele poenget med SSD, at den ikke bruker disk.
Sist endret av Xernox; 4. mars 2011 kl. 12:11.
Den er bittelitt overskilla ja, men det er jo derfor man har tilbehør =)
Selv har jeg snart maxa opp det jeg kan ha av tilbehør, og er level 9. Men sliter på oppdrag 2 på "Spalding Assist". Som da er hovedoppdrag nr 8.
Trenger mye mer power for å klare den (typ 25)
Sitat av Rindae Vis innlegg
Synest oppdrag 1.7.1 (The captain is here) er litt overskilla, og jeg er lvl 8. Må ta alle de andre oppdragene mange ganger for å kunne lvlup for å det oppdraget.

[EDiT] Som mange andre auksjoner, hva med en Kjøp nå-knapp?
Vis hele sitatet...
Den slet jeg leeeenge med, men i neste oppdrag blir det enda verre. Spesielt ille er det for oss som ikke har tilgang til Spendmore. Blir mye grinding og penger sløst på auksjoner på ting som jeg ikke har tilgang til. Som oftest til blodpris.
Tierra: Legger spillet selv ut nettverkskort, SSD'r , og andre ting ut på auksjonen?
Så i natt at det var overdrevent mye liv og ting som ble lagt ut på auksjonen så...

Og hvilke planer har dere for å redusere antallet nettverkskort og SSD'r i spillet? Det er jo en massiv overflod av det så.
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Tierra: Legger spillet selv ut nettverkskort, SSD'r , og andre ting ut på auksjonen?
Så i natt at det var overdrevent mye liv og ting som ble lagt ut på auksjonen så...

Og hvilke planer har dere for å redusere antallet nettverkskort og SSD'r i spillet? Det er jo en massiv overflod av det så.
Vis hele sitatet...
Nei det er folk som auksjonerer. De har nok fått det fra oppdrag. Sikkert amerikanere som var oppe på kvelden, annen tidssone.
Ja det er ganske mye av de.. Håper på flere random items i missions.
Skulle gått ann å hatt valget mellom å selge de for en liten penge eller legge de på auksjon. Trenger ikke være mange credsa du får, men stress å legge ut ting på auksjon hele tiden.

En annen ting, får du bare auksjonerte items hver tick? Har opplevd å få dem uten å få beskjed også så lurer litt. At de bare havner der før.
Heilt canooon
Sitat av Nath Vis innlegg
Skulle gått ann å hatt valget mellom å selge de for en liten penge eller legge de på auksjon. Trenger ikke være mange credsa du får, men stress å legge ut ting på auksjon hele tiden.

En annen ting, får du bare auksjonerte items hver tick? Har opplevd å få dem uten å få beskjed også så lurer litt. At de bare havner der før.
Vis hele sitatet...
1up for salg av items.

Ting du byr på å vinner kommer hver ticks, det gjelder også for ting du auksjonerer bort.
Stemmer også for salg av items til en grei pris. (f.eks 10-50% av innkjøpspris).


Råder også alle om å kjøpe opp alt av SSD og nettverkskort de ser ute til 10$ på auksjonen, slik at de kan forsvinne for godt der ifra =)
Sitter selv nå på over 60 nettverkskort og over 25 SSD'r. I håp om å rydde opp i auksjonen
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Stemmer også for salg av items til en grei pris. (f.eks 10-50% av innkjøpspris).


Råder også alle om å kjøpe opp alt av SSD og nettverkskort de ser ute til 10$ på auksjonen, slik at de kan forsvinne for godt der ifra =)
Sitter selv nå på over 60 nettverkskort og over 25 SSD'r. I håp om å rydde opp i auksjonen
Vis hele sitatet...
Du vet du kan trykke på "Delete" også er du kvitt dem for alltid.
Sist endret av Xernox; 4. mars 2011 kl. 13:30.
Poenget er jo å kunne tjene litt på items da =)
Ikke å direkte tape penger.

Hadde jeg fått 10$ for å trykke på delete, så hadde jeg gjort det. ^^,
...Og derfor kjøper du for 10cr? Skjønner ikke hvordan du tjener på det.
Står at det ikke er flere uses på koden. Mulighet for å åpne for fler?
Xernox: Kjøper hovedsaklig for å bli kvitt det meste. Koster jo ikke noe så egentlig.
Men kan man gå i 0 eller tjene litt på å bli kvitt nettverkskortene og SSD'r, så sier jeg jo ikke nei til det =)


Bug: Når man holder på med et oppdrag, og har mistet en del HP, så går man ut av oppdraget og forlater siden, så når man kommer tilbake så har man 100 Hp igjen.
Ser ut til at man kommer tilbake til der man var, når man blir angrepet en gang.
Sist endret av Blackkoz; 4. mars 2011 kl. 13:49.
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Xernox: Kjøper hovedsaklig for å bli kvitt det meste. Koster jo ikke noe så egentlig.
Men kan man gå i 0 eller tjene litt på å bli kvitt nettverkskortene og SSD'r, så sier jeg jo ikke nei til det =)


Bug: Når man holder på med et oppdrag, og har mistet en del HP, så går man ut av oppdraget og venter en liten stund (mye mulig man må forlate siden, ikke testet helt enda), så når man kommer tilbake så har man 100 Hp igjen.
Vis hele sitatet...
Denne bugen har jeg også fått, men ser ut som det kun er grafisk? Ett angrep, så er man tilbake til der man var, minus det siste angrepet.
Sitat av Blackkoz Vis innlegg

Bug: Når man holder på med et oppdrag, og har mistet en del HP, så går man ut av oppdraget og forlater siden, så når man kommer tilbake så har man 100 Hp igjen.
Ser ut til at man kommer tilbake til der man var, når man blir angrepet en gang.
Vis hele sitatet...
Med en gang du starter en "round" går HPen tilbake til det normale. Ble shocka først, hadde "100HP" og plutselig hadde jeg 10% igjen etter 1 round.
Oppdaget det ganske kjapt selv nå også =)


Litt sykt:

42 runder på å klare " Bypass the firewall and any other security measures"
5 runder på å klare "Find the full inventory list bla bla bla" som er neste oppdrag i listen...
Og så 3 runder på oppdraget etter den igjen....

Hvor er sammenhengen mellom vanskelighetsgraden på oppdragene? :P
Sist endret av Blackkoz; 4. mars 2011 kl. 13:55.
Hvorfor får jeg ikke logga inn? Må jeg registrere meg noe sted elns?
Vil gjerne prøve det, men det går jo ikke ffs. hmrpf
110110010001
82 8
Savner noe å gjøre når jeg ikke har AP
Sitat av Toddi10 Vis innlegg
Savner noe å gjøre når jeg ikke har AP
Vis hele sitatet...
Vi har lagd oss noen tanker om det. Mange bruker tid mellom ticksene til å henge på auksjonen, men vi ser litt på andre features for perioden man er uten AP
Hvordan skal man klare "the captain is here" når hver gang man prøver så er man død før den første "set up a proxy" har mistet halve livet sitt? btw heter Underyourbed911 ingame
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Hvordan skal man klare "the captain is here" når hver gang man prøver så er man død før den første "set up a proxy" har mistet halve livet sitt? btw heter Underyourbed911 ingame
Vis hele sitatet...
Du må bli bedre da Selv sitter jeg fast på Hack in to Bulk Shipping
De som sitter fast på Hack in to Bulk Shipping, gled dere til "Bypass Albatross's Security Measures" på Eyes in the skies. Litt værre =)

Så råd til folk: Sats på Power, dere burde minst ha 25 i power for å klare Hack it BS og BASM uten de største problemer =)
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Spillet har en del steder der man må stoppe opp i storyen for å få bedre utstyr og levle opp. Syns selv det er en helt naturlig del av et slikt spill. Det er litt verre for oss som ikke har tilgang til SpendMore, siden vi er avhengig av å finne (og vinne) svært spesifikke auksjoner for å komme oss videre. Tror ikke det er mulig å komme seg gjennom spillet ved bare å farme utstyr for å være helt ærlig.

Når det gjelder auksjonene, er det også naturlig at den fylles opp med enkelte items. Dette er derimot noe som burde utvikle seg etter hvert som spillere kommer seg lenger ut i spillet og kommer forbi de partiene der f.eks HDDer og 512'en dropper annen hver gang man gjør en oppgave. Da er det andre items som fyller opp auksjonen. Det er helt naturlig, og for de som spilte WoW fra starten av, kjenner seg kanskje igjen i hvordan AH naturlig følger med i progresjonen av spillet.

Men ja jeg er litt enig i at enkelte items dropper _hakket_ for ofte.
Sist endret av thomasf; 4. mars 2011 kl. 15:06.
Nå gjentar jo HDD/SSD'r og nettverkskort seg som premie utover hele spillet.
Så det at det blir manko på det, kan man bare se ekstremt langt unna.

Slik det er idag, så eksisterer det ikke monopol på nettverkskort, siden alle får 3-4-5 stk iløpet av en normal dag.

Kan ikke folk bare ta vare på nettverkskortene og SSD'ene sine? Istedet for å auksjonere de bort for 10$....
Sist endret av Blackkoz; 4. mars 2011 kl. 15:09.
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Nå gjentar jo HDD/SSD'r og nettverkskort seg som premie utover hele spillet.
Så det at det blir manko på det, kan man bare se ekstremt langt unna.

Slik det er idag, så eksisterer det ikke monopol på nettverkskort, siden alle får 3-4-5 stk iløpet av en normal dag.

Kan ikke folk bare ta vare på nettverkskortene og SSD'ene sine? Istedet for å auksjonere de bort for 10$....
Vis hele sitatet...
Ødelegger de, jeg. Tar bare opp plass, og det å få noe for de kan jeg bare glemme
Når har dere planer om å få fikset spendmore ?
Dette ødelegger jo for alle brukerne som ikke har tilgang/ikke får til å logge inn. (virker som antallet brukere som plages med dette er ganske høyt etter å ha lest gjennom tråden.)
Det blir jo meget urettferdig at de som registrerte seg gjennom facebook får tilgang til spendmore men hva kan man forvente? spillet er i alpha og vi på nff er så heldig at vi får prøve det
Nedetid i maks 30 min nå, serveroppdatering Snart tilbake!
Høres bra ut! Spillet er kjempebra!
cos
Blyatsquad
cos's Avatar
Er serveren nede eller?
Sitat av cos Vis innlegg
Er serveren nede eller?
Vis hele sitatet...
Hvis du leser 2 poster opp så får du et fisefint svar.
Sitat av SjokoMelk Vis innlegg
Høres bra ut! Spillet er kjempebra!
Vis hele sitatet...
Tusen takk for det

Denne oppdateringen vil gi bedre ytelse og gjøre ting raskere og bedre. Men vi har masse tøffe features vi vil få ut til dere når vi får tid

Bugs har førsteprioritet inntil videre
Kult konsept!

Nå kommer jeg nok ikke til å spille dette selv da jeg personlig føler at slikt stortsett bare er waste of time (tenker da på alle slags MMO spill, eller spill generelt), men jeg kommer uansett til å følge med på hvordan dette utvikler seg. Utifra responsen her inne så ser det jo ut som om dette kan bli populært.

Ønsker dere lykke til videre.
Får meldingen "dns has been updated for some of you.."?
Sitat av Krokodille Vis innlegg
Får meldingen "dns has been updated for some of you.."?
Vis hele sitatet...
Noen ISP-er oppdaterer DNS tregere enn andre, kun det det står på nå
Sitat av Krokodille Vis innlegg
Får meldingen "dns has been updated for some of you.."?
Vis hele sitatet...
Får samme melding selv. Har prøvd å slette cachen. Og restarta routeren.
har serveren vert nede? jeg har spillt i 2timer i strekk nå jeg, uten å legge merke til det jeg (unntatt det at det ble veldig stille på auksjonen) Hvorfor har jeg kunne spille hvis serveren var nede?
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Det er hos ISPen "problemet" ligger, så det er bare å smøre seg med tålmodighet for de av dere som ikke har en alternativ DNS-server å koble seg til.
Sitat av GreenRay Vis innlegg
har serveren vert nede? jeg har spillt i 2timer i strekk nå jeg, uten å legge merke til det jeg (unntatt det at det ble veldig stille på auksjonen) Hvorfor har jeg kunne spille hvis serveren var nede?
Vis hele sitatet...
Da har du sikkert spillt på den gamle serveren
htpfreakno fungerer ikke til å registere seg lenger hadde det vært mulig og fått en fungerenede kode? har veldig lyst til å prøve!
what he said
110110010001
82 8
Er spendon nede? Får ikke logget meg på :S
Ja, SpendMore er nede. Ingen får brukt det i øyeblikket
Kommer ikke inn på spillet engang jeg, så dere har ikke noe og klage på:P
Nå skal spillet være oppe å gå igjen for de fleste av oss
Kan ikke si at jeg drar opp den statistikken :/
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Kan ikke si at jeg drar opp den statistikken :/
Vis hele sitatet...
Får du DNS-feilmeldingen fortsatt? Isåfall er det nok oppe å gå hvert øyeblikk forhåpentligvis
Får fortsatt DNS meldingen.
Migreringen gikk fint, vi er nå oppe på ny server(e), og responsen sier at det går raskt og så stabilt som en alpha tilsier!
SpendMore skal være oppe å gå igjen for de det fungerte for i utgangspunktet (ja, de kjente bugsene er der fortsatt.)

Helgen kommer vi til å bruke til bugfixes, tweaking, og forhåpentligvis content

Vi holder dere oppdatert! Bare å fortsette med all den gode feedbacken dere kommer med Selv om jeg ikke svarer opp alt så får jeg det med meg