Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1558
Yo. er det noen som har noen kule komedier å anbefale?
How I met your mother har blitt min nye serie etter at Two and a half men gikk i vasken!
Av Norske er jo Mot i brøste tidenes slager!

Men tenker du på TV-serier eller film?
Sist endret av dead_rat6; 26. november 2011 kl. 17:19.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Vet om en, husker ikke navnet på den, men var om en som glemte å søke på forumet før han spurte et spørsmål.
Sitat av Fleff Vis innlegg
Vet om en, husker ikke navnet på den, men var om en som glemte å søke på forumet før han spurte et spørsmål.
Vis hele sitatet...
Merk at dette er hans første innlegg, kompis. Han vet kanskje ikke hvordan greiene henger sammen.

Synes det bare er idiotisk at man prøver å leke tøff over internett på bekostning av folk som har mindre kunnskaper her enn andre. nFF får jo bare et dårlig rykte på seg om at "kom hit, her flommer KP'en på hvis man oppfører seg som en tosk, og det eneste du får til svar på trådene dine er drittslenging".
Sist endret av dead_rat6; 26. november 2011 kl. 17:26.
Tenkte egentlig på filmer, men greit å få anbefalinger om serier i samma slengen.
Sitat av Fleff Vis innlegg
Vet om en, husker ikke navnet på den, men var om en som glemte å søke på forumet før han spurte et spørsmål.
Vis hele sitatet...
Han er ny da, gi han en sjanse. Sånne som deg som forsøpler forumet.
Gi han heller en pekepinn på hvordan ting funker, det sier seg selv at ikke alle sitter å leser regelverket til punkt og prikke før de skriver ett inlegg.

Til TS så vil jeg anbefale;

Alt med Jim Carrey, Lystløgneren, Yes Man, Ace Ventura, Dick and Jane osv

Superbad, Oldschool er også noen morsomme.
Når jeg skal finne meg en kul komedie å se på pleier jeg å ta en liten titt på filmene som kom ut i året vi er i.
Per dags dato befinner vi oss i 2011, og da er det logisk nok av jeg søker etter komedier som kom ut i 2011.

Her er det to linker jeg slenger med, så kan du se om du finner noe du liker;
http://www.movie-moron.com/?p=14369
http://movies.about.com/od/comedies/...edy-movies.htm

Ha en fin kveld videre, JesperL95!
Jay & Silent Bob Strike Back - http://www.youtube.com/watch?v=MC2qykgIQfA

Half Baked - http://www.youtube.com/watch?v=D-phH1we1kY

To av de morsomste filmene jeg har sett
The Hangover 2, Pineapple express, Your Highness, Super, Horrible Bosses, Arthur, Paul, Year One og Harold and Kumar filmene!

Noen av de jeg hadde på pc, søk etter trailer på youtube om du liker noen av de.
Sitat av Fleff Vis innlegg
Vet om en, husker ikke navnet på den, men var om en som glemte å søke på forumet før han spurte et spørsmål.
Vis hele sitatet...
Jeg er klar over at jeg kan finne andre på forumet som har spurt om det samme, men jeg følte for å spørre selv,og det kan også hende at det samme spørsmålet er stilt for kanskje en måned siden, ikke vet jeg men i så fall får jo jeg litt mer oppdaterte svar (kanskje det kom en film for ikke så lenge siden som ikke hadde kommet når det andre spørmålet ble stilt).
Sitat av JesperL95 Vis innlegg
Jeg er klar over at jeg kan finne andre på forumet som har spurt om det samme, men jeg følte for å spørre selv,og det kan også hende at det samme spørsmålet er stilt for kanskje en måned siden, ikke vet jeg men i så fall får jo jeg litt mer oppdaterte svar (kanskje det kom en film for ikke så lenge siden som ikke hadde kommet når det andre spørmålet ble stilt).
Vis hele sitatet...
alle trådene jeg har listet har hittil hatt alle forslagene som har kommet hit.

Spørsmålet du stiller i forrige post er altså, har det kommet noen gode komedier den siste måneden?

Bridesmaids, eller hvordan man staver det, har fått mye god kritikk. Syntes selv den ser hysterisk ut.
Se Community! Faen meg den beste komiserien jeg har sett.
Tusen takk for svar, og støtten jeg fikk siden jeg er ny/noob på forumet.
Sist endret av JesperL95; 26. november 2011 kl. 17:40.
To filmer jeg var jævlig skeptisk til, men som jeg ble utrolig overrasket over er Bridesmaids og Bad Teacher. Jeg lo. Høyt. Helt alene.
Hangover Part 2 er også en svært underholdende film, men det blir litt for mye samme greia som den første.
Semi-Pro syntes jeg var gøy, handler om et basketballag med en discoartist eller noe

Will Ferrell i hovedrollen
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Var det ikke en her inne på forumet som lage en side med stor database over filmer.
Om jeg vi se en film med hest, så går jeg inn, søker på hest og får opp filmer med hest i..
Den sida var vel fin til sånt som dette?
Hva het sida?
Ja, jeg har skjegg
Clayton's Avatar
Fleksnes!!!
Sitat av Ignifer Vis innlegg
Var det ikke en her inne på forumet som lage en side med stor database over filmer.
Om jeg vi se en film med hest, så går jeg inn, søker på hest og får opp filmer med hest i..
Den sida var vel fin til sånt som dette?
Hva het sida?
Vis hele sitatet...
http://movies-about.com
Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Se Community! Faen meg den beste komiserien jeg har sett.
Vis hele sitatet...
Cool. Coolcoolcool.
Freaks & Geeks!!!