Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  381 40270
Vel, er vel litt obvious hva som har skjedd med jenta. Ender det opp med at hun overlever så har jo halve sesongen vært ganske bortkasta.
Sist endret av Carne; 22. november 2011 kl. 12:29.
Der ga jeg opp The Walking Dead. I motsetning til deg Boo-Boo, syns jeg at en film/serie elendig visst du skal lage en løgn for deg selv for å "nyte" programmet. Nå er det ihvertfall nok drama, leiting etter Sophie og melking for å lage en hel sesong over for meg. At serien har fått 8.7 i rating på imdb er drøyt! Så står det på coveret; FULL-THORTTLE, SUSPENSE AND TERROR. Dette er jo som å se på home and away :s
Digger denne serien. Første sesong var drit-bra! Andre sesong har en litt slow start, men fortsatt verdt å se.
Sesong 2 er vel ikke ferdig? Leste ifjor at sesong 2 visstnok skulle være på åtte episoder eller mer, ikke seks som første sesongen. Sikkert noen her inne som har mer oppdatert info om dette eller som kan slenge opp en kilde hvis det skulle være slik at sesong 2 allerede er ferdig.
Sitat av Silhouette Vis innlegg
Sesong 2 er vel ikke ferdig?
Vis hele sitatet...
Sesong 2 er på 13 episoder, i følge iMDB. Neste episode kommer 27., så blir det en pause frem til Februar da sesong 2 fortsetter.
Kilde.
Sist endret av Zarbon; 22. november 2011 kl. 19:23.
Kult Bilde du valgte OlavGal =D


Elsker den serien, fant ut for et par år siden at jeg er indeed en zombie freak. Denne serien har jeg "venta" lenge på.

Enig I at skuespill og redigering ikke var topklasse men pytt pytt, man tenker ikke over det når du ser serien klokka 3 på natta.
Begynner å bli mektig lei. Første sesong var meget bra med en passe blanding av spenning, action og drama. Sesong 2 har til nå vært forferdelig kjedelig, eneste episoden jeg virkelig likte var første. Nå blir det bare alt for mye sippedrama og klissete intriger som like gjerne kunne ha funnet sted i Home and Away, som DayTripper88 så fint sa det.

Håper snart Sophia kommer sjanglende ut av skogen som en walker og moren hennes må knerte henne med en rekke slag med spisshakke mot hodet. Jesus, er så drittlei nå. Get on with it! Skjer det ikke noe neste episode kommer jeg til å legge denne serien på hylla.

Dama til Rick er for øvrig den mest irriterende karakteren jeg har sett på lenge (er heller ikke videre imponert over hun som spiller henne).
Må bare melde meg inn i sytekoret jeg også. Liker virkelig ikke det de har gjort med sessong 2 så langt.
Alt for mye drama og alt lite zobie. Hele greia blir jo zobie såpeopra. Skal nok henge med noen episoder til
men de må skjerpe seg.

Vil ta dama til Rick litt i forsvar hun skal være bichy og irriternede. Og det er hun også.
Så... den gamle idioten må da hele tiden ha visst[COLOR="LemonChiffon"] at Sophia var inne på låven?[/COLOR] For en pikk.

(Marker for spoiler, selv om tråden egentlig advarer om det)
Burde markere litt mer.


Dumt at det ikke kommer nye episoder før februar da..
( Spoiler )Har nettopp sett episode 7 og OMG. De får lov til å bli i den møkkagården. Ellers var det bra episode.
Håper de virkelig imponerer i de 6 neste episodene!

Synes det var greit at de ble kvitt de døde i låven ( sånn at de kan fokusere på noe annet ).
Er det bare jeg som håper de har spart på budsjettet slik at de kan lage en heftig avslutning på sesongen? Det kan vel virkelig ikke koste så mye å filme på en gård hele tiden ?
Ting ble en del mer spennende på slutten av episode 7. Hadde ikke forventet det som skjedde.. Håper igrunn herschel kaster dem ut fra gården slik at dem må på rømmen igjen, slik i sesong 1. Hadde vært fett
Its coming
Svigermors drøm
colabox's Avatar
lurer på hva eieren av gården sier i neste episode. den måtte jo slutte..
Synes at episode 7 endte skikkelig bra Jeg synes det var bra at vi endelig fikk en slutt på denne ''Find Sophia Arc'en'', for jeg begynte egentlig å bli litt lei av det.
En annen ting jeg egentlig venter på er at Rick dreper Shane. Jeg har begynt å misslike Shane ganske sterkt i det siste og lurt på hvor han har den brune capsen.
Angrer litt på at jeg leste tegneserien... Men må si de har viket en god del vekk på visse ting.
Sitat av colabox Vis innlegg
lurer på hva eieren av gården sier i neste episode. den måtte jo slutte..
Vis hele sitatet...
neste del av sesong 2 er i januar
Jeg klikker i vinkel. Det er så jævla typisk at det blir pause midt i hele sesongen på to jævla måneder. Er det mulig?!
Faderrullandei! Nå begynnte det å ta seg litt opp også.
Sist endret av fanteri; 28. november 2011 kl. 20:14.
Noen som hvor jeg kan kjøpe/se sesong 2?
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Endelig fant de Sophia, så nå skal de lete etter Hershel i sikkert 4-5 episoder i stedet?
Jeg har nå sett helt opp til sesong 2 episode 7 på nettet. Vil bare si at jeg er avhengig av serier. Effektene og alt er bare så utrolig bra og jeg digger selve historien. Anbefaler alle som liker action serier og se denne serien!
Sitat av Zarbon Vis innlegg
Endelig fant de Sophia, så nå skal de lete etter Hershel i sikkert 4-5 episoder i stedet?
Vis hele sitatet...
Ser mer ut som de kommer til å ende opp i konflikt med noen andre overlevende.
Sitat av lettlurt96 Vis innlegg
Jeg har nå sett helt opp til sesong 2 episode 7 på nettet. Vil bare si at jeg er avhengig av serier. Effektene og alt er bare så utrolig bra og jeg digger selve historien. Anbefaler alle som liker action serier og se denne serien!
Vis hele sitatet...
Hvor i helsike fant du episode 7?!
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Hvor i helsike fant du episode 7?!
Vis hele sitatet...
Ble lagt ut idag Google it!
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Hvor i helsike fant du episode 7?!
Vis hele sitatet...
Finner den på de fleste torrentsider. Det enkleste er vel kanskje å streame fra icefilms.info eller watchseries.eu.
EZTV er alltid ute med de fleste seriene først (Om man ser bort fra private torrent sider). De legger ut episodene et par timer etter de har blitt vist i USA, og 720p versjonen etter rundt 12 timer. Men når vet jeg ikke om jeg har lov til å linke til siden dems, så jeg gidder ikke å ta sjansen. Dere får heller bare google det.

On-topic: Scenen hvor de skyter alle walkerene fra stallen er en av de beste scenene jeg har sett i en tv serie på lenge. Etter altfor mye drama i de foregående episodene var det på tide at vi fikk litt zombieslakting. Jeg hadde absolutt ikke forventet Sophia twisten! Superb! Gleder meg til Februar; når vinterpausen er over.
når kommer nr 8 ?
12 Februar står det på imdb.
sååå lenge.. uff
Å fy, ødela ihvertfall mandagen min det her. Må jo vente så lenge på neste episode
Dette var skuffende å lese. Hadde gleder meg til en episode med skikkelig oppvask blant menneskene på gården etter flere episoder med hemmeligheter.
Sitat av Detectable Vis innlegg
Dette var skuffende å lese. Hadde gleder meg til en episode med skikkelig oppvask blant menneskene på gården etter flere episoder med hemmeligheter.
Vis hele sitatet...

Hva jeg tror skjer:
Tipper på at de blir kastet vekk fra gården og bonden/legen blir alkis.
Sitat av spelley Vis innlegg
Hva jeg tror skjer:
Tipper på at de blir kastet vekk fra gården og bonden/legen blir alkis.
Vis hele sitatet...
Hehe. Jeg tipper sesongen ender med at de må flytte fra gården på grunn av for mange walking dead som invaderer gården. Mange vil helt sikkert dø, mest sannsynlig den gamle grineren også. Sesong 3 vil antagelig ha et par nye hovedroller + nå må de finne ny plass å holde seg.

Gleder meg
Sist endret av Kognito; 11. desember 2011 kl. 19:48.
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Denne serien begynner bra, men blir veldig rar i andre sesongen.
Synes sesong 2 bare har vært som en eller annen dramaserie.. Og ALT for mye leting etter Sophia.
Hvis ikke de kommer opp med noe spennende etter pausen blir jeg skuffa..
Enig med dere to som postet over. Sesong en var veldig bra, men sesong to var ganske laber. Får håpe det blir litt mer action i neste halvdel av sesong to da!
Hvor ensformig hadde det ikke vært med zombieslakting hver eneste episode? Bra med litt historie og at andre ting skjer enn at man bare skal se 40 minutter med blod å gørr. Det gjør at man blir mer kjent med karakterene..
Har dere hørt om hollywood modellen? Det skal være høy spenning i begynnelsen, så skal det gå litt ned for så å bygge seg opp igjen. Spenningsmomentet går jo vekk om det er på topp hele tiden..
Det var ikke akkurat spennende i starten av sesongen heller..

Vil nesten sammenligne det med Lost. Der også var sesong 2 (etter min mening) veldig dårlig, men etter det tok det seg veldig opp igjen.
Når kommer neste episode?
Sitat av spelley Vis innlegg
Når kommer neste episode?
Vis hele sitatet...
12. februar.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Voi voi.... over 1 måned for en episode? Er jo verre enn White Collar... Damn, serier er trege gitt ^^
Episodene har blitt sendt hver mandag frem til episode 7 i sesong 2. Nå må vi vente til februar for episode 8 ... Can't wait!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen som har peiling på når sesong 3 kommer ut ? klikker helt snart !, heheheh
Sitat av expired Vis innlegg
Noen som har peiling på når sesong 3 kommer ut ? klikker helt snart !, heheheh
Vis hele sitatet...
sesong 3 kommer ut i 2013 antar jeg
Sitat av expired Vis innlegg
Noen som har peiling på når sesong 3 kommer ut ? klikker helt snart !, heheheh
Vis hele sitatet...
Wiki'yo. 2012
Sitat av expired Vis innlegg
Noen som har peiling på når sesong 3 kommer ut ? klikker helt snart !, heheheh
Vis hele sitatet...
Resten av sesong 2 starter 12. ferbruar. Rekner med det var det du tenkte på.