Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1649
Hei!

Jeg skal kjøpe en såkalt «mudflap girl» til en kompis, og i den forbindelse lurer jeg på om noen vet om det finnes butikker e.l. i Norge (Oslo?) som selger den?



Den skal først og fremst være den versjonen som er på bildet, helst i den retningen, ikke for liten, ikke for stor og i metall. Jeg har funnet to muligheter til å kjøpe den fra USA, men til tross for at selve produktet har en ålreit pris er fraktprisen litt for høy ($25 til $50). For det siste kriteriet er at det ikke skal bli for dyrt (max 300 kr, gjerne mindre).

Ev. om noen vet om noen steder på nettet hvor det ikke blir for dyrt?
Hva ER egentlig en mudflap girl?Er det en sexdokke? Unskyld meg hvis det er heeeeelt feil.
*insert tittel her*
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Hva ER egentlig en mudflap girl?Er det en sexdokke? Unskyld meg hvis det er heeeeelt feil.
Vis hele sitatet...
Det er for å skjerme bilen fra gjørme/vann/skitt sprut fra hjula
mudflap er vel en skvettlapp, så det er vel en skvettlapp som ser ut som en sexy babe?
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Hva ER egentlig en mudflap girl?Er det en sexdokke? Unskyld meg hvis det er heeeeelt feil.
Vis hele sitatet...
kort og godt: den gummimatta for eksempel lastebiler har rett bak hjulene for å hindre diverse møkksprut

Sitat av krJo Vis innlegg
mudflap er vel en skvettlapp, så det er vel en skvettlapp som ser ut som en sexy babe?
Vis hele sitatet...
skvettlapp var det rette ordet ja
Oia, da var jeg Helt på jordet da
Det er sånne truckere har "bak" dekkene på lastebilen, de som vanligvis er svarte
Tror TS bare vil ha mønste, ikke selve "mudflappen"
http://mudflaps.com/images/T28447676.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3039/2973329978_d83c45de65.jpg
Sist endret av ImsdalFlaske; 14. november 2011 kl. 23:39. Grunn: Too slow
Fysj så harry
Sitat av mo3 Vis innlegg
Fysj så harry
Vis hele sitatet...
Litt forskjellig hva folk synes er harry og ikke harry. Jeg synes Tatoovering er harry. Faren min synes hårføner er harry.
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Litt forskjellig hva folk synes er harry og ikke harry. Jeg synes Tatoovering er harry. Faren min synes hårføner er harry.
Vis hele sitatet...
Og jeg syns "Mudflap girl" er harry
Sitat av mo3 Vis innlegg
Og jeg syns "Mudflap girl" er harry
Vis hele sitatet...
Skulle sitere deg, ikke gi deg kp.

Alle trailersjåfører er harry. That's their life.
Sitat av stagg Vis innlegg
Skulle sitere deg, ikke gi deg kp.

Alle trailersjåfører er harry. That's their life.
Vis hele sitatet...
Og jeg som trodde alle trailersjåfører var "bob" eller "bill".
Sist endret av Kognito; 15. november 2011 kl. 00:33.
Sitat av stagg Vis innlegg
Skulle sitere deg, ikke gi deg kp.

Alle trailersjåfører er harry. That's their life.
Vis hele sitatet...
Alle bergensere er arrogante og generaliserende, eller?
Neida, er delvis enig i det du sier
Sitat av McLovin Vis innlegg
Alle bergensere er arrogante og generaliserende, eller?
Neida, er delvis enig i det du sier
Vis hele sitatet...
Å påpeke at alle fra vestkysten av Norge bor i Bergen er pro-generalisering.
Og dårlig gjort.
Sikkerhetsklarert
Finn et mekaniskverksted som har en plasmaskjærer/CNC ruter. Ta med utskrift av det bildet og be de om å skjære det ut på 2mm rustfritt stål. Sannsynligvis en del billigere enn å bestille fra USA.
jamen yolo da.
Viva la Opium's Avatar
Trådstarter
Sitat av krJo Vis innlegg
Kan dette være noe?
Vis hele sitatet...
Nei, dette er bare «Mudflap Girl sexy Decal / Sticker 02», altså klistremerke. Jeg ser etter metall.

mo3: At du syns dette er harry hjelper meg lite.

Kan uansett legge til at grunnen til at jeg ønsker å kjøpe dette til kompisen min er at han hadde et slikt skilt for noen år siden i bilen sin, mest som en spøk, men det ble stjålet da han hadde innbrudd i bilen. I forbindelse med at han har flyttet til et nytt hus hvor han har en litt overdreven bar tenkte jeg et slikt trashy skilt ville passe godt inn.

Pjukern: tanken har slått meg, får se hva jeg finner ut av.
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Oia, da var jeg Helt på jordet da
Vis hele sitatet...
Ta det med ro... Du var ikke den eneste som tenkte det.
Sitat av dustedgorilla Vis innlegg
Å påpeke at alle fra vestkysten av Norge bor i Bergen er pro-generalisering.
Og dårlig gjort.
Vis hele sitatet...
Sorry borry, han bare fått det inntrykket fra veldig mange tråder, at han er fra Bergen