Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2080
Kosmisk tortur er skrevet for å kunne ha noe og se tilbake på, noe og minnes, noe å lære av...

Hvem: Saint123
Hvor: Hjemme hos meg
Setting: Undervurdert.
Dose: Saint123 = 120mg N,N-Dimethyltryptamine (DMT)

Jeg prøver og gjøre et forsøk med å beskrive den desidert villeste, mest skremmende og kanskje mest givende DMT trippen jeg noengang har hatt. (Ihvertfall inntil videre). Det er kanskje ikke mulig og gjengi det viktigste, men jeg føler likevel jeg er nødt til å dele det med noen, om det skulle være meg selv for å ha noe lese tilbake på seinere i tiden, eller om det er dere som kanskje kan lære noe ut av det. I dont know.

Jeg sitter der på kanten av sengen min. Har en dyne rett bak meg, det er mulig og bare lene seg bakover og jeg vil da ligge utover hele sengen.
Jeg kan si det sånn at jeg er veldig glad jeg hadde en seng i nærheten, om ikke - Nei da ville det gått galt.
Hjertet dunker før jeg begynner og trekke inn, noe sier meg at det kanskje er en litt stor dose. Jeg aner ikke noe negativt, og tenker "jaja" og kjører på.
Vanligvis dobbeltsjekker jeg med meg selv før jeg tar noe, og gjorde det da denne gangen også. Er det sånn at jeg er skeptisk til det, velger jeg hellere å la vær.

Jeg trekker all den hvite plastikk luktende røyken inn. Jeg tror ikke jeg brukte mer en et drag, lungene mine er som sagt kvalifisert som lær lunger så dette går bra. I starten av min "karriere med DMT" var det veldig vanlig og hoste ut røyken, men etter å ha vendt seg til dette går dette som sagt ganske greit.
Videre er det også noe med måten du vaporizer det på, jo bedre - jo lettere å trekke ned.. ihvertfall sånn jeg har erfart det.

Jeg rekker egentlig ikke reagere noe særlig, jeg puster ut røyken i det at det begynner og riste i kroppen. Samtidig som jeg blåser ut legger jeg meg flat (satt på kanten når jeg trakk inn).

Jeg blir sendt gjennom noe, under noe, over noe, inni noe, og utenfor det samtidig. Rommet jeg nå var i var ekstrakt og kan egentlig ikke kvalifiseres som det vi vanligvis betegner som et rom. Kanskje var det ikke et rom, men en tunnel, kanskje var det ikke en tunnel, men et annet univers, uansett var det relativt likegyldig.

Fargene gikk inni hverandre som du aldri vil kunne forestille deg uten å faktisk å ha vært der. Det dominerte med blått, rødt og gult denne gangen som så mange andre ganger da jeg har røyket dette magiske stoffet også.
Det var helt stille i dette rommet, og ble egentlig bare mer og mer stille.

Hvis jeg skal forklare det på noen måte vil jeg at du skal forestille deg en skala fra 0 til 10. Hvor 10 er den høyeste lyden som eksisterer og 0 det stilleste du kommer. Når jeg var i dette rommet, ble lyden så stille at den sprengte denne skala'en, lyden ble -10 som er det stilleste av det stilleste i denne virkeligheten.

Tidsperspektivet var helt ødelagt under turen, jeg kunne aldri sett for meg at det hele bare skulle vare 10-15 minutter da det faktisk føles som en evighet der jeg er. Fargene begynte og krige om hverandre, de dannet forskjellige skikkelser eller det jeg kanskje vil forbinde med selv transformerende alver. De, det eller åssen man skal definere dem er forklart ganske bra av selveste terence mckenna - Jeg velger også å bruke hans ord ettersom jeg ikke får beskrevet det med mine egne.
(Les her : http://en.wikipedia.org/wiki/Machine_elf )

Det var to av dem. Begge irriterte på meg, begge hadde noe og vise, og begge hadde absolutt noe å lære meg. Det startet med at de forandret farger raskere en det jeg til vanlig kan se for meg er mest rask. De hadde ikke noe bestemt ansiktsuttrykk og det var egentlig ganske vanskelig å se etter ettersom de snudde ansiktet den andre veien hver gang jeg prøvde.
Det virket også som at jo mer jeg så etter, jo mer skulle jeg måtte få betale for det.

Maskin alvene eller for den saks skyld DMT entitene gjorde det også vanskelig for meg å faktisk vite om det var noe ansikt på dem, da det i denne verden ikke er sikkert at man trenger noe hode for å faktisk eksistere. For all del kunne det bare være farger med liv i seg, som i all evighet var selvforandrende.

Det kom til et punkt hvor jeg tenkte faen, jeg har tatt for mye.
Det er vanligvis ikke lett for meg og være tilstede i tankene, men i 2 sekunder fikk jeg tenkt den tanken før alt annet ble for mye for meg igjen.
Jeg klarte ikke gi opp som jeg til vanlig gjør når jeg går "I gjennom" på dmt, da jeg faktisk måtte gi opp veldig mange ganger denne gangen. Det var utmattende til det ekstreme og på et punkt tenkte jeg - Er jeg snart ferdig?
Jeg puster nå ikke lengre, tanken gjorde at jeg faktisk klarte gi opp all kontroll og videre etter det, skjedde så det verst tenkelig som kunne se. Jeg tror faktisk ikke at jeg kunne tenkt meg noe verre heller, da noe av det aldri har vært i tankene mine.

Kroppen min ble satt fyr på av kosmisk kaos, alt av farger, energier, alver, ting, entiteter eller whatever fløy gjennom kroppen min, om og om igjen. Det var en brennende lys-kule inni kroppen som gikk akkurat der den visste jeg ville få det mest vondt. Først mot hodet, så mot føttene, så mot magen, så i ryggen, og videre torturerte denne brennende tingen meg samtidig som disse to alvene sto der og "tråkket" fra hver sin side mot ansiktet mitt. Føttene dem's som det selvsagt ikke var, men av ord som skal kunne beskrive det velger jeg likevel bruke den kroppsdelen som mest naturlig for forklaringen.
De tråkket på meg i det jeg kaller evigheten i dette universet, samtidig som det brenner og jeg får høre lyder av ting som står og "ler".
De kommuniserer på en måte som du vanligvis ikke forbinder med kommunikasjon, eller kanskje - Uansett tankene de har om meg, overfører de til min bevissthet, hva de sier er at jeg har krysset en grense som er stor, og dermed må jeg forstå at dette ikke er noe man bare gjør. De prøvde med andre ord og si at denne dosen var lite gjennomtenkt og dermed skal du få svi for alt vondt du har gjort mot andre som en straff for dine tanker om å komme hit.

Jeg kan "se" for meg at i den vanlige virkeligheten som vi alle til vanlig lever i består av mye rart, og at tanker faktisk blir plassert et sted for et formål. Hva jeg egentlig prøver og si er at jo bedre karma du har, jo større er sannsynligheten for en bedre tur til denne "Kosmiske" verden dmt bringer deg. Har du samlet mye dårlig karma får du denne påført i alle slags former da du kommer "dit". Videre tror jeg også at alle negative tanker folk måtte ha om deg, blir du straffet med, om grunnen er god nok for denne negative tanken til det andre mennesket.

I det disse entitene sto og tråkket på meg, så jeg mennesker uten ansikt, selvsagt ikke med en vanlig kroppslig form, men fraktalt skildret var de og bestående av mange farger. De gråt, de skreik, de lo men alle på en veldig "ond" måte. Ikke ond at de ønsket meg dø, men ond på den måten at de likte at jeg lå der i en "fosterstilling" og ble spyttet på.
Mens alt dette pågikk, reiv jeg meg i håret.
Jeg reiv meg egentlig ikke i håret, jeg var vel kanskje såvidt borti noen av hårstråene mine, men det føltes sånn.

Alt som er beskrevet hittil er med øynene lukket, tror ihvertfall det.
Da jeg åpnet øynene datt en del av blikket mitt inn i kroppen min. Jeg fikk ikke lov og åpne øynene enda, og selv om jeg hadde lyst skulle det vise seg at jeg så akkurat det samme, bare enda mer utydelig. Kanskje var det noen forskjeller, men med øynene lukket gir det et mye større preg av å faktisk ligge i et annet univers, mens med øynene åpne følte jeg på en måte meg splittet mellom virkeligheten og denne virkeligheten.

A & B drev og lagde en masse lyder på et punkt nå, jeg vet ikke om det kan komme av at jeg kanskje var lengre uti trippen og mest sannsynlig bare var mer tilstede at the moment, jeg hørte iallefall lyder ifra dem. Det var ikke sånn at de snakket, men hver eneste bevegelse irriterte meg egentlig bare. Jeg prøvde i 10 sekunder og få til å si noe men det gikk ikke...

Jeg ble dratt tilbake igjen, og denne gangen var det bare mørkt. Det var så mørkt at jeg ikke eksisterte der lengre. Jeg døde igjen, kanskje for 1000 gang på denne turen. Jeg glemte nevne det over : Hver gang jeg ble tråkket på av disse entitetene eller maskin alvene opplevde jeg en ny ego død... Jeg ble tråkket på i all hast du kan tenke deg, raskere enn noe som helst, tusen millioner ganger, og ikke inntil jeg var helt tilbake til den virkelig verden forsto jeg at jeg var virkelig igjen, at jeg levde.

Etter den siste døden, åpnet jeg øynene. En del av bevisstheten min var tilbake. Det føltes under turen som om noe holdt igjen deler av den, sånn at det ikke kunne være mulig for meg å stikke av. Jeg prøvde en del ganger, men absolutt til ingen nytte. Du har ikke noe valg når du står ovenfor noe som er way større enn deg, og som sagt kan ødelegge, fucke eller gjøre som den,det.. vil med deg.

Realiteten er fortsatt ikke den samme, alt var i stadig forandring i rommet. Ting hadde en helt annen dybde til seg, og om jeg skal kunne forklare det på noen måte, så ville jeg brukt ordet overlay, på overlay, på overlay, hvor du kan se litt av hvert layer som er. Alle med samme farge, for å så transformere seg som det selv vil.

Jeg lukket øynene, og nøt de siste 2-3 minuttene av runden. Glad for å være tilbake.

Det er mest sannsynlig en del som er glemt, alt for fjernt borte, og noen ting som er helt uforklarlig, dermed umulig å beskrive som jeg ikke har fått skrevet ned. Jeg har tatt med det jeg kan huske og kommer jeg en dag til å huske noe mer som jeg føler er vesentlig skal jeg prøve og forklare dette.

Tanker før trippen: Jeg trodde jeg skulle kunne være uovervinnelig, at jeg takler mye, at dmt ikke når lengre enn som så, at det passet seg

Tanker etter trippen: Jeg kommer nok til å ta en liten pause fra dette stoffet på en stund. Jeg har heldigvis tilgang på det når som helst, så ser ingen grunn til å skulle forhaste seg.
Jeg kommer nok til å planlegge setting langt mer neste gang, og kanskje jeg ikke prøver en så stor dose på en veldig veldig god stund da det faktisk ble for mye av det sinnssyke for meg.
Alle har sine grenser, og idag tror jeg at jeg traff midt på blinken når det gjelder det. Jeg har forstått at jeg ikke skal undervurdere dette stoffet på noen måte, selv om jeg igrunn hadde mega respekt for dette stoffet før jeg inntok det idag, Tydeligvis ikke nok - da jeg har enda mer respekt for det nå.


Tanker under trippen: Klarer ikke gi opp, følelser av hat for hva jeg har gjort av negativt mot andre, følelse av glede når faktisk føler jeg lærer noe av det jeg blir visst, at forandring kanskje er på tide, jeg er ikke klar, jeg er klar, det brenner, det gjør vondt på en uforståelig måte for mennesker som ikke har opplevd lignende smerte (Denne smerten var hverken psykisk eller fysisk) den var noe midt i mellom.

Etterord: Aldri underestimer DMT og aldri selg dmt for da kommer alvene og tar deg.
Wow, utrolig utfyllende og detaljert rapport! Virker som en intens opplevelse. Når du fylte på med så mye, sa du at du ikke tenkte noe over det, men tror du det kan ha ligget i baktankene siden du tenkte du hadde tatt mye under trippen? Og angående etterordet, har du fått dårlig samvittighet angående "videreføring" av stoffet som har resultert i dårlige opplevelser for andre? Virker som du har blitt mett på DMT og funnet din grense og tøyd den.
Jeg lurer litt på den mentale tankegangen under trippen også; Er du fullt bevisst og kan ta inn over deg og tolke det du opplever, eller er du i en dissosiativ tilstand?
Lykke til videre!
Ny rapport hver dag...
I <3 DMT
Trådstarter
Sitat av Muskatp$ych0 Vis innlegg
Wow, utrolig utfyllende og detaljert rapport! Virker som en intens opplevelse. Når du fylte på med så mye, sa du at du ikke tenkte noe over det, men tror du det kan ha ligget i baktankene siden du tenkte du hadde tatt mye under trippen? Og angående etterordet, har du fått dårlig samvittighet angående "videreføring" av stoffet som har resultert i dårlige opplevelser for andre? Virker som du har blitt mett på DMT og funnet din grense og tøyd den.
Jeg lurer litt på den mentale tankegangen under trippen også; Er du fullt bevisst og kan ta inn over deg og tolke det du opplever, eller er du i en dissosiativ tilstand?
Lykke til videre!
Vis hele sitatet...
Det kan dog ha ligget i underbevisstheten, eller så kan det hende at det kom av overraskelsen var så stor at jeg mildt sagt ble skremt litt for mye, der og da.
Jeg har ikke dårlig samvittighet for å ha introdusert andre til denne flotte substansen nei, men jeg angrer litt på at jeg har tatt betalt for det.

Blir nok aldri mett på DMT, men det blir ihvertfall en liten periode fra det

Angående bevisstheten min er det litt forskjellig. Kommer veldig ann på dosen.
De gangene jeg bryter gjennom er jeg som sagt et helt annet sted, men likevel ligger jeg jo der i den virkelig verden. Bevisstheten kan sveve mellom disse to, og med enorme doser som denne f.eks så var jeg et annet sted, veldig mye lengre enn det jeg vanligvis er. Om man tolker det man opplever, men på en veldig rar måte, alt går så ekstremt fort så det blir noen ganger veldig vanskelig å skulle konsentrere seg.. nok.

Sitat av Spirituell Vis innlegg
Ny rapport hver dag...
Vis hele sitatet...
Har du noen spørsmål, noe og bidra med ... annet enn å bare si at jeg har laget en ny rapport? ...
Absolutt spennende! Lurer litt på hvordan du opplevde tidsperspektivet under påvirkningen
Har du ekstraktert dmt-en fra bark og slikt forresten?
Og disse selvstransformerende maskinalvene, har de alltid manifestert seg i form av farger i tidligere opplevelser? Følte du at det var en slags rettferdighet i det de gjorde?
Det var mine spørsmål, håper det ikke ble for mange!
I <3 DMT
Trådstarter
De gangene man ikke bryter gjennom har du relativt kontroll på tiden, de gangene de derimot bryter igjennom som f.eks denne gangen gikk tiden til helvete mildt sagt Da jeg kom tilbake til "virkeligheten" trodde jeg det hadde gått 1-2 timer kanskje, men forstår fort at det bare var snakk om 15-20 min maks.

Har ikke ekstrahert mimosa selv nei Men tenkte jeg skulle prøve meg nærmere sommer'n

De entitene jeg har møtt på i denne verden eller hva man skal kunne kalle det : Har ikke alltid vært så fargerike som denne gangen, noen ganger har de ikke hatt farger i det hele tatt, og jeg ser ikke helt åssen jeg skal forklare utseende på disse da de ikke er i nærheten av hva mennesker vanligvis ville sett på som skapninger. Noen ganger er det lettere og forklare, andre ganger finnes det ikke ord til å beskrive dem. Jeg ser ikke ofte entiteter når jeg røyker dmt, det er egentlig ganske sjeldent. jeg tror de kommer når det er noe å lære, noe å vise, eller what so ever...

Definitivt noe rettferdig i det jeg opplevde. Om entitene direkte gjorde noe er et spørsmål i seg selv, men opplevelsen av at det både var fysisk avstraffelse og psykisk gjør at jeg fortsatt undrer på hvordan det egentlig er mulig og oppleve noe sånt.
Jeg er faktisk glad per etter turen til dette universet at de ga meg en sånn overvelmende opplevelse, uten den hadde jeg ikke respektert stoffet som jeg gjør den dag idag. Du kan si at etter denne turen kommer jeg videre til å være mer forsiktig når jeg trer frem i dette universet ved andre anledninger, og psykisk er jeg mer klar for nye oppdagelser, enten det er på godt eller vondt. Det har styrket meg som person på en spesiell måte som jeg ikke var klar over før denne opplevelsen, jeg er ikke lengre redd for det mest ekstreme dmt har å by på, for jeg vet at jeg uansett vil kunne være istand til å oppleve det uten ubehag. Det handler dog mest om hvordan du reflekterer over det i etterkant, da du under turen ditt uansett har null kontroll om entitene vil du skal ha null kontroll.

Det gir kanskje ikke så mye mening, men for all del : rettferdighet i det "de" gjorde. Definitivt. Spørsmålet er vel egentlig om det var det jeg ønsket, og svaret er vel kanskje ja der også.
Det du beskrev i turen din minner meg om livlærdomen jeg er i ferd med å ta til meg igjennom psykedelia.. Spesielt.. Det er denne visdommen min psykose har handlet om.. Men bare at den har vridd det om til noe annet.
Takker for at du delte dette saint!
Sist endret av Psytrip; 28. januar 2012 kl. 16:07.
I <3 DMT
Trådstarter
Bare hyggelig Psytrip er alltid like koselig og se at folk liker det jeg skriver.

jeg ser forresten at jeg glemte og nevne det Men A & B var mine trippsittere. ^^