Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1368
Sitter på en macbook pro og har lastet ned Parrallels desktop og windows 10, så skal jeg installere itunes i den wirtuelle windows pc`en jeg har laga men jeg får ikke laste ned filer , kommer nedlasting mislykket med en gang jeg prøver laste den ned.

Noen som har noen tips?
Hva kommer "jailbreaken" inn i bildet?
Beklager det var veldig dårlig formulert , haha jeg leste det selv nå.
Jeg skal jailbreake min iPhone 6+ med TaiG sin siste jailbreaker og da må jeg bruke Windows emulator . I denne Windows emulatoren må jeg installere iTunes før jeg kan kjøre programmet fra TaiG . Har fått til og laste det ned men når jeg skal installere får jeg problemer med at iTunes ikke får tilgang til desktop mappen , sikkert for og lage noe snarveier enda jeg har slått av at den skal lage noen snarveier . Så står fast der nå
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
https://www.reddit.com/r/jailbreak/c...mac_and_linux/

Følg denne i akkurat den rekkefølgen som punktene listes opp
takk for tipset, guiden funker helt fint den bortsett fra at den låser seg på 40 % av jailbreakingen... den får trøbbel hver gang tlf skal resette seg for da mister den tilkoblingen til den :S tips ?

dette funker veldig dårlig, taig går inn i en uendelig loop der den restarter tlf og så bare starte hele prosessen på nytt igjen...

jævla søppel

problemet er løst, det som var problemet var den gamle versionen av Itunes som fucka til alt. oppdaterte denne og da gikk det knirkefritt på første forsøk
Sist endret av Navlelodott; 8. juli 2015 kl. 01:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Bra at det funker, men hva gir Jailbreak til iOS i disse dager?

Kan jeg kompilere det jeg har laget selv uten å måtte ha cert?
Funker veldig bra nå, fått helt annet utseende på tlf og mange funksjoner som ikke er mulig uten jailbreak
Men er vel egentlig ikke noe forskjellig i iOS 8 jailbreak som i iOS 6 f
Eks

Du må nesten forklare litt hva du mener med spørsmålet ditt før jeg kan svare deg ?
Kan jeg kompilere XCode/objective-C prosjekter jeg har laget selv til telefonen uten å måtte benytte certificates?