Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 1944
drømte natt til igår at jeg trippa på mdma det var ganske rusha dream for og si det sånn og våknet og kjente jeg var helt utslit i hue og under drømmen/rett før jeg våknet opp kjentes det ut som jeg hadde helt sykt euforia..:S flashback eller drøm anyone?
Høyst sannsynlig bare en drøm.
Er utrolig hvor påvirket man kan bli av hva man drømmer.
Har drømt at jeg tripper en del ganger, men har aldri opplevd noen flashbacks eller lignende i våken tilstand.
Tror at du kan ta det helt med ro.
Sist endret av Knask; 26. oktober 2011 kl. 19:55.
Er bare hjernen som skrur litt i tannhjula ^^
Har drømt flere ganger at jeg har trippet på LSD, det har vært ganske mye sykere enn virkeligheten.
Jeg drømte en gang at jeg tok knips før jeg prøvde det i virkeligheten, det var helt skrudd. På den tiden hadde jeg ingen erfaring med psykedelika heller, så hjernen vrengte nok bare ut det den hadde av fantasi
ArbeidsledigProletar
Etter at jeg slutta å dagligrøke så har jeg titt og stadig drømmer hvor jeg drar til Amster o.l.. Er SPRØTT hvor langd og virkelighetsnære de drømmene er, og hvor ofte.
Drømte aldri at jeg røyka når jeg røyka daglig.
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Etter at jeg slutta å dagligrøke så har jeg titt og stadig drømmer hvor jeg drar til Amster o.l.. Er SPRØTT hvor langd og virkelighetsnære de drømmene er, og hvor ofte.
Drømte aldri at jeg røyka når jeg røyka daglig.
Vis hele sitatet...
Du drømte antageligvis ikke i det hele tatt.
Drømte en gang at jeg trippet på støv jeg inhalerte fra en "psykedelisk pose", som jeg fant i skogen. Ganske spennende drøm egentlig. Var nesten litt sur når jeg våknet, fordi det bare var en drøm.

Har også drømt at jeg har trippet på sopp, flere ganger.
Sist endret av ezicam; 27. oktober 2011 kl. 13:23.
Folkens…ta heller å kjøp dop som resten av oss må! Ikke kom her å skryt av alle gratis trippene dere får! Enkelte er født med en sølvskje i munnen asså...
Sist endret av mickeyy; 27. oktober 2011 kl. 13:48.
Sitat av fth Vis innlegg
Du drømte antageligvis ikke i det hele tatt.
Vis hele sitatet...
Joda, man drømmer selvsagt når man røyker også, av en eller annen grunn er man bare mindre obs på det. Prøv og sett vekkeklokka på 10 min før vanlig, og bare ligg i senga i halvsøvne mens du reflekterer over nattens opplevelser, så vil du nok huske en del, selv om du røyker daglig.
Sitat av EoT Vis innlegg
Joda, man drømmer selvsagt når man røyker også, av en eller annen grunn er man bare mindre obs på det. Prøv og sett vekkeklokka på 10 min før vanlig, og bare ligg i senga i halvsøvne mens du reflekterer over nattens opplevelser, så vil du nok huske en del, selv om du røyker daglig.
Vis hele sitatet...
Hmm.. De årene jeg røyka hver dag, nattings, mornings og alt dette styret så kan jeg ikke huske en eneste drøm, kan ikke huske at jeg har drømt i det hele tatt. Men når jeg derimot sluttet med daglig røyking ble drømmene skremmende virkelig. Man drømmer nok uansett, var ikke akkurat det jeg mente, for hvis man ikke drømmer så blir man fucked up til slutt.
Sitat av EoT Vis innlegg
Joda, man drømmer selvsagt når man røyker også, av en eller annen grunn er man bare mindre obs på det. Prøv og sett vekkeklokka på 10 min før vanlig, og bare ligg i senga i halvsøvne mens du reflekterer over nattens opplevelser, så vil du nok huske en del, selv om du røyker daglig.
Vis hele sitatet...
Viser til aktuelt lesestoff uten å påstå noe som helst:

Marijuana affects dreams. Stoners say they don't have dreams but if they stop smoking for a few days, they are flooded with dreams. Is there any psychological reserach supporting this?
Vis hele sitatet...
http://www.psychologytoday.com/blog/...eep-and-dreams
Jeg er helt enig i det dere sier, men jeg har av personlig erfaring klart å komme i kontakt med drømmene mine selv når jeg har røyka tett ved å bruke metoden nevnt ovenfor. Men når man ikke røyker aktivt er det enklere, ja.
Et par ganger har jeg drømt at jeg har trippa på grønt/brunt.. Dog har jeg aldri vært i nærheten av å røyke stoffet, men etter å lest uttallige triprapporter og sett utrolig mange filmer om emnet tror jeg hjernen min fantaserer på egenhånd om hvordan opplevelsen er.. :P

Skal nevnes at jeg ikke vet hva som er likt eller ulikt, eller hva forskjellene på benevnelsene for brunt/grønt/mariuhana/hasjisj eller cannabis :P
Sitat av Knask Vis innlegg
Viser til aktuelt lesestoff uten å påstå noe som helst:



http://www.psychologytoday.com/blog/...eep-and-dreams
Vis hele sitatet...
Mener å ha lest at man drømmer også da man "røyker", men man husker det ikke.

Har selv hatt 14 dagers pause selv nå, drømmer som en tulling. Det kjipe er at de de fleste har vært mareritt lignende. Funny anyway, gøy å drømme litt igjen. Lenge siden sist.
Jeg opplever noe lignende nå om dagen. Skal sies at jeg ikke drømmer OM å trippe på forskjellige psykedelika, men rett og slett at så fort jeg våkner av alarmen om morgenen, er jeg dritfjern og helt ute av det. Merker at hele rommet spinner mens senga står helt stille, og alt som foregår ellers går helt i slow-motion.
Har også opplevd å bli vekket av folk, og ikke oppfattet det de sier før tre til fem sekunder etter de har sagt det, og så svarer jeg bare noe piss som ikke blir en sammenhengende setning engang

Noen som har opplevd noe lignende/har en teori om hva som er greia? Jeg driver heller ikke med rusmidler annet enn helgerøykings.
tok av den tråden her hehe... mye sykt man kan drømme :P
Skal det være nødvendig å ruse seg selv når man drømmer?
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Drømte engang at jeg tok ecstasy (aldri prøvd det ), husker opplevelsen som at jeg ble VELDIG glad, og da jeg i drømmen prøvde å invoke badtrip (gud vet hvorfor) så gikk det ikke, jeg ble bare "mindre" glad, men fortsatt langt over "gjennomsnittlig".

Har også opplevd å våkne og alt føles helt uvirkelig, livet mitt virker helt rart og ting som er normalt for meg virker helt fjernt, men dette gikk over
er vel vanskelig og drømme ting man aldri har opplevd også sammen ligne det med og være på knips osv da du ikke vet hvordan knips rusen er selvom man kan lese uttalige tråder og tripp rapporter så er en mdma tripp/syre tripp en ny opplevelse fra gang til gang men kult og høre om drømmene til folk og hvordan de oppleves jeg har opplevd mdma trippen forskjellig fra gang til gang ikke følelsen man får men ting som skjer osv.. følelsen kan være mer intensiv da man tar mdma vis man tar mer en det man er vandt til men følelsene på mdma/ecstasy er og blir den samme..
Husker første gangen jeg fikk en slik drøm Det var når jeg ikke visste en eneste ting om rusmidler. Drømte at jeg var fastbundet og ble injisert av en hasjnarkotikasprøyte og at jeg nå kom til å bli avhengig resten av livet.

Ellers drømmer jeg ganske ofte at jeg har tatt mdma, syre, eller røyker weed. Har hatt ganske syke hallusinasjoner i drømmene, som inverterte farger, lynaktige visuals etc.
En føler seg ganske så rusa i drømmene også hehe
Sist endret av Psytrip; 28. oktober 2011 kl. 14:19.
sant det man føler seg sykt ruset i drømmen vis man drømmer at man er rusa.. våknet jeg helt uslit i hue og følelsen av at jeg hadde trippet helt villt på mdma burde nesten fått endret på start delen av tråden siden så mange har slike drømmer og deler dem