Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 3033
Heisann.

Jeg og et par kompiser har lenge vært intressert i å prøve psykadeliske stoffer, og i går kom vi over noen som kunne skaffe (i Bergen). Vi kjøpte ett frimerke hver med bilde av Mikke Mus, til 300kr per hode. Han som skaffet det sa det var selvdrypp, alså at man ikke kunne være sikker på hvor mye som var på hver blotter. Han sa også at de var ikke så sterke, at vi egentlig burde ha kjøpt 2 frimerker hver for en bra førstegangstrip. Men det ble alså ikke sånn.

Vi har aldri prøvd psykadeliske stoffer før, så lurer på om noen har noen tips til hvordan vi burde gjøre det for å få mest ut av det. Ting som hvor lang tid vi burde sette av, lokasjon, setting, musikk, mat, osv.

Er det et must med tripsitter, eller tror dere det går bra om vi finner et stort og åpent område og håper på det beste? Kjenner nemlig ingen som har erfaring med dette.

Takker for alle svar.
Sist endret av Sk33to; 19. oktober 2011 kl. 15:47.
Wow, jeg tenkte noe helt annet da jeg leste tittelen... Men er vel ikke noe annet å gjøre enn å prøve seg frem?
Det finnes en "Den store X-tråden" for de fleste sammenhenger her på nFF. LSD også:

http://freak.no/forum/showthread.php...t=lsd+tr%E5den
nå så jeg for meg noen syke tegninger eller en slags råmorsom fetish....
Trådstarter
69 6
Sitat av bronsky Vis innlegg
Det finnes en "Den store X-tråden" for de fleste sammenhenger her på nFF. LSD også:

http://freak.no/forum/showthread.php...t=lsd+tr%E5den
Vis hele sitatet...
Ah, beklager, den tråden har visst unnsluppet øyet mitt. Skal ta meg en kjapp leserunde der.
ArbeidsledigProletar
300 spenn per blotter med HALVDRYPP!? Du har blitt lurt min gode mann.
Sitat av Batabusa Vis innlegg
300 spenn per blotter med HALVDRYPP!? Du har blitt lurt min gode mann.
Vis hele sitatet...
Hva burde man betale per blotter i norges store byer syns du da?
Trådstarter
69 6
Sitat av Martinsh Vis innlegg
Hva burde man betale per blotter i norges store byer syns du da?
Vis hele sitatet...
Det lurer jeg og på, særlig hvis man ikke har noen kontakter som kan skaffe det. Det var flaks og tilfeldigheter at vi fikk tak i.
Sist endret av Sk33to; 19. oktober 2011 kl. 17:41.
Hvis du ikke har kontakter kan du vell ikke forvente å ikke bli lurt på noen måte. Mennesker er grådige av natur
Trådstarter
69 6
Sitat av Martinsh Vis innlegg
Hvis du ikke har kontakter kan du vell ikke forvente å ikke bli lurt på noen måte. Mennesker er grådige av natur
Vis hele sitatet...
Nei, såklart ikke, og jeg klager heller ikke. Mer glad for at vi faktisk fikk tak i enn at vi ikke fikk tak i.
Sitat av Martinsh Vis innlegg
Hva burde man betale per blotter i norges store byer syns du da?
Vis hele sitatet...
Det du synes det er greit å betale.
Jeg har selv kjøpt mye overpriset dop gjennom årene. Man kan ikke ha gode kontakter på alt, derfor må man regne med å betale dyre penger for substanser man ikke kommer over ofte.

For LSD har jeg betalt ruffly 200,- per lapp og synes ikke det er for ille egentlig. Det er jo faktisk 10 timer med underholdning i en lapp, ganske billig timespris det
ArbeidsledigProletar
Men TS ville mao betalt 600 spenn for en vanlig blotter med ett drypp. AKA tre ganger mer, Moret.
Sist endret av Batabusa; 19. oktober 2011 kl. 18:03.
Trådstarter
69 6
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Men TS ville mao betalt 600 spenn for en vanlig blotter med ett drypp. AKA tre ganger mer, Moret.
Vis hele sitatet...
Jeg skrev aldri halvdrypp, jeg skrev selvdrypp. Mao. vet vi ikke hvor mye som er på blotterne. Men skulle visst være rundt ett drypp, i følge han som skaffet det.
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Men TS ville mao betalt 600 spenn for en vanlig blotter med ett drypp. AKA tre ganger mer, Moret.
Vis hele sitatet...
Men, om dette er det eneste mulige å oppdrive så er det ikke så alt for ille uansett. Blodpris på dop er en kjent sak, så lenge man føler man får igjen for det man betaler for har man ikke veldig mye å surve for.
Ja, såklart kan man være etterpåklok; men hvor ofte hjelper det?
På et tidspunkt føltes prisen riktig og man fikk det man betalte for. Om det i realiteten er "feil" så er det lite å gjøre med dette.

Om det var første gang jeg skulle handlet weed og ikke hadde noen kontakter whatsoever; og så kommer en dude og skal ha 400,- for et gram. Jeg hadde sikkert slått til om dette var noe jeg ønsket å prøve. For det er akkurat det jeg ønsker, og prisen er jeg villig til å betale.



Når dette er sagt skal jeg alikvel si meg enig: kjip pris.
Vi avslutter prisdiskusjonen der i henhold til regelverket. Som moret sier, ting er verdt det du er villig til å betale for det uansett. Prisen var litt stiv, men grovt ran var det heller ikke.
Finnes en del LSD selgere på det dype-internettet, kjøper man av en anerkjent selger får man skikkelig gode lapper for hundrekroner stykket. Spørsmålet er bare hvor risikabelt det er å få gjennom tollen, sannsynligvis ikke veldig.

Selvdrypp er nok ikke veldig sterkt per dråpe, flasker jeg har hatt erfaring med tidligere har vært på 50 mikro-gram per dråpe, noe som er svakt.
Sitat av Sk33to Vis innlegg
Heisann.

Jeg og et par kompiser har lenge vært intressert i å prøve psykadeliske stoffer, og i går kom vi over noen som kunne skaffe (i Bergen). Vi kjøpte ett frimerke hver med bilde av Mikke Mus, til 300kr per hode. Han som skaffet det sa det var selvdrypp, alså at man ikke kunne være sikker på hvor mye som var på hver blotter. Han sa også at de var ikke så sterke, at vi egentlig burde ha kjøpt 2 frimerker hver for en bra førstegangstrip. Men det ble alså ikke sånn.

Vi har aldri prøvd psykadeliske stoffer før, så lurer på om noen har noen tips til hvordan vi burde gjøre det for å få mest ut av det. Ting som hvor lang tid vi burde sette av, lokasjon, setting, musikk, mat, osv.

Er det et must med tripsitter, eller tror dere det går bra om vi finner et stort og åpent område og håper på det beste? Kjenner nemlig ingen som har erfaring med dette.

Takker for alle svar.
Vis hele sitatet...
Bare røyk mye weed, så får du nok en god tripp
Sitat av Psytrip Vis innlegg
Bare røyk mye weed, så får du nok en god tripp
Vis hele sitatet...
Eller oppkast overalt.
Sitat av Psytrip Vis innlegg
Bare røyk mye weed, så får du nok en god tripp
Vis hele sitatet...
Jævlig dumt å foreslå noe sånt egentlig. Røyke weed på en førstegangstripp på LSD er absolutt noe en burde holde seg vekk fra.
Sitat av Detectable Vis innlegg
Jævlig dumt å foreslå noe sånt egentlig. Røyke weed på en førstegangstripp på LSD er absolutt noe en burde holde seg vekk fra.
Vis hele sitatet...
er ikke helt sikker, men tror han mente å bare holde seg til weeden og "trippe" på det..
Uff. Trodde jeg skulle lese om galningen som blottet seg i Mikke Mus drakt jeg nå. Men den gang ei.
Nei, kanskje ikke men han klagde jo derimot på at han hadde fått en for svak blotter. Mye bedre å prøve å røyke weed, kanskje to timer inn i trippen ettersom hvordan formen er.. En kan få ganske skuffendes opplevelser av å ta for lite