Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 2658
Tenkte å starte en litt good feeling tråd her. Jeg lurer på om det er noen her på Freak som har gitt deg noe positivt? Det kan være råd, holdning eller noe annet. Det er flere kloke og gode hoder her inne og det hadde vært hyggelig om de fikk litt cred.

Jeg velger Mentalmelt. I mine yngre dager var han en jeg så opp til som en gammel ringrev (fant ut at vi er ca. Like gamle så det var litt funny). Han ga gode råd som gjorde at jeg utforsket rusmidler med respekt og research. Tror det fort kunne gått ille om ikke jeg hadde fått litt vett dyttet inn i skallen. Pluss han er alltid hyggelig og svarer på en god og saklig måte. Jeg gidder ikke fact checke når han svarer noe. Dodecha var en jeg også hadde stor respekt for og så opp til. Har forsåvidt respekt for begge to fremdeles.

Astro, nøddy, meaculpao, noillstress, sæd(rip), 1000bein, de to med Snoop med profilbilde og dfenz.

Dodecha er som en streng lærer man har på videregående; man tuller mindre.
Dodecha, alltid direkte på trøndervis.
Vel, det er ingen hemmelighet hvem jeg er en fan av. WouwseP serverer alltid bra tråder om undergrunnen og knarkotika. Håper han poster mer. Er stor fan! Liker også Janikverulani.
Fuck Mr. Plod!
Fant freak da jeg ville finne flein i mine yngre dager, så DudeTja kommer først.

Ellers må det bli alle de som har vært gjevt aktiv de siste 2-3 åra. Setter veldig pris på dem.

Astro, Majo, mentalmelt?, mob, Oyskinn på discord++

Er altfor mange egt, har ingen favoritt
Savner faktisk Tøffe Tom litt jeg da
Alle som legger seg ut med vidarlo gir god leseunderholdning.
The Wannabe Adult
1Rapper's Avatar
Astro, Mentalmelt
Og selv om det er litt irriterende av og til så er Proff.vrøvel faen meg smart ass
Så han også

Og oxytose, nøddy,
Nei det var et vanskelig spørsmål du kom med Astro

Hvordan skal man velge
Da hadde lista blitt litt for lang og innlegget sletta:
Sist endret av 1Rapper; 4 uker siden kl. 01:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Tenkte å starte en litt good feeling tråd her. Jeg lurer på om det er noen her på Freak som har gitt deg noe positivt? Det kan være råd, holdning eller noe annet.
Vis hele sitatet...
Nichotin med følgende gullkorn:
Husk, barn, frihet er en tankegang
Vis hele sitatet...
Sitat av Junkhead Vis innlegg
Savner faktisk Tøffe Tom litt jeg da
Vis hele sitatet...
Er med deg på den.
Synes astro er morsom.

Også liker jeg abc sine brutalt ærlige og direkte inlegg
Sist endret av Opponent; 4 uker siden kl. 08:26.
Svartbak. En sjelden gang kommer han innom med syke innlegg som setter TS på plass og høster KP så det holder. Virker som han er(var?) ofte på rett sted til rett tid.

Liker at nå i anno 2024 så er det bare 5-10 navn som sirkulerer.

Sitat av Junkhead Vis innlegg
Savner faktisk Tøffe Tom litt jeg da
Vis hele sitatet...
Han var noe for seg selv, men det virket som han bare ble mer og mer virkelighetsfjern. Var flaut å se han på TV/postcast.
Sist endret av IneartheDx; 4 uker siden kl. 08:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Heimkunnskap og privatøkonomi med abc kan heller ikke overses
Sitat av putinerdritt123 Vis innlegg
Vel, det er ingen hemmelighet hvem jeg er en fan av. WouwseP serverer alltid bra tråder om undergrunnen og knarkotika. Håper han poster mer. Er stor fan! Liker også Janikverulani.
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke så mye å like her på freak. Har bare misforstått formumet i alle år om at det er ett undergrunnsforum og fortsetter å leve i den løgnen.

Kan legge til at han med nicket av bildet med Leonardo Dicaprio har mye bra kommentarer og er vel han jeg synes har bidratt positivt uten at jeg har vært i dialog.
Sist endret av Janikverulani; 4 uker siden kl. 13:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Savner Ranvik, han hjalp meg med ruter og nettverkoppgave på skolen �� utrolig dyktig ellers i det han skrev
Av de som ikke er aktive lenger, savner jeg aller mest *pi/Entropi, Provo, Myoxocephalus og Vidarlo. Definitivt folk jeg tror hadde vært interessante å ta en øl med!

Av dem som fortsatt er litt aktiv på forumet, setter jeg pris på Mentalmelt, Dodecha, Robhol og MeaculpaUIO. De bidrar ofte veldig positivt til en diskusjon og jeg føler jeg har lært mye av å høre om ting fra deres ståsted.

Av moroklumpene på bruket, er det egentlig kun Astro Man jeg har særlig sansen for.

Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Svartbak. En sjelden gang kommer han innom med syke innlegg som setter TS på plass og høster KP så det holder. Virker som han er(var?) ofte på rett sted til rett tid.
Vis hele sitatet...
Veldig hyggelig å bli husket!
Sitat av Svartbak Vis innlegg
Av de som ikke er aktive lenger, savner jeg aller mest *pi/Entropi, Provo, Myoxocephalus og Vidarlo. Definitivt folk jeg tror hadde vært interessante å ta en øl med!

Av dem som fortsatt er litt aktiv på forumet, setter jeg pris på Mentalmelt, Dodecha, Robhol og MeaculpaUIO. De bidrar ofte veldig positivt til en diskusjon og jeg føler jeg har lært mye av å høre om ting fra deres ståsted.

Av moroklumpene på bruket, er det egentlig kun Astro Man jeg har særlig sansen for.


Veldig hyggelig å bli husket!
Vis hele sitatet...
Morroklump? Hva legger du i det?

Hyggelig at mitt navn kommer opp og det hadde jeg seriøst aldri trodd. Da hadde jeg ikke laget tråden lol.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Hyggelig lesning. Mange her inne jeg liker. Jeg kan variere i kvalitet i min personlige mening

Sender ballen tilbake og sier at Svartbak og majo også er gode posters
Sist endret av meaculpaUIO; 4 uker siden kl. 20:34.
I øyeblikket er jeg blæsta, men jeg husker en svunnen tid hvor Nøddy ikke var desillusjonert av de eldres sykdom.

Det er en tid jeg savner.


Til alle dere andre.

Jeg elsker dere <3
2pac alive in serbia
meaculpaUIO, NodSquad, og han der med black-metal profilbildet.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Sitat av frilansloser Vis innlegg
meaculpaUIO, NodSquad, og han der med black-metal profilbildet.
Vis hele sitatet...
Det er jo trivelig
Jeg kan skrive mye rart avhengig av dagsform og humør, eller om det er noe som provoserer. Men jeg mener aldri å være et rasshøl, noen ganger bare fremstår man sånn. Det gjør alle.

For min egen del har jeg ingen 1 eller 2 som har gitt meg noe spes, men til sammen så er det flere jeg har lært mye av. Spesielt med tanke på diskusjonsteknikk og hvordan ordlegge seg.

Jeg har alltid «slitt» med at jeg kan la kjeften løpe løpsk før jeg hører hvordan det høres ut. Jeg blir aktivert, aggressiv og kanskje og høres derfor noen ganger sånn ut. Men man tar lærdom og reflekterer

Hva er det jeg gjør som har gitt deg noe da?
Har lest inne her i over 4 år nå og jeg syned han med dicaprio bildet med sykt vanskelig navn har vært veldig kul. Astroman er også lættis til tider, men favotitten er nok han nichotin med kim profilbildet hahah morsomere historier skal du lete lenge etter
Majao Gibensis har gitt meg mest personlig. Hinsides det digitale landskapet. Takk, brusjan!

Hidden_sniper skriver ganske ufiltrert og kompromissløst om den mørke siden av rus og rusmiljøer. Tusen takk for dine innspill.

WouwseP er et multitalent som skriver både om interkontinentale reiser og tung krim.



Det er flere som har gitt meg mye, men jeg har tatt en lengre pause fra Freak i det siste.

Som sagt. Jeg elsker dere alle. <3
Sist endret av 1000bein; 4 uker siden kl. 16:44.
De eneste som jeg legger litt ekstra positivt merke til må være Dodecha og vidarlo. Men hører at vidarlo ikke lenger er på freak, det var synd
▼ ... noen uker senere ... ▼
Entropi skriver veldig bra om psykologi. Det er et tema jeg interesser meg for, og det virker for meg som også hun har gjort mye selvstudier og gått noen veier. Hatten av.

Jeg synes meaculpaUIO skriver dritbra. I det momentet som Skravleklassen sammarbeidet med freak.no og hadde podcast med Tøffetom fikk jeg det for meg at meaculpaUIO var mainprofilen til Sturla.

Sturla har som kjent jobbet en del i media og med tekst. Jeg innså at jeg hadde tatt feil når jeg forstod at meaculpaUIO hadde kultivert fleinsopp innendørs.

Som jeg pleier og si. Alle er gode i noe, men ingen er gode i alt.

Hatten av.

Elsker dere alle <3<3<3
Sist endret av 1000bein; 1 uke siden kl. 19:08.