Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2515
Jeg har de siste par årene kjøpt nesten samtlige av t-skjortene mine fra bustedtees.com og er enkelt og greit svak for unike, nerdete, morsomme og andre t-skjorter som viser/lar meg praktisere ironi på et godt nivå.

SÅ, helt ut av det blå, ble teepublic.com startet. En kickstarter for t-skjortedesign. Med litt ekstra tid å slå ihjel fant jeg ut at jeg kunne prøve lykken og knotet ned noen design av ymse slag.

Nå lurer jeg på hva folk synes, og om det faktisk er noe morsomt ved dem eller ikke. Alle t-skjortene har en baktanke, om det er en god og fornuftig tanke er en annen sak. Uansett, fortløpende laster jeg opp design til google+ siden min.

De jeg føler meg ferdig med legger jeg ut på teepublic så føl deg helt uten press til å se innom og hjelp meg litt i gang.

Om du skjønner t-skjortene så si ifra, liker å møte likesinnede ^^
I'm looking sharp hadde sett bedre ut uten underteksten, og det skrives "where", ikke "were"
Trådstarter
18 0
Looking Sharp var nok den jeg var mest usikker på, lurte også på om den burde være i sort/hvitt kontra farger, men da hadde jeg allerede tegnet den med farger og var litt fornøyd med hvordan den ble seendes ut. :P
Hva med en tekopp, og påskriften tea-shirt?
Trådstarter
18 0
hahaha den liker jeg!
Sheldon Lee Cooper sayings funker alltid bra :P Mer nerdete og teit (men hysterisk) humor må man nesten lete lenge etter (med mindre man ser på Community)..
Mange stilige desing, har du laget dem selv alle ?
Trykker du dem selv eller kjøper folk bare trykkene ?
Trådstarter
18 0
Sant, jeg får ta meg en liten maraton og se igjennom gamle episoder av TBBT og Community!

Takker og bukker, har lagd alle selv ja. Selv om noen av dem er noe basert på bilder jeg søkte opp eller hadde liggende. Når jeg publiserer et design på Teepublic.com så er det eneste jeg gjør å vente på at jeg får solgt 30 t-skjorter, da blir designet publisert og jeg kan tjene litt penger på det. Er 5$ per solgte om jeg ikke husker helt feil. Jeg trykker dem ikke selv, alt slikt ordner Teepublic.com ^^
Så egentlig er dette en reklame-tråd?
Kult, har lenge tenkt på å kutte ut T-skjorter som bruker meg som reklameplass. Mulig jeg prøver dette selv.

Kule design du har laget, men forsto ikke alle. Det kan jo være meningen at de skal være litt vanskelige.
Trådstarter
18 0
Sitat av Freakaholic Vis innlegg
Så egentlig er dette en reklame-tråd?
Vis hele sitatet...
Det er ikke ment som reklame, men snarere som en mulighet for meg å få tilbakemeldinger fra folk jeg innbiller meg er i målgruppen for det jeg lager.

Skal så klart ikke nekte for at jeg håper å få tjent penger på t-skjortene mine, men har ikke noe realistisk håp om at det skal komme penger i kassa på ganske lenge enda ^^

Sitat av F4celess Vis innlegg
Kult, har lenge tenkt på å kutte ut T-skjorter som bruker meg som reklameplass. Mulig jeg prøver dette selv.

Kule design du har laget, men forsto ikke alle. Det kan jo være meningen at de skal være litt vanskelige.
Vis hele sitatet...
Takker og bukker ^^ er nok en liten fare for at de blir litt interne enkelte av dem. Derimot så er det beste øyeblikket når du kan ha på deg en t-skjorte som ser bra ut for vanlige dødelige, men som i tillegg høster et spesielt smil eller nikk fra forbipasserende som skjønner settingen og vet nøyaktig hva t-skjorten formidler.
Jeg kjøpte en hettegenser hvor det var bilde av to regnbuer og som sier: OMG! What does it mean???

Jeg har fått mange smilende blikk og kommet i mange samtaler pga. den genseren
Dere som ikke skjønner hva jeg mener kan søke opp: double rainbow på youtube.
Liker designa dine Kom med flere!

Edit: Fant trykket jeg har brukt: http://ih3.redbubble.net/image.87585...er,375x360.png
Sist endret av Obster; 13. april 2013 kl. 00:09.
Trådstarter
18 0
Hahaha, fantastisk ^^ bumper nok tråden med flere når jeg har lagd dem!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
18 0
Da har jeg lagd en Doctor Who innspirert t-skjorte



Litt mer sammenheng kan dere kanskje få ut ifra dette klippet: http://youtu.be/vY_Ry8J_jdw
Trådstarter
18 0
Da har jeg en ny en, fleipet litt med velferden og kom opp med denne:

utrolig håpløst med så mørk bakgrunn, bytt farge på skjorta.
Sitat av Xanten Vis innlegg
Da har jeg en ny en, fleipet litt med velferden og kom opp med denne:

-snip-
Vis hele sitatet...
Ville fjerna røykeffekten. og endra farge på skjorta som nevnt før.
Er vel ikke noe nytt med den siden, men bra med konkurranse http://www.threadless.com
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Xanten Vis innlegg
Da har jeg lagd en Doctor Who innspirert t-skjorte



Litt mer sammenheng kan dere kanskje få ut ifra dette klippet: http://youtu.be/vY_Ry8J_jdw
Vis hele sitatet...
I tardis wibbly wobbly timey wimey... stuff...?

Helt ok.

Sitat av Xanten Vis innlegg
Da har jeg en ny en, fleipet litt med velferden og kom opp med denne:

Vis hele sitatet...
Bare jeg som ser white spots?
Trådstarter
18 0
Takk for tilbakemeldinger, skal gå over og justere og redigere.

Så litt på threadless.com og skal definitivt gå den nærmere i sømmene og se hva som er mulig der ^^
Likte velferdsjeger-skjorta, da jeg er i militæret selv, og vi kaller de på velferden for velferdsjegre (Er "Opsjæger" selv).

Det jeg ikke helt likte var at bakgrunnen var så mørk. Siden det er en militær-themed skjorte, så prøv å få den litt mer militær, f.eks i grønn. Ikke gå for kamo, da dette er som oftest stygt og/eller overkill.

Stå på!
Sist endret av Deadlock Radium; 9. mai 2013 kl. 14:16.
Trådstarter
18 0
Da har jeg tatt meg sammen og fikset litt. Desverre så har teepublic bare en grønnfarge >.< Synes den ser litt får et litt tegneserieaktig preg, hva tror dere?



Hva synes dere om denne? Regner nesten med at memet er kjent fra før av.