Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2219
Hei!
Jeg har blitt en stor fan av Dr. Who, og har, gjennom piratkopiering, sett sesong 1-6 og episode 1-5 i sesong 7. I begynnelsen var det veldig lett, men i det siste har det vært vanskelig å finne episoder.

Jeg tenkte at det kunne vært kjekt å få seg en Netflix-konto, da Netflix jo tross alt er ganske mye lettere, men da jeg søkte opp "dr who netflix", fant jeg denne siden: http://movies.netflix.com/WiMovie/Do...1?locale=en-US

Der ser det ut som at Netflix kun har sesong 1-5, men de har jeg jo allerede sett. Har virkelig ikke Netflix fler sesonger av Dr. Who? Hvis de ikke har det, finnes det noen andre tjenester for å se de nyere Dr. Who-sesongene gratis (hulu, hbo, etc.)? Er det fler (gjerne alle) sesonger på amerikansk Netflix?

Takk for svar
Hvis du er på norsk Netflix, så er utvalget veeeeldig labert, og absolutt ikke verdt de 79kronene etter min mening. MEN, du kan kjøpe det, for så å laste ned tilegget "Media Hint", slik at du får amerikansk netflix. Den er betydelig bedre, og mye mer utvalg.

Om Dr. Who er der, er jeg da usikker på.

Edit: Om du søker på bukta, eller andre torrentsider, så søk med "Doctor who", og ikke bare "dr who".
Jeg fant de episodene du leter etter ved å søke på "doctor who s07e06" osv
Sist endret av Leonardie; 6. mars 2013 kl. 10:59.
På den amerikanske versjonen av netflix finnes sesong 1-6 av Dr.Who



Dr Who S07E06 Sendes først i slutten av mars, så det er naturlig at du ikke finner den på nett enda.

http://www.tv.com/shows/doctor-who-2005/
Sist endret av Cikey; 6. mars 2013 kl. 11:11.
netflix legger ikke ut de nyeste sesongene før lang tid etter atde har vært på tv. Jeg så alle 6 sesongene via bukta først og så fikk jeg netflix og det var bare 5. Jeg har sett alle sesongene sikkert 3 ganger til etter at jeg fikk netflix, men jeg venter på flere episoder av sesong 7
Mort96's Avatar
Trådstarter
Hvis den ikke sendes før slutten av mars, hvorfor fant jeg den på div torrent nettsteder..?

Forresten synd at alle lovlige og enkle løsninger er så treige :/
Sist endret av Mort96; 6. mars 2013 kl. 11:13.
Sitat av Mort96 Vis innlegg
Hvis den ikke sendes før slutten av mars, hvorfor fant jeg den på div torrent nettsteder..?

Forresten synd at alle lovlige og enkle løsninger er så treige :/
Vis hele sitatet...
Agn vet du, laster den ned, får beskjed om at du må bruke passord og får link til hvor, wop så er du infisert.
Den kommer ikke ut før 30. Mars, de er fake de som kommer før.
Sist endret av Lyra; 6. mars 2013 kl. 11:13.
Sitat av Mort96 Vis innlegg
Hvis den ikke sendes før slutten av mars, hvorfor fant jeg den på div torrent nettsteder..?

Forresten synd at alle lovlige og enkle løsninger er så treige :/
Vis hele sitatet...
Da er det enten en prerelease du har fått tak i, eller en feilnummerert episode eller eventuelt en fake torrent.

Uansett kan du se sendeskjema for sesong 7 på siden jeg linket til.
Sist endret av Cikey; 6. mars 2013 kl. 11:14.
Det er ganske enkelt og få den amerikanske netflix, ennda du har norsk bruker. https://mediahint.com/install_chrome.html Du bruker et program som kalles mediahint, du ser veiviser inn på den linken jeg skrev . husk og skru av mediahint når dere ikke er på netflix.
På amerikansk er utvalget ganske bra, men de har veldig få av specialsepisodene!
Jeg TROR at de bl.a mangler The End of Time, som er HELT essensiell å få med seg.
Bruk wikisiden for å se riktig rekkefølge på episodene, og last ned de specialsene du ikke får på netflix, og se de i rett rekkefølge. Overgangen fra sesong 4 til 5 vil være VELDIG rar om du ikke får med deg The End of Time som skal være mellom de sesongene. (og som for øvrig er en HEIDUNDRANDE spennende episode!)
og btw, hvis du ska laste ned tv serier, bruk http://eztv.it/
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av nightLook Vis innlegg
På amerikansk er utvalget ganske bra, men de har veldig få av specialsepisodene!
Jeg TROR at de bl.a mangler The End of Time, som er HELT essensiell å få med seg.
Bruk wikisiden for å se riktig rekkefølge på episodene, og last ned de specialsene du ikke får på netflix, og se de i rett rekkefølge. Overgangen fra sesong 4 til 5 vil være VELDIG rar om du ikke får med deg The End of Time som skal være mellom de sesongene. (og som for øvrig er en HEIDUNDRANDE spennende episode!)
Vis hele sitatet...
Er veldig sikker på at den finnes på Netflix US, så det er bare å bruke media hint.

Ellers er alt av Doctor Who der, unntatt den nyeste sesongen så klart. De har tilogmed en god del av det originale Doctor Who!
▼ ... noen uker senere ... ▼
AND WE'RE OFF!
Du trenger bare media hint så får du alle sesongene av Doctor Who selv om du har den norske netflixen

Utrolig bra (og skummel til tider) serie
Sist endret av Maniox; 2. april 2013 kl. 15:25.