Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1435
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Har laget en sekvens falske timelapser og videoklipp basert på fotografier og 3D-modeller. Tanken er å portrettere tidens tann, fra det kosmologiske øyeblikket livet krøp til lands på det gamle Pangea-kontinentet.

https://vimeo.com/89525407

Jeg har noen ideer for hvordan jeg kan ta dette videre med flere klipp og elementer av poesi for å skape mer dramaturgi, men det blir et annet prosjekt!

Noen tanker?
Dette var kjempekult. Visuelt snadder.

Jeg likte veldig godt måten du viste at plantelivet utbredde seg. Månen så også kul ut når den ble skutt i filler.
Men, jeg syns at det var litt rart at det ikke var noen tegn til varmeutvikling i den kollisjonen. Selv om månen er en kald, død stein så blir det uansett ett inferno når en nesten like stor annen stein treffer den.
Også syns jeg at det var litt vel skarpe kanter der den gresssletta kollapser. Detaljer som småstein som brytes opp og jord og andre småting ville løftet animasjonen ett hakk eller 2.

Jeg likte videoen veldig godt. Ting flyter fint sammen og det meste så realistisk ut. Månelandskapsbildet var flott. Stå på!
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Trådstarter Donor
Takk for ei særdeles god og saklig konstruktiv tilbakemelding!
▼ ... over et år senere ... ▼
Jeg gir blaffen i at dette er en gammel tråd: Dette ser kjempebra ut!

Har du gjort noe mer med dette – eller lignende – i ettertid?
Sist endret av Viva la Opium; 25. mars 2015 kl. 09:59.