Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1613
Shady Banana
Quix's Avatar
Har en BenQ GL2450 og bruker et XFX Radeon HD 6870 Dual Fan på pcn min. Til nå har jeg brukt vanlig VGA kabel mellom pcn og skjermen men nå tenkte jeg at jeg skulle bytte over til HDMI da skjermen har innebygde høyttalere og av og til kan det være greit å kunne bruke disse.

Problemet er at skjermbildet ikke fyller hele skjermen. Er et tomrom rundt hele skjermbildet på omtrent 2-3cm. Oppløsningen står på 1920x1080 og skjermen støtter dette men den vil ikke vise hele bildet. Har prøvd å endre på skjermens innstillinger men finner ingenting som fixer problemet. I tillegg til at jeg ikke får fullt bilde så blir bildet ''dårlig'' da oppløsningen på en måte presses sammen.

Slik ser det ut, vet at bildet er litt dårlig:
Sist endret av Quix; 18. august 2012 kl. 15:07.
Gå inn i AMD catalyst og skalér bildet til det passer. Hadde samme problemet selv.
Shady Banana
Quix's Avatar
Trådstarter
Jeg elsker deg...