Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 4009
Je.. Tittelen sier vel alt
Tok 10 valium på en gang og to imovane 2 sekunder etter.
Dette er nå 1,5 time siden.

NULL effekt.
What to do?

Og: Jeg holder meg unna paralgin forte idag, da det er et sterkt opiat og ikke bør tas.
Har du ikke skrevet fra før av at du er pilleavhengig?
Det kalles toleranse. Viss ikke det så er valiumene falske. Løsningen er å spise mindre eventuelt å kutte helt ut.

Hilsen en som kunne spise et glass rivotril uten å bli overstadig beruset.
Trådstarter
1 mnd siden jeg spiste. Ikke lang nok ventetid?
Skulle være lenge nok det.. hvis pillene er ekte er det helt sykt at du ikke merker noe. Har du nettopp spist et stort måltid? Har fått ekstremt mye mindre effekt og treigere opptakstid på benzo om jeg har spist på forhånd(men aldri på så mange piller)
Sist endret av bloodshotEyes; 27. april 2012 kl. 02:14.
Trådstarter
Heiv i meg ett brett Imovane nå nettopp (20 stk), så får se om jeg får noen virkning av DET. Må uansett sove.

Til opplysning, sov jeg Burger King-mat 17:00, sov til 22:00 og tok tablettene da.
Har ikke du nettopp kommet ut av pille-helvette?
Hvorfor er du så gira på å komme inn i det igjen?
Sitat av KRS93 Vis innlegg
Heiv i meg ett brett Imovane nå nettopp (20 stk), så får se om jeg får noen virkning av DET. Må uansett sove.

Til opplysning, sov jeg Burger King-mat 17:00, sov til 22:00 og tok tablettene da.
Vis hele sitatet...
Dude, tror du er ganske påvirka når du presterer å spise 20 imovane :P du vil ha gullfiskhukommelse i en god del dager fremover nå...
Sist endret av bloodshotEyes; 27. april 2012 kl. 02:30.
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Hvis du har vært av en måned så burde det funke, og gjør nok også det, men du merker det nok best når du våkner bak-loka imorgen vil jeg tro..
Kan jo ha vært falske valium, eller at du bare har ekstrem toleranse på sånne ting..
Beste er og holde seg unna piller, for da funker det de gangene man faktisk trenger det.
Trådstarter
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Har ikke du nettopp kommet ut av pille-helvette?
Hvorfor er du så gira på å komme inn i det igjen?
Vis hele sitatet...
Jo. Dette har jeg fått foreskrevet av legen pga. søvnproblemer, men ettersom han vet om mitt tidligere misbruk ba ham meg prøve meg med frem med riktig dose.

Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Dude, tror du er ganske påvirka når du presterer å spise 20 imovane :P du vil ha gullfiskhukommelse i en god del dager fremover nå...
Vis hele sitatet...
Jaha, takk.

Sitat av lilpsych Vis innlegg
Hvis du har vært av en måned så burde det funke, og gjør nok også det, men du merker det nok best når du våkner bak-loka imorgen vil jeg tro..
Kan jo ha vært falske valium, eller at du bare har ekstrem toleranse på sånne ting..
Beste er og holde seg unna piller, for da funker det de gangene man faktisk trenger det.
Vis hele sitatet...
Ingen falske produkter. Alt er kjøpt på apoteket med ekte resept.
Enda en tråd fra deg om diverse benzo/piller ja. Det er mest sannsynelig ingen annen grunn til at pillene dine ikke funker annet enn at du har høy toleranse eller "innspist" om du vil. Og løsningen er å kutte ut til toleransen har sunket. Hvordan du kan hjelpe å senke toleransen vet jeg ikke.
Trådstarter
Hei kjære hylle! Nå må du ikke rase sammen

.... på en liten stund
ArbeidsledigProletar
Sitat av KRS93 Vis innlegg
Heiv i meg ett brett Imovane nå nettopp (20 stk), så får se om jeg får noen virkning av DET. Må uansett sove.
Vis hele sitatet...
Sitat av KRS93 Vis innlegg
Jo. Dette har jeg fått foreskrevet av legen pga. søvnproblemer, men ettersom han vet om mitt tidligere misbruk ba ham meg prøve meg med frem med riktig dose.
Vis hele sitatet...
Jaså, med prøve seg fram på dose mente legen at du skulle spise 10x Valium og 22x Imovane. Wow. "Prøve seg fram".
Sitat av KRS93 Vis innlegg
Jo. Dette har jeg fått foreskrevet av legen pga. søvnproblemer, men ettersom han vet om mitt tidligere misbruk ba ham meg prøve meg med frem med riktig dose.



Jaha, takk.



Ingen falske produkter. Alt er kjøpt på apoteket med ekte resept.
Vis hele sitatet...
når han sier du skal prøve deg frem til riktig dose, så mener han NEPPE at du skal knekke 20stk av gangen.
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Det er veldig vanskelig å ta od på benzoer alene,derfor.Han kunne sikkert ha knaska 100imovane og 100valium uten andre problemer enn fucked opp hukommelse.
Vis hele sitatet...
Ikke for å pirke, men det kan være forvirrende for enkelte:
Imovane er ikke et benzo.

Det er "vanskelig" å overdosere til det punkt at det blir fatalt på begge, dog risken er noe høyere med imovane, spesielt i kombinasjon med sentraldempende stoffer som alkohol osv.
Sist endret av fetter; 27. april 2012 kl. 16:42.
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Det er veldig vanskelig å ta od på benzoer alene,derfor.Han kunne sikkert ha knaska 100imovane og 100valium uten andre problemer enn fucked opp hukommelse.
Vis hele sitatet...
100 Valium uten å ha noe annet enn fucked up hukommelse? En overdose på valium kan sende en rett i koma, hvis man er heldig.
LD50 for diazepam er 720 mg/kg for mus. Å overføre dette til mennesker er ikke alltid like nøyaktig, men det tyder ihvertfall på at 100valium (maks 15mg per) ikke er spesielt farlig om det ikke taes i kombinasjon med alkohol.
Sist endret av fetter; 27. april 2012 kl. 16:51.
Sitat av Sexarz Vis innlegg
100 Valium uten å ha noe annet enn fucked up hukommelse? En overdose på valium kan sende en rett i koma, hvis man er heldig.
Vis hele sitatet...
Ikke oss en person med toleranse for benzoer.Jeg har sett pilleknaskere som kaster i seg never med blå valium og fortsatt er oppegående.
fetter..Såklart er det mulig med od viss man blander det med alkohol,men benzoer alene er overraskende lite farlig for kroppen.
Sist endret av JayHova; 27. april 2012 kl. 16:53.
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Ikke oss en person med toleranse for benzoer.Jeg har sett pilleknaskere som kaster i seg never med blå valium og fortsatt er oppegående.
Vis hele sitatet...
Kast i deg 100 valium, så får vi se. Jeg tviler på at du står
Sitat av Sexarz Vis innlegg
Kast i deg 100 valium, så får vi se. Jeg tviler på at du står
Vis hele sitatet...
Vi snakker om liv og død her, at jeg ikke hadde klart å gå en meter er rimelig irrelevant
Sitat av Sexarz Vis innlegg
Kast i deg 100 valium, så får vi se. Jeg tviler på at du står
Vis hele sitatet...
Min erfaring er at man gjerne går å legger seg. Man blir gjerne trøtt av diazepam, 100 stk 2mg rivotril sparker mer og man blir mer giret.

edit: Benzo alene er vanskelig å få en overdose på. Må kombineres med heroin eller noe.
Sist endret av InTrance; 27. april 2012 kl. 16:56.
Sitat av InTrance Vis innlegg
Min erfaring er at man gjerne går å legger seg. Man blir gjerne trøtt av diazepam, 100 stk 2mg rivotril sparker mer og man blir mer giret.

edit: Benzo alene er vanskelig å få en overdose på. Må kombineres med heroin eller noe.
Vis hele sitatet...
Eller det litt lettere tilgjengelige alkohol.