Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1058
Ca annenhver gang jeg skal åpne hotmailen fra msn (der det er bilde av et brev å det står hvor mange ny eposter jeg har) så åpnes et internet explorervindu som er helt tomt å ikke går ann å fjerne.
Eneste jeg kan gjøre er å minimere det. ctraltdel finner ikke oppgaven etc. Jeg må restarte maskina for å få bort vinduene nedpå startmenyen, som etterhvert samler seg opp til 10-15 stk.
Hjelp ??
strange.... du kan sikkert gå på prosesser for å avslutte det... men det høresjo ut som msn ikke får tilgang til hotmailen din, og dette kan jo skyldes brannmuren din eller noe? prøv å skru av brannmuren eller gi msn/hotmail et hull så det får tilgang til internett...
men det at internette klikker når dette skjer høres jo litt rart ut... får du noen form for feilmelding eller bare fryser det??....
Jeg får tilgang til hotmailen, å det er ikke brannmur som skaper trøbbel. Har sjekket.
Er ganske mye på prosesser, men ikke noe jeg tror kan være et av de vinduene som er fryst.
Selve vinduet er ikke helt fryst. Jeg kan minimere og endre størrelsen på vinduet, men alt av knapper og der man skriver inn www adresser er helt lost.

rettelse: Fant den på prosesser under iexplorer. Det var en prosess for alle de 12 vinduene som var oppe
Sist endret av UngarEffect; 9. desember 2007 kl. 22:38.
aha... så vinuet er bare helt tomt på en måte??
kan du åpne internett vinduer til vanligt?? det regner jeg med siden du skriver her.... hehe...
kan kansje være et plugin. problem( dvs et av programmene dine får ikke tillgang/har feil tilgang...
har ikke så peil... ville kansje prøvd å reinstallere et av eller begge programmene.... tror det kan spare deg for mye stress og tankevirksomhet i forhold til dette problemet.... lykke til... hehe...
Jeg har også et spørsmål. Kan virke veldig newbish, men når man åpner hotmailen via MSN, så åpnes den i Internet Explorer. Hvordan får man den til å åpne seg i f.eks. Mozilla Firefox?
Jeg har Firefox som standard nettleser, men Msn åpner fortsatt Hotmail i Internet Explorer.