Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1076
Vil urinprøve slå ut?

Jeg veier 55kg

Weedbrownies car veldig svak merket nesten ikke noe bare litt brusen kanskje
Sist endret av Julekakerr; 3 uker siden kl. 15:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
7 0
Men på sånne urinprøver ser de hva slags benzo man Har tatt eller er bezo benzo?

Ser de om det er rivo eller vival? Jeg har resept på vival
Sist endret av Julekakerr; 3 uker siden kl. 16:25.
Sitat av Julekakerr Vis innlegg
Men på sånne urinprøver ser de hva slags benzo man Har tatt eller er bezo benzo?

Ser de om det er rivo eller vival? Jeg har resept på vival
Vis hele sitatet...
Når jeg fikk apodorm for å sove så slo det ut på benzo i labtest, men forklarte jo bare at det var apodorm.
tror standard utslag er Benzo, men de kan gå i dybden og se spesifikt type benzo
Ja, du vil faktisk slå ut på prøver i lang tid
Hadde nok gitt faen i pisse på 3 uker jeg! Med mindre du vil vise su har det i systemet! Og er det første gang? Eller 10? Så ville jeg venter lengre ��
Vival sitter i minst 2 uker selv ved terapautiske doser fra 2-5mg. Vent 3 uker du. Bedre å skippe en time og la dem lure enn å få det stempla i journalen og sort på hvitt at det har vert sidemisbruk.

Ingen resept = ulovlig rusmiddel. Det kan få uheldige følger hele livet, en time ikke oppmøtt får du nok pes for men konsekvensene følger deg ikke livet ut!

Rivotril sitter og lenge, den er jævlig potent med lang halveringstid. Synd å si det, men et enkelt inntak av 1-2mg Xanor sitter kortere og er like potent som Rivo bare en brøkdel av Halveringstid etc etc.
Sist endret av FuNcEd; 2 uker siden kl. 16:12.
De vil se absolutt alt, hvordan kunne du være så tankeløs? Ser ikke eter konsentrasjon, er bare påvist eller ikke å de vil se akkurat hva du har fått i deg
Trådstarter
7 0
Sitat av Candiru Vis innlegg
De vil se absolutt alt, hvordan kunne du være så tankeløs? Ser ikke eter konsentrasjon, er bare påvist eller ikke å de vil se akkurat hva du har fått i deg
Vis hele sitatet...
Han sa at for å få henvisning til avrusing så måtte jeg ta urinprøve for å vise at jeg var ruset?
Men han sa også at han ikke kan henvise direkte til avrusing, men at jeg måtte til tsb først?
Sist endret av Julekakerr; 2 uker siden kl. 13:20.