Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2128
Hei.

Jeg har et lite spørsmål: Finnes det noen medisiner eller rusmidler som gjør at man får hukommelsestap ved overdose? og evt. hva slags type, kort- eller langsiktig hukommelsestap?
hørt om alkohol?
Sist endret av Whattnizze; 7. september 2011 kl. 18:13.
"Roofies" /rohypnol ?
Sist endret av Smile; 7. september 2011 kl. 18:16.
av de jeg har brukt : alkohol og zopiclone.
ArbeidsledigProletar
Benzodiazepiner generelt, spesielt med alkohol. Overdriver man psykedelia kan hukommelsen, minnet av turen bli vagt og skurrete.
Ja jeg har hørt om alle disse... lest mye om dem også, men finner ikke helt svar på spørsmålet mitt.
og la oss si at man tar disse og blander med alkohol ellr no annet stoff, hvor lenge kommer det til å gå før det blir noe effekt, og hvor lenge varer effekten?
Eneste jeg har fått blackout av er alkohol og diverse piller. Våkner, og lurer på hva i helvete som skjedde de siste timene før man kom seg i seng. Weed blir jeg bare litt surrete av.
Jeg synes det høres veldig shady ut etterlyse noe som kan gi hukommelsestap, da dette ikke vanligvis er noe folk ønsker seg. Spesielt med spørsmålene om hvor lang tid det tar før det begynner og hvor lenge det varer.
Begynner nesten å lure på om du planlegger voldtekt når du spør om noe sånt.
alkohol sammen med et par flunipam gjør kanskje susen.
Om du har opplevd noe som du kunne ønske ditt minne var forruten, vil rusmidler KUN forverre situasjonen for deg! Kanskje ikke mens du er ruset, men en dag sitter du der edru, og da skal du se at du kun har gjort vondt værre.

Om det stemmer det jeg sier, at du har opplevd noe du kunne ønske du var forruten, vil jeg heller anbefale deg å snakke ut om det med noen. Gjerne med en god venn eller kanskje en psykolog om det er veldig alvorlig, eller evt. gå til lege å oppsumere h*n litt om situasjonen, å be om råd til hvem du kan gå å snakke med!

Ennå en liten ting, om jeg ikke gjorde det klart nok over her.. Det er kun når du er ruset du vil overse/gi faen/glemme hva som har skjedd.. Det finnes ingen rusmiddel som vil slette det du vil glemme permanent fra hjernen din.. Det nærmeste du kan komme er å dytte det langt bak i underbevisstheten, og selv da har du kun bidratt med å gjøre vondt værre! For å ikke snakke om bivirkninger og abstinenser.

Jeg håper du finner ut av en bedre løsning enn å ruse vekk de vonde tankene.
Nei nei folkens. først og fremst jeg er ei jente. 19 år. har ikke planer om å voldta noen .

Og jeg har opplevd ting ja, men er ikke sånn at jeg vil få hukommelsestap for å få det vekk.
Er bare nysgjerrig på alt som har med rus og narkotika å gjøre. Har særemne. og jeg har sett på noen diverse filmer og kilder osv.. Så jeg vil bare få noen ting bekreftet fra virkelig personer som dere her på forumet som kanskje har prøvd/opplevd det.

Takk for alle svar btw
Alkohol + valium gir,ihvertfall meg hukomelsetap til de grader(fra når man er ruset).