Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 2382
Hei, eg ska no få nytt kontantkort og da vil eg bruke opp alle mobilpengene (350kr) i dag, viss ikkje så forsvinner dei i løse luften...
Noen som har noen Gode/serriøse Forslag?
Telesex? tituesentegn
Kjøp sånn "Se tv på internett for så så lenge" greier på tv2.no, tvnorge, tv3 osv
Hmm her er det mange muligheter du!

Legg ut annonser på finn, betal med mobilen. Kjøp bilder av folk på penest/deiligst.no, kjøp dumme ringetoner.

Eller du kan ringe bort alle pengene?
Gamer du noe? Er noen spill som godtar minitransaksjoner ved betaling over mobil, for eksempel League of Legends.
in game items for battlefield heroes eller battlefield play 4 free
Gamer litt Wow : )

Takk for Raske Svar : )
Send SMS Hjelp til 2090. Da gir du 200,- til dem som trenger det ved Afrikas Horn. Dette er via Røde Kors.
Gå amøbe på dealextreme om den muligheten er der.
Test deg på prove.no og se om du består på teori prøva.
Kan du betale med mobilen på spotify?
Kjøp spill.
Etc.
Noen som vet om det går an og kjøpe på dealextreme me mobil?
Doner pengene... som tidligere nevnt! Viss du ikke vet hva du skal bruke de på, og de forsvinner løpet av en dag uansett... så hvorfor ikke gi penger til noen stakkars skjebner?
Finn en brusmaskin man kan betale med mobilen på og kjøp så mange brus du orker.
Kan man ikke kjøpe spotify/wimp abonnement med mobilpenger?
kjøp deg mange colaer, du får betalt med sms på de fleste colamaskinene , hvertfall i oslo f.eks ikea på furuset
Politisk ukorrekt
johante's Avatar
Doner til humanitære aksjoner. Spille ingen rolle om det er Røde Kors, Kirkens Nødhjelp eller Leger uten Grenser så lenge de går til noe bra
HABBO HOTEL!!!!!!!!!!!! :O
om du kjenner noen som spiller runescape, så betal member for de
ja, kjøp habbo penger ^^ eller som mange andre har sakt: doner til noe bra : http://www.facebook.com/unicefnorge
Sitat av diego Vis innlegg
ja, kjøp habbo penger ^^ eller som mange andre har sakt: doner til noe bra : http://www.facebook.com/unicefnorge
Vis hele sitatet...
hahahhahaa
Du kan sikkert kjøpe RP på League Of Legends til meg (a)
Som en del andre her vil jeg si at League of Legends er en fin måte å svi av noen telefonkroner på. Jeg var skeptisk til spillet, men fant det ekstremt underholdende. Ser at du skriver du liker WoW, det drev jeg også med så jeg tipper du vil like League of Legends
Ring noen i Kina og snakk med dem i et par minutt.
Sist endret av Bombasa; 7. september 2011 kl. 21:55.