Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 720
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Satte et bomskudd med amf
Gjorde ikke vondt bare tok lang tid før "vannet" gikk inn og jeg fikk blodsvar istarten .

Nå er det rødt, små varmt, og er litt hovent og har noen små prikker rundt som er røde

Har hatt en del bomskudd før men ikke som den her.

Nå stresser jeg jævlig som vanlig og ja vet det er idiotisk.

Har dusja og vaska det med flere lag med såpe og brukte rent utstyr og antibac før og etter . Noen råd?
Husker dette skjedde med meg for mange år siden (sluttet med sprøyter for 25 år siden og alt annet), det jeg tror er at det kom med noen partikler inn i åren av hva jeg skøyt inn altså ikke filtrert nok gjennom bomull. Var veldig bekymret selv og det roet seg heldigvis etter en ukes tid, men hadde en del vondt til det roet seg. Turte ikke å gå til legen da jeg ikke ønsker det inn i journalen, fulgte godt med. Oppsøk lege om du får feber i tilfelle betennelse. Masse lykke til :-)
Sist endret av Huttetutta; 2. mars 2023 kl. 23:06.
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Dritt liv det her. Er min skyld, nå er armen små nummen og har mindre kraft i hendene og armen. Vært i rusbehandling uttalige ganger og holdt på å dø flere ganger . Men ruser meg igjen og kommer meg ikke ut av den jævla fryktbobla mi, sånn er det å være en taper .
Du må slutte å si at du er en taper, for du forsterker følelsen du allerede har om deg selv.

Kjenner du mye på angst akkurat nå? For jeg gjetter at den følelsen av at du mister styrke i arm og hender kanskje kommer av at du freaker litt ut. Hvis du har satt ett så alvorlig bomskudd at du har fått blodforgiftning så følger det feber med, og hvis det blir infeksjon under huden så får du en abscess som bruker tid på å modne. Med det så mener jeg at du vil ikke umiddelbart miste armen av å få en infeksjon der, for det tar gjerne dager og uker før det begynner å virkelig bli alvorlig.

Ta å følg med den hovenheten, om det er varmt, og om den rødheten begynner å spre seg. Da er det ett ganske sikkert tegn på infeksjon. Du må huske at amfetamin i seg selv, sammen med de stoffene de blander i ikke har en nøytral pH sånn at kroppen kommer til å reagere på det. Til vanlig så blander du ut 2-3ml i mange liter blod, sånn at det ikke merkes spesielt mye av kroppen, men nå har du trykket det under huden eller i en muskel sånn at det området vil bli irritert en periode.

Prøv å slapp av og tenk på at det ordner seg, for det gjør det nesten alltid. Bare følg med misfarging og sånne ting, og hvis du merker at du har feber så kan du ringe legen med en gang.

PS: Det at du har vært i rusbehandling og til tider har holdt på å dø, det gjør deg ikke til en taper det heller. Utøvere av ekstremsport utsetter seg for minst like stor fare som rusavhengige gjør, om ikke større, så vi er ikke alene som er villige til å ofre liv og helse for ett kick eller lindring. Og døden er en del av livet, og det eneste som er sikkert er at vi havner der en gang alle sammen, så det i seg selv er jo veldig naturlig det også. Det finnes jo barn som dør av kreft også, så du er ikke idiot eller taper eller noe annet på grunn av at du ikke mestrer å kutte ut rusen.
Sist endret av tasmus82; 3. mars 2023 kl. 01:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av tasmus82 Vis innlegg
Du må slutte å si at du er en taper, for du forsterker følelsen du allerede har om deg selv.

Kjenner du mye på angst akkurat nå? For jeg gjetter at den følelsen av at du mister styrke i arm og hender kanskje kommer av at du freaker litt ut. Hvis du har satt ett så alvorlig bomskudd at du har fått blodforgiftning så følger det feber med, og hvis det blir infeksjon under huden så får du en abscess som bruker tid på å modne. Med det så mener jeg at du vil ikke umiddelbart miste armen av å få en infeksjon der, for det tar gjerne dager og uker før det begynner å virkelig bli alvorlig.

Ta å følg med den hovenheten, om det er varmt, og om den rødheten begynner å spre seg. Da er det ett ganske sikkert tegn på infeksjon. Du må huske at amfetamin i seg selv, sammen med de stoffene de blander i ikke har en nøytral pH sånn at kroppen kommer til å reagere på det. Til vanlig så blander du ut 2-3ml i mange liter blod, sånn at det ikke merkes spesielt mye av kroppen, men nå har du trykket det under huden eller i en muskel sånn at det området vil bli irritert en periode.

Prøv å slapp av og tenk på at det ordner seg, for det gjør det nesten alltid. Bare følg med misfarging og sånne ting, og hvis du merker at du har feber så kan du ringe legen med en gang.

PS: Det at du har vært i rusbehandling og til tider har holdt på å dø, det gjør deg ikke til en taper det heller. Utøvere av ekstremsport utsetter seg for minst like stor fare som rusavhengige gjør, om ikke større, så vi er ikke alene som er villige til å ofre liv og helse for ett kick eller lindring. Og døden er en del av livet, og det eneste som er sikkert er at vi havner der en gang alle sammen, så det i seg selv er jo veldig naturlig det også. Det finnes jo barn som dør av kreft også, så du er ikke idiot eller taper eller noe annet på grunn av at du ikke mestrer å kutte ut rusen.
Vis hele sitatet...

Takk for betryggende ord , og ja det er sant at jeg må slutte å snakke sånn til meg selv ! Og de tankene med ekstremsport utøvere osv ga også mye mening. Har ikke feber, nedsatt almenntilstand, eller noe skjipe symptomer. Har blitt mye mer OBS på Renslighet, Aldri brukke samme nål igjen eller Pumpe, og et rent felt hvor speeden absorberes inn i pumpa. Etter ett skremmende tilfelle hvor kroppen strøk ned og livet mitt nesten og. Og det var helt klart overjustering igår. Men når jeg har litt god tilgang så er det gjerne sånn med meg. Mistenker sterkt add diagnose fordi jeg får en enorm indre stillhet i "medisinske" doser med amf.