Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 636
Hei Tenkte jeg skulle css her en dag. Startet spillet og alt, så sko jeg søke etter server, da kom det ingen ting... Det var heller ingen favortitter eller historie. Så eg kunne ikke connect til serverer uten ip -.- så trenger hjelp!
Har prøvd med internet kabel, reininstalert css og kontakta steam.

Noen som har opplevd lignende?
Noen som vet va som er gale?

http://i49.tinypic.com/ofcye0.png

Sånn ser det ut på favortitter og historie og -.-
brannmur\NAT instillinger på ruter?

har det funket før?
Sånt skjer med meg hele tiden, jeg må bare minimere spillet og som regel etter noen minutter så har det dukket opp noen servere..
Prøv å logg ut og inn. Pleier å funke.

Ellers er det noe gale med brannmuren din.
Kanskje like greit siden spillet er dritt
Det hender Master serverne er litt apekatt.

De kan fort bruke god tid på å liste servere...
Prøv dette:

Exit steam

Gå inn på C: \programfiles (x86)\steam\

og slett filen: ClientRegistry.blob

Så starter du steam igjen.

Pleier å funke for meg Om du ikke har 64 bit windows er det \C: \programfiles\steam\
Eller om du har innstallert det en annen plass, så er det der :P
Sist endret av EitZey; 9. juni 2012 kl. 13:29.
Du må endre på "tagsen" til not include og restarte spillt inc steam. Det var mitt problem. Kan per dags dato ikke søke opp noen form for server. Sitter på samsung tab nå ellers skulle jeg send deg noen ip adresser til servere som du kunne testet. Så du fär google. Lykke til
Har faktisk det samme problemet akkurat nå! Heldigvis for meg har jeg en historie med servere som jeg kan kople til. Bruker du MAC eller PC? Vet akkurat hvor jævelig irriterende dette kan være hahaha!

EDIT:
Har faktisk det samme problemet akkurat nå! Heldigvis for meg har jeg en historie med servere som jeg kan kople til. Bruker du MAC eller PC? Vet akkurat hvor jævelig irriterende dette kan være hahaha!

Prøv å høyreklikke Steam applikasjonen din som kjører enten om det er MAC eller PC, så velger du "Servers" og filtrer CS:S, hvis du ikke finner noen servere der kan det være routeren din som blokkerer cookies eller noe slikt. Vet faktisk ikke, er ikke veldig flink innenfor dette emne..

Sitat av Vitenskap Vis innlegg
Har faktisk det samme problemet akkurat nå! Heldigvis for meg har jeg en historie med servere som jeg kan kople til. Bruker du MAC eller PC? Vet akkurat hvor jævelig irriterende dette kan være hahaha!

EDIT:
Har faktisk det samme problemet akkurat nå! Heldigvis for meg har jeg en historie med servere som jeg kan kople til. Bruker du MAC eller PC? Vet akkurat hvor jævelig irriterende dette kan være hahaha!

Prøv å høyreklikke Steam applikasjonen din som kjører enten om det er MAC eller PC, så velger du "Servers" og filtrer CS:S, hvis du ikke finner noen servere der kan det være routeren din som blokkerer cookies eller noe slikt. Vet faktisk ikke, er ikke veldig flink innenfor dette emne..
Vis hele sitatet...
ENDA EN EDIT:
Prøv å "Join" venner som allerede er i et game, CS:S begynner å bli utdatert slik som 1.6 er, men du skulle fortsatt ha mulighet til å finne servere..