Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1173
Går VG1 Bygg og anlegg på Malakoff i Østfold, Moss per idag, og skal begynne på Anleggsteknikk VG2 neste år.
Nærmeste skole er Kalnes som ligger i Sarpsborg, men det har seg sånn at jeg har veldig lyst til å flytte hjemmefra.

Det blir for dyrt for meg å bo i Sarpsborg siden jeg da ikke vil få bostipend, så jeg lurte på om noen visste om en bra skole nærme Østfold som har anleggsteknikk VG2.

Har sett litt på Re Videregående skole som ligger en time unna, rett utenfor Horten. Noen som har erfaringer fra denne skolen?

Takk på forhånd.
Vet ikke om du har det tungt hjemme, men har du det bra hjemme ønsker jeg å anbefale deg å fortsette å bo hos foreldrene dine. Det er dyrt og til tider veldig ensomt å bo alene. Selv om det kan virke veldig kult
Jeg er veldig enig med h*n over meg. Selv om det virker veldig kult å bo alene så kan det bli veldig ensoms i lengden.
Trådstarter
16 0
Hehe, er nå slik at jeg har en kompis som jeg skal flytte med. Og siden det er så nærme hjemstedet mitt, ser jeg ikke noe problem i det.
Går anleggsteknikk VG2 på Fauske, er den skolen med flest maskiner og så videre, ganske bra skole med flinke lærere. Skal jeg anbefale deg en skole blir det fauske.
Går VG2 byggteknikk på Re vgs, trives godt.
Bra skole, bra lærere og miljø. Kjenner en del av gutta som går på anlegg, og virker som de trives
Sist endret av AirBlaster; 17. februar 2012 kl. 14:50.
Trådstarter
16 0
Sitat av AirBlaster Vis innlegg
Går VG2 byggteknikk på Re vgs, trives godt.
Bra skole, bra lærere og miljø. Kjenner en del av gutta som går på anlegg, og virker som de trives
Vis hele sitatet...
Åja, ok! Stort areal med uteområder på skolen, med tanke på utearbeid?
Sitat av Svenson Vis innlegg
Åja, ok! Stort areal med uteområder på skolen, med tanke på utearbeid?
Vis hele sitatet...
Stort uteareal og 2 haller til å skru og mekke i om vintern.
Trådstarter
16 0
Sitat av AirBlaster Vis innlegg
Stort uteareal og 2 haller til å skru og mekke i om vintern.
Vis hele sitatet...
Høres bra ut! Takk for svar