Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 587
Dersom jeg vet mye om en person, hvordan kan jeg finne ut om vedkommende har hotmail-konto eller andre e-postkontoer som ikke inneholder riktig navn etc.?
Jeg tror vedkommende lever et dobbeltliv og kunne tenke meg å finne ut hva "det andre" livet er.

Hvis jeg lurer på om vedkommende også har profiler ute på kontaktannonse sider med alias navn, vet noen om tips til hvordan jeg kan lete meg frem?

Det samme hvordan jeg kan finne ut et mobilnummer som ikke står oppført på 1881, men er "hememlig"
Når det gjelder det siste, så er det vanskelig å finne ut noe informasjon om et hemmelig nummer. Jobber selv på kundeservice for en telefonoperatør, og man er veldig streng på å gi ut informasjon om et nummer som er hemmelig.

Men, det er mange som klarer å komme med lure spørsmål til kundeservice for å få klekket ut slik informasjon, særlig nyansatte er svært utsatt for å gå på en smell her.

Man kan f.eks. nevne et nummer, og spøre: "Er det nummeret mitt?". Mange vil da svare "Ja.", uten å tenke seg om før etterpå. Finnes mange forskjellige lurespørsmål her.
Vel, du kan jo hacke litt!

Eller, hmm. Det kommer da veldig ann på hva " vet mye om personen" betyr. Men det finnes ingen programmer som bare kobler seg via hjernen din elns og bare finner den adressen du skal ha.
Et dobbeltliv sier du? Spennende!
Sikker på at ikke personen er schisofren?
Øhhmmm, har du tilgang til personens pc? Du kan f.eks lete litt og se om det er noen brukernavn lagra, og hvis personen heter Gunnar, og har brukernavnet 'Petter123' lagra, kan du ganske sikkert vite at personens hemmelige identitet er Petter.