![]() |
Bildereklame vises kun når du ikke er logget inn. Registrer deg eller logg inn for å kun vise tekstreklame.
|
![]() |
|
|
Trådverktøy |
|
|
#961 |
|
Hva mener du med rekorden? Bare tiden det tar å drepe diablo på inferno eller hele spillet fra level 1 til 60 inkludert diablo på inferno? Uansett så er du nok ikke i nærheten når du må spørre her. Folk som faktisk prøver å sette slike rekorder har som regel oversikt over hva de driver med.
| |
|
Leve Vømmøldalens røde radikale!
Med folket, mot makta! |
|
|
|
|
|
|
#962 |
![]() Les Paul hadde ikke noe kort han kunne linke til paypal eller foreldre som var villige. Våpenet som ble solgt: http://0o2471.net/43040 | |
|
And as the years go by, our friendship will never die.
|
|
|
|
Sist endret av Knudsen; 9. juli 2012 kl. 09:17.
|
|
|
#966 |
|
Er "ferdig" med spillet atm, men driver på litt enda, med et naivt håp om oppgraderinger o.l.
Vet egentlig ikke hvorfor jeg gidder. Tidsfordriv I guess. Fler her som spiller fortsatt? | |
|
|
|
|
|
|
|
|
#968 |
![]() Denne droppa nettopp for meg, og ifølge http://us.battle.net/d3/en/item/string-of-ears har jeg vært veldig heldig med stats. Noen som er interessert i å kjøpe, ev. kan komme med en verdivurdering? | |
|
Hver gang du bruker smileyen «xD» eller en variasjon av den, dør en søt katteunge.
|
|
|
|
|
|
|
#969 |
|
Dette spillet her var skuffende.. Etter å ha spilt Diablo 2 aktivt siden det kom har jeg allerede etter noen måneder med D3 gått tilbake til å spille D2 igjen.
Spillet har rett og slett ikke samme appealen som D2 hadde for meg. Det er alt for lite muligheter når det gjelder karakterbygging. Du levler en av hver karakter, og da har man tilgang på alle builds. Stort sette krever alle builds det samme gearet også, for det eksisterer ikke nok interessante stats som kan være på våpen og rustning. Kombiner dette med en ganske middelmådig historie og lite variasjon i endgame (ikke duels med release, og ikke ekstra content som uber tristram) og du får et spill som er helt ok, men ikke eksepsjonelt. | |
|
|
|
|
|
#970 |
|
Detectable, hvilket endgame
? Fins jo ikke sånn som det er nuh :/ Når det gjelder builds/gear så endte jo D2 opp med det samme rimelig fort, hver class endte som regel opp med de samme buildsene, Chain light sorc, whirw barb osv..Rimelig god stund siden jeg har hatt gleden av nyte D2 nuh så husker desverre ikke alt Neh, imho har D3 til nuh virket som en gedigen skuffelse, desverre =( Blizz bør komme med noen svært gode patcher fremmover hvis de ikke ska miste en horde av aktive spillere.. Pvp kan utsettes i det uendelige for min del, så lenge de ikke fikser x andre ting først så kommer pvp til og bli en eneste stor flopp Lurer på hvor lenge Blizz tror folk gidder grinde inferno for items, når det omtrent ikke fins en eneste grunn/content til å få bedre gear, atm Er sikkert nevnt før, men anbefaler folk ta en titt på "kripparrian" på YT, han har en god del D3 videor "Kripp Tips For Diablo 3" bl.a | |
|
|
|
|
|
#971 |
|
Paladin: Aura, hammer, smite, foh... Sorc Chain light, frozen orb, blizzard, meteor, hydra... Nei, d2 hadde god variasjon i builds, ettersom hva du ville med charactern. | |
|
|
|
|
|
|
|
|
#972 |
|
Er det noen som har fått solgt gull via GAH? Ser ut som det ligger på over .30€ per 100k, men får ikke solgt mitt selv om jeg legger det ut til .25€.
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
#974 |
|
| |
|
Hver gang du bruker smileyen «xD» eller en variasjon av den, dør en søt katteunge.
|
|
|
|
|
|
|
#975 |
|
Dette spillet her var skuffende.. Etter å ha spilt Diablo 2 aktivt siden det kom har jeg allerede etter noen måneder med D3 gått tilbake til å spille D2 igjen.
Spillet har rett og slett ikke samme appealen som D2 hadde for meg. Det er alt for lite muligheter når det gjelder karakterbygging. Du levler en av hver karakter, og da har man tilgang på alle builds. Stort sette krever alle builds det samme gearet også, for det eksisterer ikke nok interessante stats som kan være på våpen og rustning. Kombiner dette med en ganske middelmådig historie og lite variasjon i endgame (ikke duels med release, og ikke ekstra content som uber tristram) og du får et spill som er helt ok, men ikke eksepsjonelt. ![]() Jeg hadde likt og sett en oppgradert versjon av diablo 2.. De har gjort for mye endringer i forhold til utgangspunktet sitt. Jeg har også gått tilbake til diablo 2, godt å høre at det er flere! | |
|
"Risk isn't a word in my vocabulary. It's my very existence."
|
|
|
|
Sist endret av Hak; 16. juli 2012 kl. 22:13.
|
|
|
#976 |
|
|
|
|
|
#978 |
|
Noen andre som har merket Goblin som popper ut fra random debree? (pile of bones etc.)
Opplevde det nå nettopp. | |
|
|
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
|
|