Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 1336
Nå er min jobb til å finne en bærbar pc til min lillebror, en 10 år gammel spjæling som interesserer seg i spilling. Han er vel mest glad i WoW, og tviler på han trenger en mer krafting pc enn å kjøre det. Budsjettet ligger på rundt 5-6 tusen kronasjer, og bursdagen hans nærmer seg.

Da spør jeg dere, har dere noen idèer?
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=360405

Er vel egentlig ikke verre en å gå på diverse sider.
komplett.no
mpx.no
.. google
jeg har en pc, jeg ønsker å selge til 4500...

http://www.netshop.no/aspx/loginVnet...512&plid=52512

vil bytte ut bærbar til fordel for stasjonær...

kjøpt den for 8000 for ca ett halvt år siden.

men skjønner om en brukt pc ikke er noe du vil gi i gave da^^
OoM
Den du linket til virket faktisk ganske grei, skal se om den kanskje blir resultatet, takk!

Existed:
Den skal nok bli kjøpt i butikken ja, men takk for tilbudet
Du bør nok holde deg vekke frå Acer Aspire, desse maskinane har for vane å slutte å fungere etter kort tid. dei tålar lite, og blir også varme. var på ein butikk der dei fiksar pcar, og 6av 10 bærbare som var til reperasjon var Acer Aspire:S
Sitat av jarinalus
Du bør nok holde deg vekke frå Acer Aspire, desse maskinane har for vane å slutte å fungere etter kort tid. dei tålar lite, og blir også varme. var på ein butikk der dei fiksar pcar, og 6av 10 bærbare som var til reperasjon var Acer Aspire:S
Vis hele sitatet...
Acer Aspire er bra.
Min fikset han i butikken, var bare og kjøre recovery.
Og sannsynligvis så er feilene noe brukerne gjør, 6 av 10 bærbare er et veldig høyt tall vet du!
Sitat av fomox
Acer Aspire er bra.
Min fikset han i butikken, var bare og kjøre recovery.
Og sannsynligvis så er feilene noe brukerne gjør, 6 av 10 bærbare er et veldig høyt tall vet du!
Vis hele sitatet...
Jeg har hatt to Acer Aspire på bare noen måneder, begge har sluttet å fungere, jeg venter nå på pc nr.3!
Og dette er en pc som var best i test i hjemme pc...
Og dette er ikke snakk om feil som kan ordnes med recovery, det er heller det at den ikke finner harddisken etter en stund.

Hold deg unna Acer Aspire!!!
Sist endret av GothQueen; 4. september 2008 kl. 17:13.
Noen er bestandig uheldig vet du.
Er nok mange som har fått akkurat samme problemer med ALLE andre datamaskiner (sier ikke samme person).
Noenganger blir ting bare ødelagt
har ikke hatt noe problem med min Aspire, synts den fungerer utmerket, eneste som jeg kan sette fingeren på er at den blir ganske varm bak, men har ikke sluttet og fungere av den grunn...
Vi hadde mange Acer PC-er på skolen, og alle hadde problemer med dem. Det er da en gammel modell, men jeg har mistet tilliten til Acer totalt. Min Medion PC fungerte alltid, og sviver enda. Den er lemlestet og holder på å falle fra hverandre, men den starter hver gang jeg skruer den på.

Nå har jeg en Asus G1S som er en "game-pc". Jeg er veldig fornøyd med den, men den er nok en smule utdatert nå. Sjekk Dell sine nye PC-er, tror det er mye bra der.
siden alle har problemer med acer. hva anbefaler dere? den må vare mange år og burde være bra med ram. faren min trenger ny så får vel finne en til han
Skole pc-er?
Tror du at de fungerer uansett?
Jeg har personlig jobbet i skolesektoren og sett mye forskjellige maskiner.

Acer lever stort sett 1-2år maks, ofte er de knust eller defekt iløpet av første halvår.
Dell klarer seg bra og har høyere levetid, samme gjelder HP.
Skal du virkelig ha noe som holder kjøper du IBM\Lenovo, denne tåler så mye juling du bare vil og du kan stå på den uten å knekke skjermen.
jeg har Acer 5720ZG og er KNALL fornøyd
Alt, virker perfekt!

min neste PC blir uten tvil ACER igjen.
Sitat av AtXbYeA
Jeg har personlig jobbet i skolesektoren og sett mye forskjellige maskiner.

Acer lever stort sett 1-2år maks, ofte er de knust eller defekt iløpet av første halvår.
Dell klarer seg bra og har høyere levetid, samme gjelder HP.
Skal du virkelig ha noe som holder kjøper du IBM\Lenovo, denne tåler så mye juling du bare vil og du kan stå på den uten å knekke skjermen.
Vis hele sitatet...

Ehhh, hvis maskinen er knust så er det ikke maskinen du kan skylle på, men brukeren.
Maskinene må man behandle pent uansett, hadde jeg sett noen som hadde sluppet maskinen min 5 cm over bordet selvom det er en sånn IBM/Lenevo ville jeg ha blitt jevli sur!
Defekt acer er bare å sende inn uansett, og skolene har jo rundt 50
så 49 istede er ikke et problem regner jeg med?
Dell er jo både gode pc'er og de har mulighet til utvidet garanti. Så hvis lillebroren din kommer til å behandle maskinen fint, og den ikke kommer til å gå i stykker av at han mister den i bakken kan jo det kanskje være en smart løsning?
Og hvis han ikke behandler den fint, ikke gi han en
Jeg stemmer for 2 års holdbarhetsdato på Acer! Finner du en som går ut på dato innen 2 måneder får du den gratis!

Mvh. Kiwi-entusiast som hater Acer over alt på jord.
haha, så diskusjonen spant litt ut etter mine anbefalinger :P Jeg så bare på specs og pris. Dessuten trodde jeg også at Acer hadde et pra rykte.. Noen som har noen andre anbefalinger til ham da? :P
Jeg har selv den som vant testen i hjemme pc, har ikke hatt noen problemer foreløpig, men har lagt merke til at den blir sinnsykt varm.
har en aspire 6920, er veldig fornøyd. Tror det er bullshit at maskinen holder seg dårlig
Ville kjøpt HP, Dell eller Lenovo.
F.x en Lenovo med 2GB ekstra ram.
Jeg har hørt at Compal er noen sinnsykt bra maskiner, har ikke prøvd dem selv - men har hørt det fra gode kilder! HeHe :P