Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 7092
Hei alle sammen!

Har nettop dratt frem og blåst støvet av den gamle PS2`n og fant frem 2(!) kasser med gode gamle spill!

Automatikken i meg satte på GTA SA med en gang og jeg spilte i flere timer

Hvilet PS2-spill har dere flest timer i?
Tror nok San Andreas blir det spillet jeg også spilte mest på PS2, men det gikk også veldig mye tid til Need for Speed: Underground 2 (kan ha noe med at jeg på den tiden holdt på å kjøre opp til bil, og hadde kjøpt bil som også var med i spillet)..
Må ikke glemme Need For Speed: U2, nei! Var faktisk det eneste NFS-spillet jeg prøvde

Var også veldig artig når jeg fikk tak i "Manhunt", som var bannet i mange land osv.
Destruction Derby var i hvert fall et spill jeg brukte mange timer på Å vrake biler var det kjekkeste som fantes.
Sitat av Obster Vis innlegg
Destruction Derby var i hvert fall et spill jeg brukte mange timer på Å vrake biler var det kjekkeste som fantes.
Vis hele sitatet...
Dette var vel et spill for PS1? Hadde det selv, og mener bastant jeg spilte det på den store hvite kladden.

For øvrig har jeg aldri brukt så mye tid på et konsollspill som jeg gjorde i Gran Turismo 3 på PS.
Sitat av brsbent Vis innlegg
Dette var vel et spill for PS1? Hadde det selv, og mener bastant jeg spilte det på den store hvite kladden.
Vis hele sitatet...
Det er godt mulig du har rett. Er så lenge siden jeg spilte på de eldre konsollene så godt mulig jeg blander mellom enere og toeren.
Et annet spill jeg brukte vanvittig mange timer på var et Final Fantasy spill. Dette tror jeg var på PS2. Husker ikke hvilket final fantasy det var (er jo så mange av de).
Må innrømme at jeg selv måtte dobbelsjekke hva jeg hadde spillt mye på PS1 og PS2 (og faktisk også PS3), for det begynner å bli så lenge siden at alt som ikke er nyeste på PS3 og PS4 bare blir samme smørje..
Gode minner fra Sly spillene, samt NFS U2
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Ringenes Herre - Atter en Konge, Co-op moden var legendarisk! Ratchet and Clank 3, Burnout Takedown, Fifa Street, Medal of Honor serien (i hvertfall European Assault) og Kessen 2 var favorittspillene mine. Fikk lyst til å ta frem PS2en nå! Gikk på barneskolen når jeg spilte PS2 så jeg fikk ikke lov til å spille GTA
Sist endret av ZayCuBez; 12. mars 2014 kl. 09:11.
Sånn når jeg tenker over det, så var det vel Metal Gear Solid 2 og 3, samt Tony Hawk som ble slitt ut en del.
Hadde sikkert en milliard timer med Tekken 5, sleit ut noen kontroller med det NFS U2 og Gran Turismo 3 fikk seg også noen timer i maskina, men GT3 skapte litt frustrasjon til tider så det sto sjeldent altfor lenge i om gangen
Å fy faen, når du nevner frustrasjon: STUNTMAN!

Tror aldri jeg har kasta kontrollen så mye på så kort tid før!
Final fantasy x og ssx spillene!
Spilte en del Black og Area 51 på PS2. De var jævlig bra på den tiden!
Ratchet&Clank. Ingen over ingen ved siden
Final fantasy x uten tvil, første spilet eg bikka 1000 tima på ! forhåpentligvis kjem det en form for remake av FFX på ps3/ps4 som det har vore snakk om no i lang tid, då skal det bli mangen fleire tima Utenom det gjekk det mykje i Sly spilla, fifa street 2 og need for speed most wanted
Downhill Domination http://www.youtube.com/watch?v=ckDlq-Eu_48
For PS1 No Fear Downhill Mountain Biking
Baldur's Gate: Dark Alliance II
Eigde aldri ein ps2, men var ofte hos ein kompis som hadde back in the days. Var som regel Battlefront 2 eller GTA SA!
Rart å gå fra gta v til gta sa.. grafisk tilbakeskritt deluxe! men men, nostalgisk da :-)
I kveld vurderer jeg å teste ut Smackdown vs Raw 2007!
Final Fantasy XII.
Minnes jeg var flau over det store timetallet jeg hadde brukt på det.
Det må være da jeg for første gang oppdaget Guitar Hero 1, jeg spilte det alt for mye!
God Of War.... Hell yeah!
Ratchet & Clank: 2 var min favoritt i og med at jeg ikke fikk lov til å spille GTA. Likte aldri noen av de andre spillene så godt som jeg likte 2ern.

Simpsons hit & run selvfølgelig
Hvordan i all verdens navn er det ingen som har nevnt Kingdom Hearths!? Skamm på skammbeinet..
Shadow of the colossus & Ico burde vell også nevnes..Begge er noen av de mest gjennomførte ps2 spillene noensinne =)
Siste må nesten bli SSX 3, mest sannsynlig det ps2 spillet jeg brukte flest timer på <3
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av mo66y Vis innlegg
Final fantasy x uten tvil, første spile
eg bikka 10 på ! forhåpentligvis kjem det en form for remake av FFX på ps3/ps4 som det har vore snakk om no i lang tid, då skal det bli mangen fleire tima Utenom det gjekk det mykje i Sly spilla, fifa street 2 og need for speed most wanted
Vis hele sitatet...
Da jeg kjøpte final fantasy X2 fikk jeg også med final fantasy X i samme coveret, det er 1 år siden jeg kjøpte disse spillene og det var final fantasy X jeg prøvde meg på flrst... syns det så rart pga man så characteren sin lanngt bordifra og litt 2D aktig.. var rart å styre å sånn...

1 år etter.
for noen dager siden tok jeg fram Final fantasy XII og jeg elsket det absolutt!
Graffiken var 3D som vandlig og man kunne se seg rundt i alle slags rettninger..
tok en ganske lang økt alerede fra starten av spillinga. rundt 25-30 timer satt jeg fra midt på kvelden, hele natta og helt til kl 12 ca på ettermiddagen.


Kan det hende at jeg egentlig bare fikk feil inntrykk av FFX's graffikken?
For du vet på starten av spillet der characteren din står å signerer baller til fansa sine
så løper han bortover en lang bru.... er det på den måten graffikken i spillet er hele veien?

Final fantasy X, forhold til XII, hvordan vil du sammenligne dem?
Har allerede kommet meg opp til lvl 15 i XII, og det er min første gang med det spillet faktisk

Er det verdt det å spille flrst FF-X så spille XII etter det?
Ratchet and Clank (spesielt 3), Sly 2 og 3, Guitar Hero er spill jeg har ekstremt mange timer i.
Tony hawk's pro skater 2!
SSX 3
Gran Turismo 3 og 4
Need For Speed: Most wanted
WRC 4: FIA World Rally Championship
Simpsons Hit & Run
Ratchet & Clank serien (Mest 3, tror jeg)
SSX 3
FIFA 2005
Def Jam Fight For NY
Dragonball Z: Budokai Tenkaichi
Tekken Tag Tournament
Star Wars Battlefront
Dynasty Warriors (2 eller 3, husker ikke helt så lenge siden)
Ratchet And Clank 2.. Spilte dette kjempemye. Noen som vet hvor jeg kan skaffe det? Finner det ikke.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Ratchet And Clank 2.. Spilte dette kjempemye. Noen som vet hvor jeg kan skaffe det? Finner det ikke.
Vis hele sitatet...
Viss du har Ps3 kan du kjøpe alle Ratchet and Clank spillene til ps2, på ps3 store.

Har kjøpt de gamle Crash Bandicoot spillene, på PS1
Hele gamle Ratchet and Clank serien
Og hele Sly serien.
Sist endret av kimmy9gga; 29. mars 2014 kl. 20:41.
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Ratchet and Clank (spesielt 3), Sly 2 og 3, Guitar Hero er spill jeg har ekstremt mange timer i.
Vis hele sitatet...
Wow, er du meg? Du har bra smak