Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1659
Hei
jeg lurte pa om man kan ta med koffein piller pa fly?
Ha de i bagasjen ellerno? gar det bra?


Har ikke de 3 norske bokstavene so derfor er det vanskelig a skrive
Sist endret av Dr.Feelgood; 2. oktober 2008 kl. 16:34.
Det går nok helt greit skal du se
Du får håpe det ikke er en oppmerksom person som titter på bagasjescanningen da.
Би-2
Dr.Feelgood's Avatar
Trådstarter
Sitat av Goophy
Du får håpe det ikke er en oppmerksom person som titter på bagasjescanningen da.
Vis hele sitatet...
er det ikke lov a ha det med eller?
Så lenge du ikke skal til et land der koffeinpiller er ulovlig, ser jeg ingen grunn til at det ikke skulle være lov?
Du kan bare ha de på deg, er ikke noe stress. Tviler på de ransaker deg.
Hvis du skal hjem til Norge så er så jo koffein tabs ulovelig? er ikke grensa 150 mg? eller blir det regnet som legemiddel over 150 mg? så man har lov til å drasse med seg 3 mnd forbruk hvis man kan dokumnetere at man har kjøpt de lovelig i ett annet EU/EØS land?
Tja, jeg ble stoppet i sikkerhetskontrollen fordi jeg hadde litt mye flytende i toalettmappa. En stor flaske fuktighetskrem og noe solkrem tror jeg. Uansett, det lå også en zip-lock pose der med noen "ymse tabletter" som kontrolløren tok i, men sa ingen ting så det går nok bra.
Verste som kan skje er at de tror det er noe "annet" enn koffein piller. Det lukter jo kjemisk som faen av disse boksene. Neste gang kjøper du på svinesund