Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1014
Hei!

Jeg lurer på om det er en smart måte å lagre en nettside med fungerende lenker? Vet hvordan jeg lagrer én enkelt side, men det er tungvindt og ender i kaos
Bør også være mulighet for å begrense antall sider. Lenker kan jo linke til sider med flere nye lenker osv, osv...

Update:

Jeg har nå funnet frem til programmet HTTrack som fungerer bra Eneste jeg skulle ønske fungerte var PDF-filene som det var linket til på siden.
Så om det er noen andre som lurer på det samme, så kan jeg anbefale å teste det ut selv
Sist endret av PyroMartin; 1. april 2014 kl. 21:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Vil tro wget får jobben gjort. Finnes til windows her.

Det er et kommandolinjeprogram. For å laste ned en side med alle lenker kan du bruke

Kode

wget -r -k adresse-til-internett.com
der -r følger alle lenker rekursivt, og -k konverterer lenker slik at sida fungerer lokalt. -r har en standard dybde på 5, dvs etter 5 fulgte linker stopper det(tror jeg?). Du kan angi egendefinert dybde med -l TALL.

Har ikke prøvd, men er riimelig sikker på at pdf-filer blir med.