Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1009
Har fått meg en HDTV nå 40LB530 samsung.
Den er god til spill osv men når jeg ser filmer(dvd, bluray) så er det som bildet henger etter( si en springer så ser det ut som du ser litt dobbelt av bevegelsene liksom).
Men det rareste er at det BARE skjer når det er litt "tåke" i bildet.
er liksom bare når feks det er tåke i bilde som på filmen the mist, eller på 80s filmer på dvd som er litt "kornete"(gamle i bildet).



HJELP pliiiiiiis! helt ny
Jeg gjetter på at du har aktivisert en form for billedkorreksjon/forbedring som lager denne effekten. Prøv å slå av alle slike innstillinger på menyen for å se om det fortsatt er der da.
Nei det gikk ikke
Neon andre tips?
Kan det være hdmi ledningen`?
Det er garantert ikke ledningen. HDMI er digital overføring så enten funker det eller så funker det ikke.
sikker på at du ikke har kødda med noen innstillinger? (sill tilbake til standar?)

skjekk kabler at de sitter skikkelig. (hvis du ikke har gjort det alt.)
Sitat av noobpower Vis innlegg
sikker på at du ikke har kødda med noen innstillinger? (sill tilbake til standar?)

skjekk kabler at de sitter skikkelig. (hvis du ikke har gjort det alt.)
Vis hele sitatet...


Ja har gjort alt det der
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Slå av Motionplus, dette deaktiverer 100hz-funksjonen som forårsaker disse artifactsene