Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2842
Politisk ukorrekt
johante's Avatar
Vi var noen kompiser som longboarda etter bil på fredags kveld. Etter noen runder rundt på en parkeringsplass kom en politibil forbi på patrulje.
De sa vi bare fikk en tjukk pekefinger siden de trodde vi var bra folk(noe som forsåvidt kan stemme).

Vil dette vises på en uttømmende vandelsattest?
...Hvorfor skal det det? :S
ja, hvor mye har du røkt for å bli så paranoid?
Politisk ukorrekt
johante's Avatar
Trådstarter
Sitat av Asmondai Vis innlegg
ja, hvor mye har du røkt for å bli så paranoid?
Vis hele sitatet...
Fikk bare litt noia, da jeg drømmer om å bli flyger.

EDIT: Vil forresten takke for svar
Sist endret av johante; 8. august 2010 kl. 22:13.
Ja. Det vil nå være tegnet en tjukk pekefinger i din vandelsattest. Heldigvis ikke like ille som surt smilefjes.
Sist endret av pinkrabbitz; 8. august 2010 kl. 22:14.
Dere har vært ekstremt heldige!

Ikke bare kunne føreren av bilen ha miste lappen for å ha slept rundt på dere karer, men også for at politiet ikke tvang dere ned på kne for å sutte på tjukk pekefinger med innebygd happy ending-garnityr!

Du kompis, alvorlig talt..
Hvis politimannen sa at han skulle la dere slippe unna med en metaforisk form for kjeft, hvorfor slår du deg ikke bare til ro med det og bare ser på det som en morsom og spennende episode i livet ditt?

Irrettesettelser fra politiet blir i værste fall loggført, men ikke anmeldt.
Slapp av.
Politisk ukorrekt
johante's Avatar
Trådstarter
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Dere har vært ekstremt heldige!

Ikke bare kunne føreren av bilen ha miste lappen for å ha slept rundt på dere karer, men også for at politiet ikke tvang dere ned på kne for å sutte på tjukk pekefinger med innebygd happy ending-garnityr!

Du kompis, alvorlig talt..
Hvis politimannen sa at han skulle la dere slippe unna med en metaforisk form for kjeft, hvorfor slår du deg ikke bare til ro med det og bare ser på det som en morsom og spennende episode i livet ditt?

Irrettesettelser fra politiet blir i værste fall loggført, men ikke anmeldt.
Slapp av.
Vis hele sitatet...
Tenkte over det i ettertid alle fire. Var ekstremt heldige med hvilken "onkel" vi støtte på den kvelden. Det verste var jo at det var to som satt baki og holdt tauet som en slags sikring(skulle slippe hvis det skjedde noe skjedde så det ikke kom i hjul o.l). Vi var nok jævli heldig alle sammen
Kommer vel til å se tilbake på det med et smil om noen dager

Da slipper jeg iallefall å uroe meg for vandelen

EDIT: Er det så strengt å slepe rundt på en på brett altså?
Sist endret av johante; 9. august 2010 kl. 00:33.
Sitat av johante Vis innlegg

EDIT: Er det så strengt å slepe rundt på en på brett altså?
Vis hele sitatet...
Først holder du på å drite i buksa for du er redd for at det skal havne på vandelsattesten din, så forundrer du deg om hvorfor det er så strengt etterpå?
Politisk ukorrekt
johante's Avatar
Trådstarter
Sitat av VinumSabbathi Vis innlegg
Først holder du på å drite i buksa for du er redd for at det skal havne på vandelsattesten din, så forundrer du deg om hvorfor det er så strengt etterpå?
Vis hele sitatet...
Var vel egentlig mest nysgjerrig...
EDIT: Er det så strengt å slepe rundt på en på brett altså?
Vis hele sitatet...
Så strengt er det faktisk.
Har vært med i en lignende situasjon, men med et akebrett istedenfor longboard.
Dette resulterte i inndragelse av sjåførens førerkort i 6 måneder.

I slike situasjoner kan det lett oppstå ulykker av ulik art.
Bare tenk deg litt om, hvor mange ting kan gå galt, sånn i værste fall.
Du kommer nok på en del ting ikke sant?
Politisk ukorrekt
johante's Avatar
Trådstarter
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Så strengt er det faktisk.
Har vært med i en lignende situasjon, men med et akebrett istedenfor longboard.
Dette resulterte i inndragelse av sjåførens førerkort i 6 måneder.

I slike situasjoner kan det lett oppstå ulykker av ulik art.
Bare tenk deg litt om, hvor mange ting kan gå galt, sånn i værste fall.
Du kommer nok på en del ting ikke sant?
Vis hele sitatet...
Ja. Var ikke så gjennomtenkt akkurat. Men som du sa tidligere var vi jævli heldige
Bare lurer på en ting: Hva er en tjukk finger?? Denne var ny for meg...
Politisk ukorrekt
johante's Avatar
Trådstarter
Sitat av kitarspelern Vis innlegg
Bare lurer på en ting: Hva er en tjukk finger?? Denne var ny for meg...
Vis hele sitatet...
En slags skjennepreken. Ifølge NitroFis fikk vi nok ikke noe på oss.
Sitat av pinkrabbitz Vis innlegg
Ja. Det vil nå være tegnet en tjukk pekefinger i din vandelsattest. Heldigvis ikke like ille som surt smilefjes.
Vis hele sitatet...
HAhaha, ler meg ihjel xD
Du får ta lærdom av dette da. Selv ble jeg fulgt etter helt hjem av en sivilsnut da jeg hadde kjørt forbi de i 150 km/t i 80-sone. Fikk kjeft, men ikke noe mer. Har ALDRI kjørt sånn igjen. Hadde jeg derimot fått inndratt lappen osv hadde jeg nok "skulle tatt igjen" når lappen kom tilbake.

Snuten var hyggelig, regn med at det ikke skjer igjen. Stopp mens leken er god
Sitat av kitarspelern Vis innlegg
Bare lurer på en ting: Hva er en tjukk finger?? Denne var ny for meg...
Vis hele sitatet...
Hvis politiet sier du får en tjukk finger, så betyr det at du må suge den "tjukke fingern"/pikken til den politimannen som sier det til deg.
Det å "komme med pekefingeren" relateres ofte til å gi noen en moralpreken.
Basert på det som er opplyst i denne tråden er det nok akkurat det som har skjedd.
Litt tilsnakk, men ikke noe dask på pung.

Selv fikk jeg pekefingeren idag når jeg unngikk parkeringsvakten rett foran trynet hennes når jeg flyttet en kamerats bil som stod ulovlig parkert idet jeg så henne komme.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av johante Vis innlegg
EDIT: Er det så strengt å slepe rundt på en på brett altså?
Vis hele sitatet...
Det er direkte livsfarlig, for 30år siden var brettkjøring ulovlig i seg selv. At slike selvmordaktiviteter som å dra noen på en liten planke etter et motorkjøretøy er ulovlig skulle bare mangle, det er snakk om å hindre folk i å ta livet sitt (uaktsomt).

Skal du på død og liv slepes etter noe, prøv og gjøre det et sted hvor fallet ikke blir så hardt. F.eks over vann, ikke over asfalt.
kjedelig streiting
Sitat av johante Vis innlegg
EDIT: Er det så strengt å slepe rundt på en på brett altså?
Vis hele sitatet...
Var vel en som daua av det i vinter engang. Når politiet tar fra deg lappen for litt uskyldig sladding på en tom plass, så hadde dere ihvertfall flaks med detta.
Sikker på at det var en tjukk finger? og ikke penis ?