Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 804
Jeg har fasttlf uten display.

Idag har jeg fått 3 anrop hvorpå jeg tar opp røret og hører 4 pipelyder. (1 sekund pip med 2-3 sekund pause mellom hver.)

Jeg prøvde å ringe til fasttlf fra mobilen min og alt var normalt da.

Jeg er ikke i noe "shady" miljø og politiet har ingen grunn til å overvåke meg.


Noen som vet hva dette er?
Prøver sikkert og få deg til og ringe tilbake også tapper de deg for penger..
Det er ikke noen som prøver å sende en fax, men til feil nummer?
er det sånn det høres ut?
For noen år tilbake ble foreldrene mine plaget av samme greie, og telefonselskapet sa at det mest sannsynlig er en fax.
kom endelig gjennom til telenor nå, de sa også at det "mest sannsynlig" var fax...

litt rart at selv ikke telenor vet hvordan det høres ut når en fax blir sendt til telefon :/
Om det er en fax, hører du ofte pipelyder, men også ofte "skurring" slik de gamle 56K modemene laget
Sitat av djxfade Vis innlegg
Om det er en fax, hører du ofte pipelyder, men også ofte "skurring" slik de gamle 56K modemene laget
Vis hele sitatet...
slik høres det ut hvis du ringer TIL en fax, ikke om du har ubesvarte anrop fra en
Får du et anrop fra en faks, vil du høre et antall lyse pipelyder. Ingen skurring o.l. Det er nok noen som prøver å fakse deg noe.. Få deg en faksmaskin, og finn ut av det!