Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1876
Hei, idag fikk jeg brev av coca cola folka med 2 sjetonger, jeg løy til de på email om at jeg tapte penger på en av deres automater, samt at jeg var i oslo på oslo city, dette er til dere som har opplevd det samme,

på brevet du får tilbake med sjetonger står det at de tar retten til og blablabla. sjekke drikkevarer kjøpt samt penger puttet på , feil og repersajoner, jeg løy og sa at automaten ikke funket, og i brevet står det att all missbruk av kompenensjons ordningen vil bli politianmeld?


Vist du har opplevd det samme, skjedde det noe`? Holder på og pisse i buksa
Du har ikke blitt anmeldt, de bare informerer om at dersom de tar noen i å prøve å svindle til seg Coka Cola eller slike sjettonger så blir det anmeldt.

Tenk litt logisk, de hadde jo ikke sendt deg 2 sjettonger om de mistenker at du prøver å svindle dem?
Trådstarter
11 1
Sitat av Dimergon Vis innlegg
Du har ikke blitt anmeldt, de bare informerer om at dersom de tar noen i å prøve å svindle til seg Coka Cola eller slike sjettonger så blir det anmeldt.

Tenk litt logisk, de hadde jo ikke sendt deg 2 sjettonger om de mistenker at du prøver å svindle dem?
Vis hele sitatet...
Nei det kan stemme, det står tross alt u mindre skrift og tynnere under enn ____________________________________________________________ _______

Sitat av Sleet Vis innlegg
Nei det kan stemme, det står tross alt u mindre skrift og tynnere under enn ____________________________________________________________ _______
Vis hele sitatet...
Men tror du de sjekker automaten, vist den ikker er ødelagt så kan jeg bli anmeldt ? o.O , fordi de svarte på emailen ''Det hade vært fint om du kunne fortelle oss hvor denne automaten sto, slik at vi kan sende Teknisk og ta en titt'' ? dom som jeg var fortalte jeg at det var en automat på oslo City x ) jeg bor i nord norge
Jeg gjorde nøyaktig det samme i fredrikstad, fikk ikke noe pes for det.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Hør, de vet null.

Du vet jo ingenting du heller, du fikk jo bare ikke brusen din
Haha, dette året er rekord-år for feil med coca-cola maskiner.. Lurer på når Coca-Cola slutter å sende ut sjetonger.
Sist endret av Deximus; 27. juli 2012 kl. 21:12. Grunn: feil
Eller når unger (ungdom) slutter å gjøre seg til kjeltringer for 30 kroner..
Sist endret av woff; 27. juli 2012 kl. 21:28.
Stjeler denne tråden litt jeg kan en bug på disse automatene kan vektere eller noe anmelde meg for at jeg utnytter denne bugen
Sitat av ciksty Vis innlegg
Stjeler denne tråden litt jeg kan en bug på disse automatene kan vektere eller noe anmelde meg for at jeg utnytter denne bugen
Vis hele sitatet...
Hvis en dør til en privatbolig er åpen, har du da lov å gå inn?
Nei.

DVS: Ja. De kan anmelde deg for det.
Sitat av Legevakten Vis innlegg
Hvis en dør til en privatbolig er åpen, har du da lov å gå inn?
Nei.

DVS: Ja. De kan anmelde deg for det.
Vis hele sitatet...
Det var en gang at vi hadde prøvd denne bugen sa ifra til den ansatte på butikken han sa at han ikke hadde noe ansvar for dette
Sitat av ciksty Vis innlegg
Stjeler denne tråden litt jeg kan en bug på disse automatene kan vektere eller noe anmelde meg for at jeg utnytter denne bugen
Vis hele sitatet...
Hvis du er forsiktig og diskrè, og er forsiktig sånn at det ikke blir oppdaga, så vil du mest sannsynlig aldri bli tatt. Er du dum, vil du go nuts og avsløre deg selv.

Ja du kan bli straffa for det. Er du mindreårig blir det sikkert bare en samtale med purken og foreldra. Er du voksen regner jeg med straff for stjeling og sikkert noe mer .. så en 4-5 tusen i bot og noe betinget kan du regne med. Det baserer jeg på min oppfatning av lignende saker gjennom aviser opp igjennom.
Sist endret av Taurean; 27. juli 2012 kl. 22:23.
Er noen automater som man kan velte forover så bare renner det ut brus
Neste mann som legger på penger, får da ingenting.