Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1094
Hallo!

Jeg en kompis skal reise mulig vi blir en til.

Problemet er at vi er litt uenige/usikre på hvilket reisemål. Hellas er allerede bestemt men om det blir Kos eller Rhodos er ikke sikkert ennå.

Fordeler med kos:
- Vi møter 10-12 av kompisgjengen
- Vi har aldri vært der før
- Litt billigere priser enn Rhodos
- 9 dager i kos

Fordeler med Rhodos:
- Vi begge har vært der (ser det som en fordel, da vi kjenner litt av øya)
- Møtte en del tatovører, resturant eiere osv. som kan gi meg og kompis(er) fordeler


Jeg har selv vært i Rhodos for to år siden og likte meg ganske godt der.

Har hørt at Kos er litt mer for de som ikke BARE vil feste men også støte borti noe kultur osv. Dette er ikke et MUST for meg, og heller ikke kompisen min vil jeg tro.

I Rhodos blir vi nok en uke mens i Kos 9 dager, siden reisen er funnet på restplass er avreise og retur fra og til kos fuckd.

Jeg oppretter ikke tråden for at folk skal bestemme hvor vi skal reise, men erfaringer samt tips kan hjelpe til på vår endelige avgjørelse.

HEARTSLAVA - som vil slikke sol.
Hvis dere blir 12-14 stykker på kos hadde jeg gått for den. Å være en så stor gjeng kan aldri slå feil
Ja, jeg har skjegg
Clayton's Avatar
Jeg ville gått for Rodhos