Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2079
Hei!
Jeg er ute etter noen filmer som American History X. Jeg vil ikke ha noen filmer fra 2. verdenskrig.

Setter pris på om noen har noe gode filmtips til meg !
Sist endret av lettlurt96; 4. desember 2011 kl. 19:36.
This is England og Romper Stomper som jeg kommer på i farten, begge to er veldig bra filmer.

Saint123: Listen der stemmer ikke helt etter min mening, selv om Green Street Hooligans har et lite preg av rasisme, så vil jeg ikke sette det i samme bås som American History X.
Sist endret av SemiColon; 4. desember 2011 kl. 19:39.
Hotel Rwanda er en film du virkelig burde se..
Thought den handler om raseskille.
Anbefaler ¨This is England¨ veldig bra film, ble vist på nrk for en stund siden så kan hende den ligger på nett.
http://www.imdb.com/title/tt0480025/
Sitat av Spelevinken Vis innlegg
Anbefaler Crash 2004
Vis hele sitatet...
Ja, den er fantastisk god!
The Pianist?

Edit: Så ikke at du ikke skulle ha noe fra 2. verdenskrig
Sist endret av Theoneandonly; 4. desember 2011 kl. 19:53.
Tidligere nevnte Romper Stomper bør se's.
Satt og lurte på tips til liknende filmer nå jeg og, så knall tråd.
Slenger meg på "This is England" og "Romperstomper", begge to er filmer som bør sees minst en gang!
Sitat av El MunchoGrande Vis innlegg
Slenger meg på "This is England" og "Romperstomper", begge to er filmer som bør sees minst en gang!
Vis hele sitatet...

Disse! *titegn*
The Believer
Ryan Gosling er en jøde som har blitt nynazist. Temmelig bra, litt i samme gate som Romper Stomper og American History X.
Sitat av Spelevinken Vis innlegg
Anbefaler Crash 2004
Vis hele sitatet...
Så faktisk Crash for 10 min siden, anbefaler den!