Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1663
Hei!
Har ødelagt et produkt , og snakker med kundeservicen til produsenten.
De bytter gjerne inn mot ett nytt headset, men må legge ved i en e-post: "Proof of purchase -- PLEASE ATTACH BELOW (a copy of the receipt, email order confirmation, credit card statement)". Har nok ingen av disse tingene, da jeg kjøpte spillet i butikk, og har ikke kvittering.
Tror dere dette er vanskelig å fake av noe slag? De vil vel ikke godta et bilde av en GameStop kvittering liksom?
Evt. må det være lettere å skrive en fake mail til meg selv? Vet ikke hvor dypt de graver inn i sånt jeg.
Føler egentlig ikke taj eg gjør noe galt OM jeg hadde gjort det, har jo kjøpt produktet, og det ble ødelagt uten tøff behandling.
Det at jeg mista kvitteringa er jo en annen sak. :P
Hva synes dere?
Ikke hvem som helst.
F0reman's Avatar
er det portapro headset? er jo isåfall bare å sende det inn.. bedre det en å kjøpe ett nytt for 10x prisen
Trådstarter
Sitat av F0reman Vis innlegg
er det portapro headset? er jo isåfall bare å sende det inn.. bedre det en å kjøpe ett nytt for 10x prisen
Vis hele sitatet...
Nei, er nok ikke det :P
Hvor har du kjøpt det? Om det ble registrert på navn i kassa da du kjøpte det (ja, noen butikker registrerer tydeligvis alle kjøp på navn) får du ofte kopi av kvittering hos butikken, evt. har du kjøpt det hos nettbutikk bør jo problemet være enda mindre.

Det enkleste i ditt tilfelle (om kopi ikke er å oppdrive) må jo være å fake en ordrebekreftelse på mail. Få tak i en annen ordrebekreftelse for så å bytte ut litt produktnavn og pris så er det jo go-go. Men det går vel som dokumentforfalskning å det vil du ikke ha på rullebladet om det noen gang skulle bli oppdaget..
Sist endret av thomasw; 31. mars 2012 kl. 01:12.
Trådstarter
Sitat av thomasw Vis innlegg
Hvor har du kjøpt det? Om det ble registrert på navn i kassa da du kjøpte det (ja, noen butikker registrerer tydeligvis alle kjøp på navn) får du ofte kopi av kvittering hos butikken, evt. har du kjøpt det hos nettbutikk bør jo problemet være enda mindre.

Det enkleste i ditt tilfelle (om kopi ikke er å oppdrive) må jo være å fake en ordrebekreftelse på mail. Få tak i en annen ordrebekreftelse for så å bytte ut litt produktnavn og pris så er det jo go-go. Men det går vel som dokumentforfalskning å det vil du ikke ha på rullebladet om det noen gang skulle bli oppdaget..
Vis hele sitatet...
Nei, dert er meget sant, min herre. Det er noe å tenke på.
Heh, tja, men er sannsynligheten stor for at det blir oppdaget? Jeg tviler på at [sett inn navn på produsent] orker å sjekke høyt og lavt med [nettbutikk som du faker kvittering fra] om den faktisk er ekte.
Du betalte ikke med kort? For da kan du gå tilbake i nettbanken og finne.
Trådstarter
Sitat av missjones Vis innlegg
Du betalte ikke med kort? For da kan du gå tilbake i nettbanken og finne.
Vis hele sitatet...
nei, betalte i butikk med kontanter.
Hvilket spill da? Du kan jo alltids laste ned spill fra nettet og bare bruke ditt cd key
Høres ut som logitech.

Proof of purchase uten kvittering er:

Bilde av produktet sammen med en lapp hvor det er:
Timestamp
Navn
Adresse
Case ref. (står i mailemnet)

Da er du good to go
lefsespiser
lefze's Avatar
Bare ta bilde av kvitteringa og send inn så går det som regel greit.
Trådstarter
Sitat av mroj Vis innlegg
Høres ut som logitech.

Proof of purchase uten kvittering er:

Bilde av produktet sammen med en lapp hvor det er:
Timestamp
Navn
Adresse
Case ref. (står i mailemnet)

Da er du good to go
Vis hele sitatet...
Er ikke Logitech, desverre, det der hørtes bra ut /:
Er steelseries.

men lurer på om jeg skal sende et bilde av produktet med det andre han ba om:
- Purchase Date
- Purchase Location
- Full Name
- Current and full shipping address
- Current e-mail address
- Current telephone number
og bare være ærlig å si at jeg kjøpte det i butikk, kontant, og ikke har kvittering. Har vært veldig hyggelig, utfyllende og uformell med han, kanskje han tror meg. Selvom erfaringen min er at de som svarer på slike meldinger er relativt firkantede.
Ellers kan jeg late som om jeg HAR papirkvittering, og finne et filt bilde på nett / evt forsøke å manipulere ett.
Sitat av Srbija Vis innlegg
Hvilket spill da? Du kan jo alltids laste ned spill fra nettet og bare bruke ditt cd key
Vis hele sitatet...
Hvor fikk du fra at det var snakk om et spill? Ts snakker om et produkt som er ødelagt og han mangler kvittering.
Kan lage kvittering til deg, pm.