Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 8184
Jobber skift, der døgnet er delt på 3 skift. Å jeg sliter som f når jeg jobber på dagtid, å må stå opp kl 0600.
Resten av folka på jobb super kaffe dagen lang for å holde seg våken, men jeg er ikke særlig keen på kaffe.

Så jeg lurte på energipiller. Har prøvd alskens vitaminpiller, gerimax og sånt crap. Men er ikke noe som biter ifra seg.

Tenkte derfor koffeinpiller ? Fant noen koffeinpiller på ebay (CHEAP/EFFECTIVE CAFFEINE WEIGHT LOSS DIET ENERGY PILL). Noen som har erfaring med koffeinpiller ?
Eller burde jeg satse på noe annet ?

Behøver ikke å være lovelig i norge, siden jeg trolig blir å kjøpe fra ebay eller annen nettsjappe. Men holder meg innen rimelighetens grenser! Kjøper feks ikke ritalin fra et apotek i Mexico

Eller er kansje koffeinpiller lovelig i Norge ?

Hører denne tråden til på rusmiddeldelen pga virkningen av koffein, så feel free to flytte.
Bestill Foosh koffeinpiller fra Thinkgeek, de kan gi deg litt av et kick om du ikke er vant med koffein Eller så kan du kjøpe sånne piller som løser seg opp i vann / brus / you name it, som gir en viss mengde ekstra koffein i drikken.

Sug på en foosh, samtidig som du drikker "mana potion" som du har puttet en sånn vannløselig ting i. Da sover du ikke på en stund ..
Bare et generelt tips: Stå opp til samme tid +- 1 time hver dag og du skal se det hjelper. Ikke sov til 14 på en søndag hvis du skal opp 6 neste dag for eksempel. Jeg vet dette er vanskelig, men å stå opp kl 10 istedenfor 14 burde alle greie.
Som Lille Nikotin sier så har dem mye bra på Thinkgeek
Koffeinpiller ++

Har mange venner som har bestilt mye derfra, og dem hadde ikkeno problemer med å få dette inn til norge
Smaker godt gjør det også
Stack 2 fra Svinesund?
Vet det er slankepiller, men de gir deg energi så det merkes.
Sitat av The Freak
Bare et generelt tips: Stå opp til samme tid +- 1 time hver dag og du skal se det hjelper. Ikke sov til 14 på en søndag hvis du skal opp 6 neste dag for eksempel. Jeg vet dette er vanskelig, men å stå opp kl 10 istedenfor 14 burde alle greie.
Vis hele sitatet...
Hvordan skal en skiftarbeider kunne stå opp til samme tid hver dag, når han jobber til alle døgnets tider ?
Hmm, mulig det er jeg som mangler etpar øre på krona, men jeg kan ikke se hvordan det skal gå.

Sitat av Prophet.
Stack 2 fra Svinesund?
Vet det er slankepiller, men de gir deg energi så det merkes.
Vis hele sitatet...
http://cgi.ebay.com/Universal-Animal...QQcmdZViewItem

dette du snakker om ?.. Står forresten *MUSCLEBUILDING PACK* på mange av de itemsa der.. ?
Sist endret av UngarEffect; 15. mai 2008 kl. 18:26.
Hvorfor ikke bare kjøpe 100 mg koffeinpiller på apoteket? Koster 60 kr, vil du ha det billigere selger de akkurat det samme til 45 kr i Sverige. 30 piller i hver pakning, kan også anbefale koffein-tyggis du får på teknikmagasinet i Sverige. 20 sek for 8 50 mg tyggis... Bare husk på at det er ikke sunt med for mye koffein i lengeden.
spankingguru
Worner's Avatar
Sitat av røyksky
Hvorfor ikke bare kjøpe 100 mg koffeinpiller på apoteket?
Vis hele sitatet...
Fordi disse inneholder 1000mg fenazon også
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Er Stack / El tigre ulovlig ellernoe? Ser alle snakker om at det er ulovlig osv.
Ja det er på dopinglisten og det er ulovlig. Stack inneholder mye effedrin som er ulovlig i den formen i Norge. Stack (husmor speed) øker kropstemperaturen mye å kan være farlig over lengre tid.
Sist endret av tøffel; 24. oktober 2008 kl. 23:02.
Øker tempraturen mye? Niks.. Du tar FEIL! Øker tempen littegranne. Effe har en veldig begrenset fettforbrennende effekt. Du må fortsatt trene og spise mindre for å bli slankere av det.
Koffeinpiller kan kjøpes på Svinesund. Tror du kan ta med nok til 1 års forbruk lovlig. Litt usikker på dette punktet da jeg har flere kilder som sier forskjellige ting.
Problemet med koffeinpiller er at du risker å bli avhengig. Hva skjer når du går tom da? Trøtt som f hele dagen? Koffeinet får også mindre effekt jo lenger du bruker det.
Det som sies om at koffein er skadelig osv er en sannhet med modifikasjoner. Leste en studie om at langtids bruk av koffein medfører økt insulinfølsomhet, som igjen betyr mindre sjanse for diabetes osv. Mitt råd til trådstarter er å passe på å få lagt seg i tide. Planlegg litt og pass på å få søvnen din. Dette har jeg fra egen erfaring. For meg ble det å bytte jobb som funka. Lykke til
Jeg sliter med søvn. Sover mellom kl 2130-2230 til 0700 vær dag. Like trøtt vær dag. Har kjøpt koffeinpiller fra jm-nutrition(180kr elns for 360 piller med 200mg koffein). De er resept belagt. Koffein pillene virker greit, holder meg våken, men ikke noe pigg. Tar jeg de på tom mage blir jeg hyper og kald svetter.

Nå skal jeg kjøpe meg Sida Cordifolia i håp om at jeg blir pigg de dagene det trengs. Middelet er reseptbellagt, men kan fåes fra UK. Sida Cordifolia virker omtrent likt som efedrin, bare det er midlere. 8% av "SC" har efedrin "Alkaloids".

Sida Cordifolia/efedrin er skadelig i lengden, så er ikke anbefalt å bruke ofte. En kan utvikle hjerte problem osv. Det blir brukt som slankemiddel av leger.
Hvis du vil prøve no alternativt kan du prøve Neuro Programmer 2.
http://www.freakforum.nu/forum/showt...uro+Programmer
post #30
Sitat av sykelillefaen
Ey

Er på jakt etter Stack eller El tigre !?!

Ja, jeg vet hvordan det virker og hva det gjør...

men typen som hadde det før har ikke mere igjen.

Noen som har eller som vet en som har ?
Vis hele sitatet...

El tigre og stack med effedrin er ikke lengre i produksjon. Grunnet tilsetningen av effedrin.
Og nei, det anbefales IKKE å ta disse som energipiller da ephedra har svært farlige bivirkninger.

Å anbefale noen å bruke det som energipiller er ren idioti.

Sitat av Medisinmann
Jeg sliter med søvn. Sover mellom kl 2130-2230 til 0700 vær dag. Like trøtt vær dag. Har kjøpt koffeinpiller fra jm-nutrition(180kr elns for 360 piller med 200mg koffein). De er resept belagt. Koffein pillene virker greit, holder meg våken, men ikke noe pigg. Tar jeg de på tom mage blir jeg hyper og kald svetter.

Nå skal jeg kjøpe meg Sida Cordifolia i håp om at jeg blir pigg de dagene det trengs. Middelet er reseptbellagt, men kan fåes fra UK. Sida Cordifolia virker omtrent likt som efedrin, bare det er midlere. 8% av "SC" har efedrin "Alkaloids".

Sida Cordifolia/efedrin er skadelig i lengden, så er ikke anbefalt å bruke ofte. En kan utvikle hjerte problem osv. Det blir brukt som slankemiddel av leger.
Vis hele sitatet...
Hvis du sliter med å være trøtt etter å ha sovet så mange timer, så bør du kutte ned på koffeininntaket ditt. Det påvirker søvnen din selv om du sovner etter å trykka i trynet, så sover du ikke skikkelig.

Prøv ZMA(fås kjøpt på tn.no eller myoshop.no) eller gå til legen din...

Husk FF ikke er kvalifisert legepersonell :P
Ble trøtt utpå dagen før jeg begynte med koffein også. Nå hjelper koffeinen bare litt på. Tenkte jeg skulle prøve noe ZMA eller et annet stoff som hjelper på søvnen samtitidig som jeg kjøper Sida Cordifolia.
Bare en kjapp liten advarsel ang. koffein - spesielt om du ikke er vant til å drikke mye kaffe osv... du kan få et ganske brått behov for toalettbesøk...
Sitat av Prophet.
Stack 2 fra Svinesund?
Vet det er slankepiller, men de gir deg energi så det merkes.
Vis hele sitatet...
Stack er det efedrin i. det får ivertfall pumpa igang. Men du kan få problem me å såve etter å tatt stack2
Lite søvn + mye koffein lærte jeg noe av i sommer.

Hadde i meg kanskje 2 liter kaffe og tilsvarende cola en dag i tillegg til at jeg ikke hadde sovet mer enn rundt 20 timer de fire dagene før.
Jeg var helt sløv, stokket om på ord og snakket utydelig. Folk hadde store problemer med å få med seg hva jeg sa og trodde jeg var full.

Jeg var visstnok veldig sytete også, og hadde ikke helt kontroll over hva jeg sa.

Dagen etter hadde jeg ikke i meg noe koffein og sov 9 timer. Helt normal igjen, selv om jeg kanskje egentlig aldri er helt normal. Hva er normal forresten?
Sitat av Medisinmann
Ble trøtt utpå dagen før jeg begynte med koffein også. Nå hjelper koffeinen bare litt på. Tenkte jeg skulle prøve noe ZMA eller et annet stoff som hjelper på søvnen samtitidig som jeg kjøper Sida Cordifolia.
Vis hele sitatet...
ZMA gjør at du såver dypere. men ikke at du såvner lettere, eller vakner lettere. det ZMA gjør er at du resturerer musklene
Zma efekten øker testo produksjonen i kroppen. Du sover dypere og har en tendens til å gi deg litt pervo drømmer
Sist endret av tøffel; 25. oktober 2008 kl. 17:02.
Nr 1: Ikke jobb ræva av deg. Du skal ikke slite deg ihjel. Helsa først!
Nr 2: Koffeinpiller med lavt koffeininnhold fåes kjøpt lovlig, ellers har de sterkere i tyskland osv.
Nr 3: Energidrikker som powerrade osv funker meget godt (bedre enn kaffe syns nå jeg)
http://www.thinkgeek.com/caffeine/candy/6e27/

Disse dere mener?
Vil det gå greit gjennom tollen om jeg bestiller 4-pack?
Sitat av kakeflekk
http://www.discount-supplements.co.u...xd.asp?id=7875

Billigere og sterkere. Helt lovlig.
Vis hele sitatet...
Hørst fett ut
Hvor mye kan jeg bestille før jeg må tolle da?
Når ble det lovlig å importere reseptbellagt legemiddel da?

Det er ikke lovlig, men du får det sikkert igjenom alikavel. Jeg fikk iværtfall igjenom 360 piller à 200mg.
hehe, kewlt : D
Men om det blir tatt, vil jeg få en evnt bot eller no?
Hvilken side bestillte du i fra da?
hahaha, da er jeg vel nødt til å kjøpe ZMA xD
Sitat av Prophet.
Stack 2 fra Svinesund?
Vet det er slankepiller, men de gir deg energi så det merkes.
Vis hele sitatet...
...men selger de disse enda? ...er det det samme som st2?
Sitat av Medisinmann
Når ble det lovlig å importere reseptbellagt legemiddel da?

Det er ikke lovlig, men du får det sikkert igjenom alikavel. Jeg fikk iværtfall igjenom 360 piller à 200mg.
Vis hele sitatet...
Når du bestiller det fra et EØS land der det ikke er reseptpliktig (som for eksempel England)
I forbindelse med ekstraordinært krevende perioder på studiet mitt, har jeg fra tid til annen supplert med ulike typer "energipiller". Har forsøkt mange ulike merker og virkestoffer, og har konkludert med atdenne typen er den overlegent mest effektive. Du blir våken, klar og konsentrert, med totalt fravær av den rastløshet og lette skjelvingen mange av de andre pillene kan gi. Har aldri opplevd en eneste negativ effekt av disse.