Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  103 11516
Hehe. Jeg er også glad i FRP. Det som er ekstra morsomt å se er at alle konspirasjonsfrikene har godt over fra venstre sia til FRP. Nå er det penger som styrer allt og vi er totaltovervåka. Disser ikke FRP, men det er vell ikke til å legge skjul på at de har den dummeste velgermassen..
Sitat av max-mekka
Jeg har alltid syns at vi har en ganske stilig kongefamilie, men dette syns jeg ble litt for dumt. Og hvis hun var "synsk" siden barndommen, er det ikke noe man er født med da, og er det ikke derfor litt rart å lære det bort?


Og?
Vis hele sitatet...

Hvorfor er det teit å lære bort ting man er født med?
La oss si en person blir født med mer menneskeinnsikt enn andre,
ville det ikke å så tilfelle vært lurt av denne personen lære bort slike ting?
Kanskje til og med i bytte mot en mindre sum
Forøvrig syns jeg det er helt sykt at prinsessen vår har begynt å snakke med engler
og ennå mer sinnsykt at det ikke har skapt mer haraball enn det har.
Men på den annen side syns jeg det er mye bedre at hun snakker med engler, fyr og fe enn at hun er hardbarka kristen elns.
Syns det er flott frøkna går ut med noe slikt som dette, kanskje det vil bli ført litt mer ut i lyset og det etterhvert kan bli "stuerent" å si at man faktisk tror på noe annet enn det andre tror på?

Jeg tror på mye overnaturlig, og er overhodet ikke kristen. Jeg skjemmes ikke over å si det, men veit at det er mange som gjør det.
Ho er blitt misforstått. Det er englestøv ho snakker om, media som vrenger på alt