Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 369
Jeg er voksen, kommet over halveis i livet.
Så dette kan jeg ikke så mye om.

Datteren min har hatt fest, og i opprydningen finner jeg fire flasker med nitrogenoksid.
Regner med at dette er såkalt lystgass man ruser seg med.

Det jeg stusser litt på er mengden. Fire flasker a' 3.9 kilo. Er ikke det ganske mye?

Det var invitert 7 stk, og datteren min sier jo selvfølgelig at hun ikke bruker det. Det samme sier hennes beste venninne som var igjen etterpå.

Altså, nesten 16 kilo gass fordelt på 6 personer. Høres helt feil ut i mine ører.

Jeg stoler selvsagt ikke på noen av dem, og dette var siste festen her i huset
Jeg har ikke super mye erfaring rett fra dunk, men har testet det flere ganger fra Patroner, de er på cirka 8,5G ifølge nettet, det holder i cirka 30 sekunder...
på tank kan jeg se for meg MYE sløsing og tullball, sier ikke at det godgjøres av den grunn, men si en person gjør det 50 ganger ila en kveld tilsvarer det 450G, regner med at det flyr ut gram om man glemmer og lukke de igjen også.

Mao det høres ut som det har gått ganske hardt for seg ila kvelden, sikkert med litt sløsing.
Sist endret av TAketbrett; 19. februar 2024 kl. 17:22.
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mener de gamle patronene vi ruset oss på var på 8g. 2 slike i en ballong gav fin flyt.

Det er vel rimelig åpenbart at alle bruker. Ta praten med henne om farene ved det, og spesielt hvor viktig det er å stoppe opp og tenke på oksygentilførselen med jevne mellomrom.
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lystgass er et av de få stoffene jeg virkelig syns det er viktig at folk får skrekken for.
Hadde det vært dattera mi hadde jeg printet ut noen av disse artiklene nedover og lagt på rommet hennes. Tipper det er nok til at hun og venninnene tar til fornuft. Kjefting hjelper ikke.
Denne metoden var effektiv når fattern tok meg i å sniffe formfett og lightergass, det var en samtale hvor jeg tenkte han overdrev, og utprint av artikler om død som ble lagt på senga mi uten et ord mer men som gjorde at jeg skjønte alvoret