Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 713
Hallo mine internet freaks! Jeg har kommet her, får å få litt hjelp!


Jeg har tenkt til å gjennopprette pcen min, fordi jeg har sikkert tonnevis med keyloggers etcetcetcetcetc. Så eg har tenkt å gjennoppretta pcen.
Men min venn sa jeg måtte ha ''network drivers install'' klar, men jeg har ikke peiling på åssen network drivers install jeg trenger. Kan noen hjelpe meg å finne det ut?

PS: jeg må legge Network driver install over til min ekstern HDD, fordi jeg ikke har cd :-d

Her er hva som er inni pcen min, har ikke peiling på network drivers etcetc
http://i.imgur.com/Sqry1vK.png

Takk!

Fant ut at det er Realtek PCIe GBE Family Controller, men er usikker på hvor jeg kan finne drivers for dette. Kan noen hjelpe meg?

[COLOR="Magenta"]Fant ut at det er Realtek PCIe GBE Family Controller, men er usikker på hvor jeg kan finne drivers for dette. Kan noen hjelpe meg? [/COLOR]
Fikk du ikke en Cd som inneholder Drivere, med hovedkortet?
Denne er det driver til nettverkskortet på. (Antar du har integrert nettverk i hovedkortet [ethernet ingang])

Hvis du ikke har CD, går du bare inn på HK-produsenten sine hjemmesider og finner ditt spesifikke kort.
Så kan du laste ned driveren(e)
og legg de(n) på enn minnepenn eller ekstern HDD.

Veldig enkelt.