Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1332
Så, Jeg har sittet noen timer på Youtube, sett mange fine Salvia filmer, Sett mange ( og da mener jeg MANGE ) Bad trip filmer... Og ofte er det visst dårlige Sittere som fremprovoserer dårlig resultat gjennom feil oppførsel.
Det er det samme som går om og om igjen:

folk rundt deg som ler. Folk som begynner å dytte og ta tak i deg eller lignende.

Så kan noen komme med en liste over ting som en god Sitter bør gjøre? hva bør han si, og gjøre rundt en som begynner å sloss mot turen han blir tatt med på? Bør han i det hele tatt ta på personen?

Det kan kanskje være en fin ting å vite for fremtiden, og kanskje for andre nysgjerrige sjeler og som har vært i same båt.
En god sitter bør imo være usynlig og holde kjeft. Dette gjelder spesielt for Salvia og DMT, som gjør seg aller best som en indre opplevelse. Hvis folk begynner å vase rundt, så la dem vase. Farlige situasjoner kan man som regel unngå ved å eliminere dem på forhånd. Ikke snakk til personen som tripper med mindre han eller hun snakker til deg først. Bruk en myk og lavmælt stemme, og vent med alle spørsmålene til personen har landet skikkelig. En sitter er der for å passe på at alt går bra, ikke for å sette preg på opplevelsen. Det blir annerledes med sopp, LSD osv. Da passer det bedre med sosialisering, og det er helt naturlig at sitteren (for de som har det) deltar og bidrar.

Om folk begynner å oppføre seg på en måte som kan påføre dem selv eller andre skade, så må man prøve å snakke med dem. Hvis det ikke hjelper, og situasjonen er alvorlig, så må man bare sette seg på dem og vente til effekten avtar.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Om folk begynner å oppføre seg på en måte som kan påføre dem selv eller andre skade, så må man prøve å snakke med dem. Hvis det ikke hjelper, og situasjonen er alvorlig, så må man bare sette seg på dem og vente til effekten avtar.
Vis hele sitatet...

http://imgur.com/Qan3UKi

Neida, er viktig det du sier om å være så anonym som mulig under salvia.
På lsd/sopp er det etter min erfaring greit med en person med empati, interesse, innsikt og ydmykhet, populært kalt en god kompis )
Det viktigste er at man har en sitter som man er skikkelig trygg med og som man kan være åpen med, en god kompis som nevnt ovenfor.

Det mentalmelt sier er nok sant, spesielt for DMT og Salvia, men om jeg ikke skal på brakethrough doser av psykedeliske så synes jeg det er veldig viktig å bare ha noen å snakke med. Noen som jeg kan ta opp negative tankeganger med, noen som kan fortelle meg at "nå tenker du rett og slett alt for mye på en liten ting fordi du er påvirket" eller "nå tror jeg vi skal ta og skifte setting her, bli med meg" fordi han ser at jeg ikke klarer å løsrive meg fra en tankeloop.

Bortsett fra det er det jo bare selskapet man trenger, og det er ikke noen oppskrift på det. Dette gjelder iallefall for min del, men jeg tar sjeldent ut av kroppen doser og foretrekker selskap når jeg tripper.