Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3489
Hei!
Jeg har sjekket meg for magesår med kamera i magen. Spiser bananer havregryn, drikker masse vann, tar tran xD, drikker grønn te! Snuser ikke og drikker ikke kaffe.. Men spiser mye benzo (norske jeg får på resept). Tar en del pepper. Men fy f! E det noe eg kan få av legen som kan tas ved behov mot disse smertene. Prøvd somac, idoform, zantac, nexium... Vetta fan ka eg ska gjøre. Alt er normalt på prøver å bilder. Får kramper i magen.. 24 år male brukt rus i 10 år. Vet jo at amfen mest sannsynlig er meget skyldig. Men er man "addict" så e det lettere sagt en gjort å slutte. Nå lurer jeg på : sant det er normalt? Og vet noen om noen ninja piller, drikkevare, som hjelper?
Kan muligens hjelpe med fete meieriprodukter som kulturmelk,enkelte oster o.l.
Ellers er fiber og grov mat viktig
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Det er ikke noe å lure på.. Moren til en kompis av meg hadde fem flotte magesår etter litt herjing med amfetamin.

Jeg har magesår selv (riktignok uten å ha brukt amfetamin), men kan love deg at det er noe du vil unngå!
Man får ikke drite normalt, alltid "oppblåst", uten å være det, masse smerter og lyder osv.
Jeg går ut fra at dette er noe du allerede har nevnt for legen? Om ikke så burde du kanskje vurdere det.
Jeg har en kompis som ble ordentlig sjuk av magesår, og der var det ikke engang speed med i bildet. Han var bare jævlig glad i kaffe...
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Sitat av Åndssvak_Form Vis innlegg
Jeg går ut fra at dette er noe du allerede har nevnt for legen? Om ikke så burde du kanskje vurdere det.
Jeg har en kompis som ble ordentlig sjuk av magesår, og der var det ikke engang speed med i bildet. Han var bare jævlig glad i kaffe...
Vis hele sitatet...
Jupp, var kaffe for meg og. Så nå er det pain bare jeg lusker meg innpå en cola, stekt mat eller noe som helst form for krydder.

Btw den undersøkelsen, gastrokopi eller hva det heter, er ikke artig.
Endel typer magesår kan de fikse med antibiotika slik at en ikke trenger kirurgisk inngrep. Kanskje verdt å sjekke ut?
Sitat av Carmex Vis innlegg
Jupp, var kaffe for meg og. Så nå er det pain bare jeg lusker meg innpå en cola, stekt mat eller noe som helst form for krydder.

Btw den undersøkelsen, gastrokopi eller hva det heter, er ikke artig.
Vis hele sitatet...

Spørsmålet om hvorvidt fastlege var informert var egentlig ment til trådstarter ift. stoffbruk. Men ja, vær forsiktig med kaffen!
Har mye problemer med smerter i magen selv. Som minner veldig om magesår. Jeg har hatt gastrosekopi undersøkelser, kun en gang hvor det har ikke sett helt normalt ut. Jeg brukte veldig mye forskjellige rusmidler før. Nå kun alkohol og benzo - opiater i ny og ne. Amfetamin, alkohol, nikotin, kaffe og diverse typer syrefremkallende mat er ting du må være forsiktig med, og gjerne i den rekkefølgen.

Amfetamin er veldig hard på magen og flere får sår uten å ha problemer fra før av. Jeg som har et slags kronisk syndrom som ikke kan helbredes merker det godt de få gangene jeg putter i meg Amfetamin. Kombinasjonen kjemikalier, lite mat i magen/ikke spiser og veldig rask forbrenning gjør at noen enkelte får problemer med amfetamin med mage smerter. Og de må kutte det ut, da de ofte får blødende sår.

Det som er, er at du ikke trenger å få ordentlig sår for å få skikkelig vondt i magen. Over flere dager etter amfetamin bruk. Dette gjelder også om du drikker endel alkohol eller røyker/snuser. Det heles men du plages sikkert fortsatt litt, helt til du igjen påfører magen mer skade igjen om kort tid.
fikk samme mageproblemene på makkaen selv derfor jeg begynte å skyte, mye bedre.
Takk for svar! Har ikke magesår! Svelgt en ett sånt rør! Jævli ekkelt! Sjekket alt og alt er bra men har bare driiiit vondt etter noen dager pepper og/eller etter store benzo inntak. Koffein og nikotin tåler jeg ikke, får så sykt angst. Hjertebankek på koffein og nikotin kan ikke sammenlignes på den beste amfetaminen en gang. Vi er forskjellige :-D