Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2077
Hei just ordnet meg litt pepper å det stinker lightergass å er litt fuktig.

Jeg liker sniffe, så er det bare å legge all pepperen ut på en tallerken eller noe, å la det tørke?

Alltid fått tørr pepper
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Er vel rester fra produksjonen, gjør som du selv foreslår. La det ligge utover å tørke en stund..
Spørsmål?
Shreddy's Avatar
Tror vi har den samme Amf. Min også kan minne om en lighter gass lukt, personlig kjøpe jeg den på DeepWeb. Jeg var knall fornøyd sist jeg kjøpe av han. Denne ser helt likt ut, men lukter litt annerledes, men tror ikke det har noe og si. Men og tørke den kan ikke være dumt nei.
▼ ... over en uke senere ... ▼
MDMA is life
Trådstarter
Føler liksom ikke jeg trenger å hive i meg lighter gass + alt annet drit som er i amf.

Vært i christiania til nå så skal få tørket å testet til helga tenkte jeg
MDMA is life
Trådstarter
Den lukter noe jævelig blomst å sparka som en hingst��

Men denne blir ikke like fint pulver som di andre gangene, er det bare fordi den har ligget hard pakket i 1/2uker før jeg begynnte å legge linjer
Sist endret av infamous x; 12. juli 2015 kl. 19:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.