Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3491
Som man fort finner ut, en ofte ustabil kombinasjon... man tror man har kontroll, men så pang black out.

Første gang jeg virkelig dreit på draget var vel i 2010, hadde vært en fuktig natt på byen på sensommeren en gang og våknet opp hos en kammerat med en kraftig hodepine.

Spurte så om han hadde noe smertestillende av noe slag og husker han tok frem et glass rivotril, slang nedpå en 4mg med noen reparerings pils(hadde 0 tolleranse på den tiden for benzoer) tiden gikk og lite skjedde, spurte om å få 1 rivotril til mens jeg fant frem en gammel flaske med vodka...

kort tid etter begynnte jeg å merke effekten av rivotrilene og alt gikk i svart, hadde en black out på et sted mellom 15-20 timer, hadde visst chugga løs og tatt til sammen 12 mg(fikk jeg høre etterpå)

Våknet opp i en busk på en grillfest i bare shorts, hadde ikke bokser på en en eller annen grunn den var borte, noen hadde shava halve hodet + ett øyebryn, og når jeg kom til meg selv fant jeg ut at mobil, lommebok, skjorte, konfirmasjons klokken og den ene skoen min var borte, når jeg sjekket nettbanken hadde jeg tatt ut 6500 på majorstuen, aner ikke hva som hadde skjedd... hadde også slått ut en fortann, da mener jeg kanskje 70% av hele høyre fortann, men ingen sår i ansiktet, lurer fortsatt på hva som kan ha skjedd

hadde vært helt bavinan i følge de andre, turna i hagen til naboen, klatret opp på taket og satt meg på pipa til han vi var hos og så prøvd å pisse ned i pipa

Noen som har noen historier? kan umulig være den eneste som har gått på en smell her inne
Benzo + alkohol behøver ikke by på noen problemer i det hele tatt, det kan være ganske rolig og behagelig. Problemet er at tilnærmet alle som gjør dette gjør det på måten du beskrev. 4mg er 8-16 ganger så stor dose som en uten toleranse trenger å ta. Horrible doser kombinert med alkohol resulterer i sånne historier som du kommer med her.
Sist endret av GABAergic; 18. juni 2015 kl. 23:14.
Senest 14 dager siden en slik hendelse skjedde hos meg... Heiv innpå 4 sobril på vors, drakk en sixpack pils, også hadde jeg nesten tømt hele brettet (tok 16 stykker, regna jeg meg ut til)... Også dro vi på et utested, jeg husker ingenting, og jeg hadde tydeligvis brølt omkring meg at alkohol burde vært ulovlig, og at det må skje en legalisering av cannabis... Syke greier. Helt blackout, frem til nachet. Da husker jeg en kompis prøvde å tilby SWIM ei bønne.

Dagen etter hadde jeg blåmerker over HELE venstre arm, pluss lår. Hadde falt rundt omkring.
Skal sies at under denne blackouthendelsen, så hadde jeg prestert å proppe i meg en Zoplicone i samme slengen... herregud, for et mareritt.

Blander aldri legepiller og alkohol mer.

edit: sobrilen var 25mg per pille. altså det meste man kan få av doktoren/dealeren i hvit frakk
Sist endret av instinktinnsikt; 18. juni 2015 kl. 23:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
elevatormusician
sorrY's Avatar
Hahaha! TS, jeg lo så tårene spruta når jeg leste innlegget ditt. Kjenner igjen meg selv.

Jeg hadde vært hos en kompis å vorsa. Vi hadde litt cola, og endel rom, så vi kjørte på som faen. Blei gode og sjarmerende før vi skulle videre til et annet vors. Med damer. Du kommer jo ikke unna at det er viktig å være sjarmerende når man møter damer. Så vi heiv innpå ei helflaske Cpt. Morgan på deling, FØR vi dro videre, pluss at vi var godt nedi baggen med cola.
Når vi krøyp ut i gangen for å ha på sko begynte vi jo å forstå at dette kom til å bli rimelig Olsenbanden. "Vi ser jo faen ikke RUSA UT! SANT???" Sånn dreiv vi på til hverandre.
Føre var som man er hadde jeg alliert meg med en rivotril (jeg liker egentlig ikke benzo), til nedturen og fyllesjuka dagen etter. Jeg veit ikke om det var fordi bussturen tok lenger 4 minutter og at jeg kjeda meg som gjorde det, men jeg bestemte meg iallefall for å ta den på vei til vorset. Der det å sjekke damer var første pri.

Husker at jeg kom inn døra, presenterte meg, og prøvde å respektere Paradise Hotel-musikken som ralja ut fra anlegget. Så sier det stopp.

Referatet fikk jeg dagen etter, iform av en politimann som åpna døra inn til cella jeg lå i på politistasjonen. Jeg hadde : Knust telefonen til ei berte fordi jeg ikke fikk nummeret hennes. Pissa på stuegulvet til hun vi var hos, og slått ned den ene kompisen hennes. FØR de rakk å kaste meg ut. Men jeg nekta å gå, så jeg hadde knuste det ene vinduet i ytterdøra hennes, og hadde likesågodt sittet der å ventet til politiet kom. De skulle jeg visstnok SCHNAKKE MED FOR FAEN. Eller noe sånt.

Iallefall. Den kombinasjonen der var ikke heldig. Det tror jeg ikke den er for noen.
Jeg fikk sagt unnskyld, og erstatt det jeg hadde ødelagt, og spiser ALDRI rivotril i fylla igjen. Fy faen.
Sist endret av sorrY; 19. juni 2015 kl. 01:00.
Trådstarter
Sitat av GABAergic Vis innlegg
Benzo + alkohol behøver ikke by på noen problemer i det hele tatt, det kan være ganske rolig og behagelig. Problemet er at tilnærmet alle som gjør dette gjør det på måten du beskrev. 4mg er 8-16 ganger så stor dose som en uten toleranse trenger å ta. Horrible doser kombinert med alkohol resulterer i sånne historier som du kommer med her.
Vis hele sitatet...
Det er helt sant, gangene det har gått galt er jo nettopp pga for høye doser av både alkohol og piller, min personlige favoritt er vival 10-15 mg + en flaske vin da pleier alt å gå helt fint.

Noen som forresten vet om man øker benzodiazepin tolleranse raskere når man blander med alkohol selvom man tar samme dose som vanlig?
knuste rommet mitt en gang under et raseriutbrudd på 3 fluniser 4 valium og en halv flaske 40%.
Utrolig nok har jeg gått på større smeller med bare alkohol, men første gangen jeg tok rivotril (etter en del øl) sovna jeg i trappa i blokka mi.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Utrolig nok har jeg gått på større smeller med bare alkohol,
Vis hele sitatet...
Ja burde egentlig endre tråden til dummeste påfunn på alkohol. Da blir det mye morsom lesning

Jeg knuste tven og Playstation i noe som må ha vært et raseriutbrudd for at de ikke virka. Dagen etter så jeg at jeg hadde slått av bryteren på stikkontakten. Og dette hadde selvfølgelig vært utrolig vanskelig å skjønne natta før så jaja. Tven var selvfølgelig kompisen min sin