Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1311
Jeg har akkurat fått meg ny mobil (iPhone 5S) og har lastet ned appene jeg bruker. Problemet er at jeg har lastet ned Facebook appen, og det står i appstore at den skal være lastet ned. Men den vil ikke komme opp på hjemskjermen, og jeg kan ikke åpne appen heller. Har dere et tips, setter stor pris på det!
søk på facebook på app-store. viss den er nedlastet står det ikke last ned, men det står "åpne". Prøv å trykk der.

Jeg tror problemet er at du trykker på last ned, så går du bort fra siden så du ikke får tid til å bekrefte kjøp ved fingeravtrykk eller koden. Du må skrive inn koden når du laster ned. Viss du går bort siden rett etter at du har trykt på last ned så står det at den laster ned, men den venter på at du skal taste koden.
Sist endret av Sehpirot; 9. mars 2014 kl. 11:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Sehpirot Vis innlegg
søk på facebook på app-store. viss den er nedlastet står det ikke last ned, men det står "åpne". Prøv å trykk der.

Jeg tror problemet er at du trykker på last ned, så går du bort fra siden så du ikke får tid til å bekrefte kjøp ved fingeravtrykk eller koden. Du må skrive inn koden når du laster ned. Viss du går bort siden rett etter at du har trykt på last ned så står det at den laster ned, men den venter på at du skal taste koden.
Vis hele sitatet...
Har prøvd å trykke åpne, men det vil ikke åpnes.
Hvordan kan jeg da gå tilbake, til å bekrefte kjøpet? Jeg trengte ikke det på de andre appene, de kom opp uten noe..
Sist endret av that_smartass; 9. mars 2014 kl. 11:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Høres veldig rart ut. Du bekrefter kjøpet like etter du trykker på last ned men det kommer opp automatisk. Høres veldig rart ut dette. Jeg ville gjenoppretta den i itunes og prøvd på ny.
en unge med downs
comRade's Avatar
Skjedde med meg også når jeg kjøpte med ny iPad nå nylig. Appen lå på hjemskjermen etter at jeg slo iPaden av og på.
Dette skjedde også med min 4S nylig. Da løste det seg ikke ved å reboote den. Men de dukket opp igjen etter jeg installerte den siste sikkerhetsoppdateringen av iOS.
Sist endret av RonaTa; 9. mars 2014 kl. 13:37.